Novinka od Playboy - Play It Pin Up Collection


Pokud má někdo na pultech drogerií skutečně velký výběr vůní, sprcháčů a deodorantů, je to právě Playboy. Vzhledem k tomu, že jsme vám zde dříve recenzovali i předešlé novinky od této značky, tato nemůže být výjimkou.

O co se jedná: Jedná se již o druhý produkt z kolekce "Play It Pin Up". První si nás získala svým roztomilým holčičím designem a sladkou vůní. Tento je na tom podobně. Zatímco první byl stylizován do růžovo-modré, výrobci se rozhodli jeho následovníka obléct zcela do fialové se žlutými a červenými detaily. Hrozně se mi líbí slečna sedící na hlavě králíčka (a konečně se objevuje brunetka a ne blodýnka ;-D). Nová toaletka a kosmetika s ní spojená nese také popisující název "Joyful & Voluptuous", což v překladu znamená "radostný a smyslný" a přesně tak i voní.

Název: Playboy Play It Pin Up Collection (Joyful & Voluptuous)
Za kolik: Ceny klasicky pohybující se jako u osatních
Objem: 250 ml sprch. gel, 150 ml deodorant, 30 ml toaletka


Mé hodnocení: Opravdu moc se mi líbí design. Je hravý, barevný a má nápad. Vystavěné na poličce vypadají opravdu moc hezky,  zvlášť, když si potrpíte na doplňky. Žlutá kombinace s fialovou mě sice na první pohled poněkud zarazila, ale začíná se mi líbit čím dál tím víc. Zaměřím se ale především na toaletku, jelikož sprchový gel a deodorant voní vlastně na tuty stejně. Vůně je ovocná a sladká, když si přivoním, je jasně cítit, že obsahuje tóny jahod, jinak ale kromě nich byl parfém vytvořen takto:

Hlava: hruška, grapefruit, akord vlčího máku
Srdce: akord piňakolády, květ pomerančovníku, jahody
Základ: vanilka, cedrové dřevo, pižmo.

Pižmo naštěstí v parfému necitím vůbec, nemám ho ráda a vždy na mě působí velmi silně. Naopak mi tato novinka krásně voní a už se moc těším až (zejména sprchový gel) opět použiji ï v koupelně.

Co se mi nelíbí: Jednotlivé flakonky toaletek Playboy jsou na chlup stejné a postrádají nápad. Jediné čím se odlišují je buď barva mašličky nebo barva samotné vůně. Mě osobně tohle už celkem nudí a uvítala bych, kdyby vůně dostaly nový nápad . Taky bych určitě kritizovala i výdrž, která není nijak převratná, za tu cenu se to samozřejmě ale dá čekat a do budoucna to jiné asi nebude.

A jak vám se líbí novinka od Playboy? Voní vám?

3 komentáře:

  1. Byla jsem docela překvapená, ale Playboy deodoranty a sprchové gely mi voní opravdu hodně. :) A souhlasím s posledním odstavcem - malá změna by značce rozhodně neuškodila. :) SINSAY GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně musí být skvělá :) zatím jsem od této značky nic neměla, ale brzo to hodlám napravit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju vůně playboy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...