Top 5 nr. 1

Přeji všem hezký čtvrteční večer,
moc dlouho bych to neokecávala a ráda bych se dostala k věci. Dneska bych vám ráda prozradila, že jsme se se ségrou také pustily do tvorby článků zvaných "Top 5", kde vám budeme představovat produkty, které nás v poslední době zaujaly a přirostly nám k srdci. Naše první "Top 5" bude originální v tom, že se nebude jednat jen o produkty na vlasy, ale také se zde objeví jeden v péči o pleť a pokožku. Ptáte se, které produkty stojí za to použít?


1. Sudocrem - antiseptický ochranný krém
Tento zázračný malý kelímek nám donesla starší sestra z lékárny a musím říct, že jsem se do něj prakticky zamilovala. Dlouho jsem hledala produkt, který by mě účinně zbavil různých červených flíčků na tváři. Investovala jsem proto do různých krémů, nebo jsem používala ty na mastnou pleť. Sudocrem vše vyřešil. Pokud by někoho zajímalo, na co všechno se používá, v popisu je napsáno, že může sloužit na mazání ekzému, u akné, drobných spálenin, omrzlin nebo povrchových oděrek. Já osobně ho používám pokaždé, když se mi na obličeji nebo těle udělá jakákoliv vyrážka nebo pupínek. Jeho největší výhoda je ta, že zmírňuje zčervenání, což oceňují nejvíce. Stejně jako výhody, má i jednu nevýhodu, a to je ta, že když si ho někam namažete, musí jít o místo, kterého se nedotknete, protože se dá snadno smáznout dolů. Nemyslím si, že by mohl zadělat na nějaké skvrny, ale komu se to chce mazat neustále dokola?
Sudocrem se však nesmí používat na nos a ústa nebo oči. Takže za mě, doporučuji 100%!!! Lze ho seznat v lékárně i na internetu v různých velikostech (60g, 250g, 400g aj.) a myslím, že jeho cena vyjde cca na +- 70,-Kč za 60g.


2. Schwarzkopf BC Bonacure Color Freeze Colored Ends - balzám na konečky vlasů
Tento produkt jsem si zamilovala hned po prvním použití. Nejen, že jeho obal vypadá profesionálně a roztomile, nemluvím ani o jeho skvělém složení a vůni. Tento balzám na konečky vlasů napravuje poničené a roztřepené barvené konečky, které po použití posiluje a regeneruje. Uzavírá povrch vlasového vlákna a tím chrání barvu i na konečcích vlasů. První plus, nebo spíše druhé, který tento balzám má, je to, že má krásně, lehce růžové zbarvení, což se bude líbit všem fanynkám růžové barvy. Další věc je ta, že balzám maximálně splňuje to, co slibuje. Já osobně nanáším balzám na vlhké, umyté vlasy, který lehce do konečků vetřu krouživými pohyby. Balzám není mastný a ihned se do konečků "vpíje", což mi vyhovuje. Po uschnutí vlasů, když se na konečky podíváte, jsou krásně lesklé, takové "plné života" a opravdu luxusně voní. Tento úžasný produkt seženete asi v každém profesionálním kadeřnictví zabývající se prodejem vlasových produktů, ale i na internetu. Jeho cena za 75ml, což mám i já, je nejméně 203,-Kč, ale spíše ho seženete dráže. Já osobně jsem s ním maximálně spokojená a někdy bych ho samou láskou až snědla!:)



3. Matuschka Top Hair - Stříbrný šampon proti žlutému nádechu
Tak tento super šampon mám už asi půl roku. Vzhledem k tomu, že si nechávám pravidelně zhruba každé 3 měsíce dělat nové blond melíry, je pro mě jejich vzhled důležitý. Úplně nesnáším, když se mi po pár týdnech melíry vymyjí, nebo jsou nevýrazné. Právě proto mi moje kadeřnice objednala tento skvělý stříbrný šampon. Některé z vás možná netuší, o co jde, tak vás ráda seznámím. Stříbrný šampon má za úkol zbavovat blond, melírované, šedé nebo prošedivělé vlasy žlutého nádechu - neutralizuje žluté reflexy keratinu. Dodává vlasům platinový odstín, lesk a vitalitu. Šampon má navíc opravdu luxusní barvičku, jak můžete vidět na fotce, je až takový fialovo-modrý a zajímavě voní. Na internetu jsem četla, že stříbrný šampon je k dostání také v DM od značky Swiss O' Par, ovšem já raději zůstanu věrná této vlasové kosmetice a značce. Stříbrný šampon, konkrétně této značky seženete za cca 100,-Kč, ovšem ceny těchto stříbrných šamponů se moc neliší. I třeba ten z DM stojí okolo 90,-Kč. Já jsem s ním ale moc spokojená. Vždy po umytí vlasů mám pocit, jako by mi ve vlasech zářily malé diamantové krystalky, které vlasy krásně prosvětlují a dělají je ještě "světlejší". Takže možná proto ho řadím mezi top produkty!


