Recenze: Hydrabio Masque od Biodermy

Ahojda holky,

v dnešní recenzi bych vám ráda představila masku od značky Bioderma z modré řady Hydrabio Masque, která je určená pro suchou a dehydrovanou pleť. Než ale začnu samotnou recenzí na masku, ráda bych se trochu rozpovídala opět o této značce, kterou jsem si za poměrně krátkou dobu opravdu oblíbila, ba dokonce by se dalo říct, že jsem si k ní vypěstovala určitý druh závislosti.
Jak jistě víte, francouzská značka Bioderma má hned několik řad. Já osobně povím své zkušenosti ke každé z nich - ve stručnosti, někdy udělám článek, ve kterém vám popíšu podrobněji své zkušenosti s jednotlivými řadami. Nejdříve bych začala řadou červenou, která je pro vás možná nejméně známá. Jmenuje se Matriciane a je určená zralé pleti, na které už se objevují vrásky. Já osobně s touto řadou  mám drobné zkušenosti, protože mi je ale zatím pouze 21 let, hlavní a i vedlejší produkty Matriciane jsem zatím ponechala na vyzkoušení mamince, která s ní byla spokojená. Druhá řada je světle modrá - Hydrabio - určená pro dehydratovanou, suchou a citlivou pokožku. S touto řadou jsem nesmírně spokojená, protože jsem majitelkou suché až smíšené pleti, je pro mě dostatečná hydratace mé pleti opravdu důležitá. A protože se dnes budu věnovat právě masce z této řady, o světlé řadě končím. Růžová řada Sensibio je určená pro citlivou pleť, zde nedám dopustit na micelární vodu a antitranspirant.

Dále je zde tmavě modrá řada - Atoderm, která je určená pro suchou pokožku se sklonem k ekzémům apod. Já osobně ekzémy netrpím, ale rozhodně si myslím, že ji nemusí používat pouze ženy, které mají ekzém, protože stejně jako řada Hydrabio, i Atoderm má vysoce hydratační účinky. S řadou Atoderm je spokojená má starší sestra, která s ní má dobré zkušenosti. Po tmavě modré se přesuneme ke světle zelené řadě - Sébium, která je určená pro mastnou pokožku. Já osobně, jak už bylo řečeno, mám pleť takovou, že si dělá, co chce, takže je někdy extrémně suchá, někdy se trochu mastí. Zkušeností se světle zelenou řadou mám požehnaně a zatím není jediný produkt, na který bych si mohla stěžovat.

Tmavě zelená řada Nodé je určená pro péči o vlasy a vlasovou pokožku. Už jsem vyzkoušela jak šampóny, tak masku a jsem skutečně spokojená. Navíc maska Nodé S má dokonalou vůni a je super hustá. Bledě modrá řada je určená pro dětskou pokožku, ovšem i já jsem si pár produktů ABCDerm vyzkoušela a mohu je pochválit. Oranžová řada Photoderm je moje další kámoška, mám z této řady zkušenosti jak s opalovacími krémy, tak se sprejem, samoopalovákem, kapslemi až po tyčinku na rty. Produkty Photoderm hodnotím na 1**! Dále se Bioderma specializuje na zesvětlování. To má na starost řada White Objective. Já opět s touto řadou zkušenost nemám, moje maminka ano a byla taktéž spokojená. No a nakonec tu je fialová řada Cicabio, kterou musím také (ač je to už trochu trapné) pochválit. Mám výbornou zkušenost s krémem, který je určený na nemokvající rány a opravdu rychle zhojí i (ne)možné.

 P.S.: Na fotce je ještě produkt Hydrabio Riche, o kterém vám povím příště, protože jsem jej ještě neměla čas pořádně vyzkoušet.

Málo kdy se mi stane, že mám tak pozitivní zkušenosti s kosmetikou jedné značky. Pokud tedy ještě váháte nad tím, zda si od Biodermy něco pořídit, neváhejte, protože ty penízky za to stojí. Nyní ale k dnešní recenzi, ve které se chci věnovat hydratační masce z řady Hydrabio - Masque.

