Recenze: růžová řada Sensibio od Biodermy

Ahoj,
dneska bych vám ráda řekla pár slov o mé oblíbené značce a její růžové řadě - Bioderma Sensibio. Osobně si myslím, že značka Bioderma patří rozhodně mezi ty kvalitní, přičemž ačkoliv většinu lidí štve, že se nedá koupit nikde jinde než v lékárnách a na internetu, já jsem třeba osobně ráda. Nevím proč, ale taková kosmetika pak na mě jednoduše působí kvalitněji než produkt, který je pak k dostání ve všech možných obchodech.
Jak jistě víte, značka Bioderma má hned několik řad, mohla bych tu vyjmenovat celou tu barevnou duhu, ale já bych se dneska chtěla věnovat, jak už jsem psala nahoře, řadě růžové. Konkrétně bych vám ráda představila tři produkty, které podle mě stojí za zmíňku. Jedná se o micelární vodu, oční gel a deodorant.



MICELÁRNÍ VODA BIODERMA SENSIBIO H2O



Úplně nejdříve bych vám chtěla představit produkt, který jistě dobře znáte. Konkrétně se tedy jedná o micelární vodu Bioderma Sensibio H2O. Já osobně považuji tento kosmetický zázrak za jeden z nejlepších. Bioderma má na micelární vodu patent a konkrétně tuto vodu řadím mezi nejlepší, které jsem kdy vyzkoušela. Osobně se dost nerada odličuji odličovacími mléky, protože dle mého názoru to s nimi jde hůř a dost často se mi dostávají i do očí, což pak fakt nepříjemně štípe. Micelárka je tedy jasným vítězem. Konkrétně o téhle růžové jsem vám už povídala kdysi, ale znovu bych ráda zdůraznila její skvělé vlastnosti. Líbí se mi, že má opravdu tak jemnou parfemaci, že prakticky není cítit, skvěle, ale opravdu skvěle odličuje. Další důvod, proč na ni nedám dopustit, je fakt, že i přesto, že se pohybuje poměrně ve vyšší cenové relaci než běžné odličovače, je k dostání v různých variantách. Pokud tedy nemáte na velké balení, můžete si koupit malé. Já osobně jsem velkou fanynkou 500 a 250 ml balení. Mnohdy však Bioderma pořádá pro své zákaznice a zákazníky akce (např. 1+1 zdarma aj.), což se vyplatí.

Musím také zdůraznit fakt, že po odlíčení není moje pleť s touto micelárkou vůbec mastná, není ani dehydratovaná, naopak je mé oční okolí a vlastně celá pleť krásně čistá a svěží. Dodala bych tedy ještě, že micelárku nepoužívám jen na odlíčení, ale vlastně i na celé očištění pleti. Je nekomedogenní. I přesto, že jsem majitelkou normální pleti a prakticky s ní nemám žádný problém, jsem ráda, že mě micelárka nevysušuje, nebo se mi po ní netvoří pupínky.


DEODORANT BIODERMA SENSIBIO DÉO

Nyní se dostáváme k další části této recenze. Jak už jsem řekla, značka Bioderma patří mezi mé nejoblíbenější, a to se netýká jen péče o obličej, ale také o celé tělo. Doma máme opravdu celou řadu produktů z růžové řady, protože ji považuji za jednu z nejzdařilejších. Je vhodná pro citlivou pleť. Nyní bych vám ráda něco pověděla o tomto deodorantu. V současné době mám doma už druhý. Produkty v péči proti pocení mohu opravdu také pochválit. Osobně jsem velkou fanynkou kuličkového antitranspirantu, který mám taktéž z růžové řady Sensibio a jeho účinnost mohu skutečně potvrdit. Co se tohoto deodorantu týče, je to možná ironie, ale já osobně prostě mám raději antitranspiranty a antiperspiranty. Proč? Jednoduše proto, že deodoranty sice mohou zamezit zápachu, ale rozhodně nezamezí pocení – a to je to, co od takového produktu očekávám. 

Slečně, která trpí nadměrným pocením, bych tento produkt asi nedoporučila, pokud ale víte, že se téměř nepotíte, nebo jednoduše chcete prostě zamezit zápachu z případného pocení, rozhodně si tento produkt pořiďte. Můžu potvrdit, že skutečně redukuje zápach, vlastně jej téměř pohlcuje. U tohoto deodorantu také oceňuji to, že je malý, šikovný, vejde se do každé kabelky a taktéž je prakticky ne-parfemovaný.




OČNÍ GEL BIODERMA SENSIBIO EYE
Tento oční gel jsem si moc přála. Já čím jsem starší, zjišťuji, že mám potřebu pečovat o své celé tělo a každou část obličeje více a více. To platí i o očním okolí, o které jsem začala pečovat teprve nedávno. Člověk si říká, že má pořád dost času, ale ve skutečnosti čas letí a nyní ve svých 21 letech si začínám už všímat jemných vrásek kolem očí a samozřejmě bych je ráda měla v „ne příliš viditelné formě“ co nejdéle. Z toho důvodu jsem chtěla vyzkoušet tento oční gel od Biodermy, který je vhodné na citlivou pleť, a protože pokožka kolem očí a na očních víčkách je hodně citlivá, byla to jasná volba.

Nejdříve asi něco k tomu, co tento gel slibuje. Jedná se vlastně o přípravek, který má oční okolí hydratovat, chránit, zklidňovat a ošetřit. Já osobně tyto vlastnosti u tohoto produktu oceňuji, protože někdy se mi stává, že když spěchám a odličuji se opravdu rychle, prostě mě někdy pne pokožka, jak je maličko podrážděná, ačkoliv bych ráda upozornila, že to není způsobeno odličovačem, ale spíše moji zbrklostí. Krom toho jsem majitelkou docela výrazných kruhů pod očima. Přiznávám, že dvakrát nejsem fanynkou pitného režimu, prostě jsem asi líná, ale je fakt, že moc nepiju, což se na mých kruzích pod očima také dost podepisuje. Tento oční gel má za úkol i redukovat otoky, vyhlazovat jemné vrásky atp. Umí to?

Abych byla upřímná, produkt jsem použila pouze párkrát, možná bych měla po čase trochu jiný názor, ale v současné době je to tak, že pro mě je to produkt, který bych mohla nazývat malým pomocníkem. Oceňuji, že gel na očích neštípe (mám zkušenost s gelem od essence a ten díky svému chladivému efektu mírně štípe, což je mi ale nepříjemné). Na očích a očním okolí je velice příjemný, rychle se vstřebává a hydratační účinek je také trochu znát. Jsem zvědavá, zda zaznamenám nějaké výraznější změny co se otoků – kruhů pod očima týče a také co se vyhlazení jemných vrásek týče, určitě vás o tom za čas budu ještě jednou informovat.

Máte zkušenosti s micelárkou, deodorantem nebo očním gelem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...