IN LOVE WITH ECOTOOLS FULL EYE SHADOW


Přeji vám krásnou sobotu,
v dnešním článku bych vás ráda seznámila s mým novým miláčkem. Je sice menší než já, příliš hubený, ale já ho prostě zbožňuji. Jedná se o štětec na oční stíny značky EcoTools, který jsem dostala dárkem, tím za něj ještě děkuji a nyní se rovnou vrhneme na recenzi.
Na začátek bych chtěla říct něco o značce EcoTools. Společnost EcoTools, lze volně přeložit jako "eco nástroje", se prvotně začala zabývat pouze prodejem kosmetických štětců, nicméně poté svou nabídku rozšířila o další produkty, které mají svůj ikonický a elegantní vzhled. Veškeré jejich produkty jsou vytávřeny s úctou k zemi a jsou tak vyráběny bez krutosti na zvířatech (což zejména oceňuji!). Veškeré štětce EcoTools mají neuvěřitelné měkké štětinky ze synetických taklonových vláken a rukojeť je vyrobena z bambusu a recyklovaného hliníku.

Asi bych začala právě vzhledem. Musím říct, že jsem snad ještě nikdy neviděla hezčí provedení balení produktu. EcoTools skutečně zobrazuje filozofii, na základě které vytváří své produkty. Štětec na oční stíny byl tedy zabalen do obalu, jehož zadní část tvořila látka s ornamenty přírody. Já ho ale ještě určitě využiji, protože si do něj plánuji krom tohoto štětce i další ukládat, je to pratické nejen na cestování, ale i na hygienické uchování. Samotný štětec je taktéž moc hezký, jak už píšu výše, rukojeť z bambusu je na dotek opravdu jemná a příjemná.

Nejdřív jsem si myslela, že tenhle štětec bude taková klasika, kterou budu používat především na stínování, ale opak je pravdou, používám ho tedy komplet na celé líčení, což znamená, že zvládne vážně všechno - od stínování až po klasické nanášení a úpravu očních stínů, a to především díky lehce zkosené hraně uprostřed. Štětinky z umělých vláken jsou na očích příjemné a navíc je také super, že se v nich nezadržují oční stíny, takže štětec nemusíte po každém použití mít, ale stačí s ním chviličku potírat okraj ruky a zbylé oční stíny jsou pryč a můžete začít nové dílo. Já osobně jsem s ním velice spokojená a myslím si, že je to opravdu důležitá část dekorativní kosmetiky, kterou by měla každá holka mít. Netvrdím, že některé stíny nenanáším prsty (tedy jen ty krémové), ale tohle je vážně něco, co splnilo všechna moje očekávání.

A pokud by vás zajímalo, kde ho sehnat, je to zcela jednoduché - na internetu. Dívala jsem se, že jej seženete cca za 150,-Kč, což si myslím, že není vysoká cena vzhledem k tomu, jaké vlastnosti štětec má a co svede. Na závěr bych vám ale také ráda řekla něco o dalších produktech, nebo je jen lehce nastínila. Krom celé řady štětců (na oční stíny, podkladový, dokončovací atd.), se společnosti EcoTools zaměřuje i na další produkty, jako jsou např. hydratační ponožky, houbičky na obličej, hydratační a masážní rukavice, pemzu, mycí houbu a další - a i tyto produkty jsou vyráběny se 100 % láskou k přírodě a zvířátkům. Za mě tedy maximálně doporučuji se o tuto značku zajímat, případně alespoň o štětce, které jsou prostě super.

Máte se značkou EcoTools nějaké zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...