Miss POP od L´Oreal Paris právě teď na pultech

Značka L´Oreal přichází na trh opět s další novou kolekcí produktů, jejíž hlavní tváří se stala holandská modelka Barbara Palvin. Co nám tedy může tato kolekce nabídnout a vyplatí se vůbec pro ni běžet do obchodu?

Kolekce Miss Pop byla uvedena na trh obchodů sice již v červnu, ale ne všichni ji mohli tak dobře zaregistrovat. Jedná se o velmi barevnou kolekci, která je inspirována Pop-Artem, který je sexy, odvážný a hravý. K dispozici jsou na pultech lesky na rty, laky na nehty, nálepky na nehty a mám pocit, že i nějaké oční stíny, na které jsem zatím ale nenarazila.

Začněme tedy lesky na rty Glam Shine. Zatímco na pultech můžete najít tři různé odstíny - růžový 729 Rosopolitan, fialový 722 Berry on the beach a oranžový 723 Mangorita, já doma mám právě dva poslední. Osobně nejsem příliš zastáncem extra třpytivých lesků s odlesky, takže tohle pro mě byl trochu přešlap vedle. Lesky mají dvoubarevné složení, které navíc díky chladivému efektu způsobuje optické zvětšení rtů - s tímto bych souhlasila. Chvílemi mi i přišlo, že lesk vážně pálí. Vhodné jsou spíše pro někoho, kdo skutečně rád barvičky, třpytky a odlesky. Na první pohled se může zdát, že budou lesky na rtech po použití buď hodně oranžové nebo hodně fialové, ale tak to není. Spodní barvy se s třpytivým nánosem nějak extra nespojí, takže nečekejte žádné extra fialové, růžové a oranžové rty. Za mě osobně by ale lesky dostaly asi nejmenší hodnocení, rozhodně mě to nenadchlo, avšak věřím, že své fanoušky si to najde. A abych nemluvila jen "negativně", musím říct, že super na lescích je, že nelepí, hezky voní a na rtech jsou příjemné - teda jak jsem psala, pokud vás pálení neodradí.
Za kolik: 199,- Kč v drogeriích DM.


Dále tu máme laky na nehty La Vernis, které se též prodávají ve třech různých odstínech, a sice žlutý 307 Lemon shiver, modrý 624 Island in the sun a růžový 218 Rose Aphrodiasic. Všechny tři mají  krásné odlesky, které na nehtech vypadají moc hezky. Výdrž je dobrá - zhruba týden bez loupání a hlavně bych chtěla pochválit, že hrozně rychle schnou, tudíž se nemusíte bát, že byste s nimi přišly o nervy. Nejvíce se mi asi líbí ten modrý. Určitě bych tedy jejich koupi doporučila. Můžu totiž říct, že tyto laky na nehty patří vůbec k nejlepším, které jsem kdy měla, protože lak na nehty se mi většinou začal už druhý den loupat, ale tyto rozhodně ne!
Za kolik: 99,-Kč v drogeriích DM.

U nehtů ale ještě chvíli zůstaneme, protože kolekce Miss Pop obsahuje také suprové nálepky na nehty, ze kterých mám radost asi největší. Zrovna včera jsem obhlížela pult L´Oreal, kde je měly všechny vyprodané, takže se zřejmě těší velké popularitě. Nevím sice, jaké všechny jsou k dostání, ale já mám 029 Confetti. Na sobě je mám zrovna druhý den a pořád dobře drží, takže zatím hodnotím kladně. Určitě bych ale chtěla vyzdvihnout také jednoduchost použití, stačí nalepit, zbytek opilovat a je to! Pro ty, které nemají dostatek času a rády si lakují nehty je to taková další alternativa, i když trochu dražší. Také bych chtěla upozornit na to, že na pultech nenajdete jen zmíněné konfety, ale celou řadu dalších konfet. Já osobně jsem si všimla, že v DM je měli skoro vyprodané, byly tam jen poslední konfetky a pak takové hnědo-zlaté s hadím vzorem, ale také vypadaly luxusně!
Za kolik: 150,- Kč v drogeriích DM.

Jak se vám nová kolekce líbí? Máte s nějakým produktem zkušenost?

Z natáčení kolekce Miss Pop s Barbarou Palvin

1 komentář:

  1. ty nálepky na nehty jsou dokonalý! :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...