4. Bioderma Sensibio Deo - Deodorant na citlivou pokožku
Já se bez deodorantu už prostě nedokážu obejít. Dnes už naštěstí existuje spoustu alternativ jak s nepříjemným zápechem bojovat. Jednou z těchto možnost je právě použití např. kvalitního deodorantu nebo antiperspirantu. Já osobně používám tento deodorant od Biodermy a musím ho pochválit. Jeho hlavním úkolem je neutralizovat zápach. Dále přináší okamžitou úlevu a snižuje podráždění i po epilaci nebo holení. Jeho výhodou je to, že nezanechává žádné bílé stopy, takže si ho můžete v klidu nanést a nemusíte se bát, že byste měly bílé skvrny na oblečení. Zároveň musím pochválit jeho příjemnou vůni., která je unisex. Já ho mám doma už asi 3 měsíce a stále je docela plný, takže vydrží opravdu dlouho. Seženete ho v lékárnách, v různých e-shopech, ale také na oficiálních stránkách Biodermy. Jeho doporučená cena je 214,-Kč, ovšem dá se sehnat levněji. Já si myslím, že se vyplatí do těchto věcí investovat. V životě bych si nekoupila levný, neznačkový deodorant, který stejně nic nevydrží. 

5. Balea Trend It Up - Suchý šampon
Ještě jsem neslyšela o nikom známém, který by tuto věc také používal, ovšem možná jsem jen špatně informovaná. I přesto si myslím, že suchý šampon patří opravdu k doslova úžasným vynálezům. Já ho osobně používám zhruba 2-3x týdně, ovšem jen na ofinu. Málo kdy ho používám na celou hlavu - spíš nikdy a když už na vlasy, tak u pěšinky. Vyhovuje mi jeho použití zejména ráno, kdy mám málo času na to, abych si třeba tu ofinu umyla, když mám pocit, že se začíná mastit. Používám ho tak, že si dopředu sčešu vlasy, které chci mít "umyté", rozčešu je a pak se vzdálenosti zhruba 20-30 cm lehce vlasy přestříkám. Nechávám působit asi 30 sekund a poté vlasy vytřu ručníkem a vykartáčuji. Celý proces "mytí" tedy trvá asi 1 minutu, což je obrovsky ušetřený čas. Navíc si myslím, že cena suchých šamponů je dneska tak nízká, že si jej může dovolit každý. Třeba tento Belea vyjde na 69,-Kč a vydrží minimálně měsíc. Já se o něj navíc dělím se ségrou, takže samostatné osobě vydrží ještě déle. Tento od Baley navíc krásně voní. Dobrou zkušenost se suchými šampony mám i od značky Swiss O' Par, který je také k dostání v DM, nebo mám ráda také ten od Syossu. Ten už je maličko dražší, vyjde cca na 130,-kč, někdy více. I přesto je to opravdu velké množství ušetřeného času, vlasy vám krásně voní, jsou svěží, nejsou mastné a čisté.


Tak, to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám bude naše první "Top 5" líbit a budete se brzy těšit na další. Dole mi nezapomeňte sdělit váš názor na vyobrazené produkty, popř. vaši zkušenost s nimi! Mějte krásný večer :)  

AnetNelly

2 komentáře:

  1. 3 věci z toho mám a souhlasím na 100% - Sudocrem, Silver a suchý šampón. Z bonacure jsem měla sprej a šampón (z téhle červené řady i z modré řady) a byla jsem spokojená, tenhle balzám ale neznám...

    OdpovědětVymazat
  2. super, na suchý šampon Balea se podívám, já měla ze Sephory a ten vydržela asi 3 týdny a stál kolem 290 Kč :-(. S deodorantem od Biodermy zkušenost nemám, ale mám doma antiprespirant Bioderma a ten je teda fakt děsnej :-(, vůbec nefunguje a s ním je to snad i horší, než bez něj ... nedoporučuju.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...