Jak už jsem asi dvakrát řekla, mám sucho-smíšenou pleť, což znamená, že se mi někdy stane, že se probudím a vypadám, jak když mě polili olejem, spíše se mi ale stává, že je moje pleť suchá jak treska, což je nejen nepříjemné, ale jakékoliv líčení na suché pleti prostě nevypadá dobře. Místo krémů pro mastnou pleť a vlastně jakékoliv kosmetice, dávám tedy přednost krémům pro smíšenou a suchou pleť. Jsem tedy milovnicí hydratačních výrobků. Když jsem viděla, že Bioderma vyrábí i masku pro dehydratovanou pleť, musela jsem ji vyzkoušet. Já osobně masky moc nepoužívám, ale protože jsem si tuhle oblíbila, asi s tím začnu. Abych nejdříve zhodnotila obal, musím říct, že Bioderma je proslulá tím, že její produkty jsou moderní, jednoduché a působí na mě prostě "čistě a lékárensky - tak trochu" - což ve mě vzbuzuje pocit důvěry. Samotný design obalu tedy není žádné velké překvapení, ale líbí se mi.

SLIBOVANÉ ÚČINKY
Asi by vás také zajímalo, jaké účinky tato maska slibuje. Co se tedy píše na obalu? Jedná se o intenzivní hydratační pleťovou masku na citlivou dehydratovanou pleť, která po použití masky díky patentku Aquagenium navrací pleti ztracenou schopnost hydratace a obnovuje její mladistvý vzhled. Dále intenzivně vyživuje, obnovuje kožní bariéru, rozjasňuje pleť a zanechává ji jemnou a hebkou na dotek. Jedná se o masku, která je hypoalergenní, což je poznat i z její jemné parfemace.

POUŽITÍ
Na obale masky se píše, že je dobré před použitím masky použít micelární vodu Hydrabio H20 - protože jsem zrovna tuto vodu měla na koleji rozdělanou, tak jsem pečlivě čistila před použitím. V současné době mi ale došla, tak před použitím používám micelární vodu z růžové řady Sensibio H20. Maska se má nechat působit 10 minut, což jsem také pečlivě dodržovala. Následně se má smýt vodou zbytky nebo setřít vatovým tampónkem. A teď přichází ten kámen ne-úrazu. Já osobně na pleť nanáším celkem silnou vrstvu, protože mám pak pocit, že svou pleť neošidím. Během těch deset minut, a to myslím vážně, se mi tak 80 % masky vpije doslova do pleti, což znamená, že na začátku vypadáte jako sněhulák, po 10 minutách jsou na pleti jen maličko bílá místa, jinak je maska fuč! To se mi hrozně líbí, protože vím, že moje pleť tak masku skutečně "schramstla" a napapala se trochu té hydratace. Většinou pleť poté ještě očistím tekoucí vodou, nebo když opravdu je moje pleť téměř "čistá", tak odstraňuji jen pomocí tampónku.


 VÝSLEDEK
Čekala jsem, že po použití masky bude moje pleť stejná jako předtím, ale hrozně jsem se zmýlila, protože tahle maska splňuje naprosto všechno, co slibuje! Po použití (resp. po opláchnutí a osušení pleti), je moje pleť dokonale, ale opravdu dokonale hebká, je svěží, na dotek je cítit, že není vysušená. Dokonce mi připadá, že mírně stahuje póry. Pleť působí skutečně čistě a rozjasněně.

ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ
Kdybych si měla položit otázku, zda tuhle masku doporučím dál, tak musím říct, že rozhodně ano, je to takový malý-velký zázrak. Mamka ji má taky a také ji jen chválí. Nedám na ni dopustit a rozhodně si ji ještě pořídím, protože tady jde skutečně vidět, že jak ji na pleť nanesete, tak minimálně 70 % vaše pleť skutečně pohltí. A již zmíněné výsledky rozhodně stojí za to.
Masku pořídíte jak v lékárnách, tak na internetu, doporučená cena je cca kolem 500,-Kč v objemu 75 ml.

1 komentář:

  1. Maska vypadá opravdu velmi lákavě a Biodermu mám moc ráda, takže určitě vyzkouším. :) SINSAY GIVEAWAY NO. 2

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...