MASKA NA VLASY "Z BÝČÍCH ŽLÁZ": GESTIL WONDER

Hezký čtvrtek všem,
rozvrh máme hotový, takže z nás tak trochu opadl stres a můžeme se radovat a těšit na zimní semestr (hurá, hurá). Doufám, že i vaše rozvrhy jsou takové, jaké jste si přáli, a nyní se můžeme vrhnout na dnešní článek, který bych chtěla věnovat masce na vlasy Gestil Wonder, známé také jako maska z býčích žláz.
Abych byla upřímná, nemám moc ponětí, zda se maska skutečně vyrábí z něčeho, co je z býka (spíš doufám, že ne, je to prostě zvíře). Na druhou stranu, maska vypadá tak trochu jako něco, co by v „určitých“ žlázách mohlo být, ale to asi nebudeme více pitvat. Musím říct, že tuhle masku mám doma asi po třetí a jsem s ní dost spokojená. Doma mám balení 300 ml, nejsem si příliš jistá, zda se vyrábí menší nebo větší, ale i tak si myslím, že za tu cenu 170,-Kč, je to dost dobrý.

Co se designu obalu masky týče, neočekávejte nic překrásného, prostě černá „pikslička“ s krémem na vlasy. Nic světoborného, ale na druhou stranu bych řekla, že to je vynahrazeno tím, co maska dokáže. Co se konzistence masky/krému týče, je taková hutnější, což mi docela vyhovuje, protože po vyndání z kelímku se mi nestane, že by mi kus ihned stekl. Co bych teda této masce na začátek a na konec zároveň vytkla, je její vůně. Nevím jak to ani popsat. Nemohu říct, že mi maska vyloženě smrdí, ale také nemohu říct, že by mi maska voněla. Připomíná mi to tak trochu nějaký chemický přípravek z kadeřnictví, což je teda mínus, protože od masky očekávám, že mi vlasy provoní. Protože maska, která je účinná a smrdí, je pak docela na nic. Já naštěstí i po masce používám ochranné sérum nebo jiný produkt, takže si vlasy hezky převoním něčím jiným a je to v pohodě.


Tato maska na vlasy je především určená pro vlasy poškozené (vlivem foukání, barvení, trvalé, smogu atd.), což je něco pro mě. Já osobně mám vlasy melírované a lámavé, takže ve finále oceňuji, co pro mé vlasy udělá. Použití masky je jednoduché, nanesete na vlhké vlasy, necháte 3-5 minut působit a opláchnete. Já to tedy dělám tak, že masku na vlasy nanesu, zabalím do ručníku (turbanu) a nechám v „teple“ působit 5 minut. Co vás jistě také potěší je, že ještě před spláchnutím ucítíte, jak máte vlasy hebké, což mi dělá velkou radost. To však není jediné, co mě těší – navíc tento produkt je biologicky odbouratelný nad 90 % (takže třikrát hurá pro naše životní prostředí).

Když jsem si masku opláchla, rozčesala vlasy a vysušila, byla jsem z výsledku vcelku nadšená. Protože pokud váháte, zda si objednat masku na vlasy z Avonu nebo spíše nějakou takovou, rozhodně spíš investujte do téhle. Já osobně masku objednávám u své kadeřnice. Po vyfoukání jsem měla vlasy opravdu krásně hebké a jemné. Nepozorovala jsem nějaké extra zlepšení kvality vlasů, to nedokáže žádná maska po umytí, ale s minimálním jsem byla opravdu spokojená. Jediné co mi teda po vyfoukání vadilo, jak už bylo psáno výše, je tedy vůně vlasů. Někomu to voní, někomu ne, mě to prostě nevoní, vonět nebude, takže já ještě po vyfoukání používám ochranné sérum na vlasy nebo hydratační sérum (pak voní vlasy pro mě opravdu přijatelně).

Máte někdo zkušenosti s touto maskou na vlasy? Určitě mi napište, jaká je vaše oblíbená maska na vlasy.


9 komentářů:

  1. Tahle maska je úplně dokonalá, zrovna na ni připravuji recenzi :) Je to vážně zázrak, vlasy jsou po ní nádherně lesklé a jemné!

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka kdysi tuto masku měla a pěla na ní ódy,vlasy se jí opravdu o dost zlepšily,měla je dost poničené od častého barvení a fénování.Myslím,že jí používala 2x týdně,vypotřebovala jí celou.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaaaj, tahle maska mi fakt nevyhovuje... Respektive nevidím nic, vlasy nejsou jemné, ale normální, jako bych je umyla šamponem...
    Btw k tomu složení, SKUTEČNĚ obsahuje výměšky z býčích žláz, proto má slang název "bejčí koule" =o)

    OdpovědětVymazat
  4. Podla mna funguje uplne rovnako ako 3 minute miracle reconstructor od Aussie, akurat v GW tusim nie su silikony :D
    A asi som jedina, ale mne sa ta chemicka vona neskutocne paci :D:D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Masku používám cca 3 roky a jinou už bych si nekoupila, a že jsem jich vyzkoušela hodně, za mě dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojte je tato maska vhodna aj na spalene vlasy? pomoze im? da ich dokopy?

    OdpovědětVymazat
  7. Tento výrobek marně sháním po všech možných drogeriích. Je vůbec někde k dostání ? Poraďte , prosím.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...