Vyzkoušeno: Tetesept Muscle & Joint sůl do koupele

Zdravíčko,
nebudu to zdržovat jako vždycky a rovnou se vrhnu na věc! V dnešním článku bych vám chtěla představit jednu drobnou radost, o které už jsem se kdysi zmiňovala, nicméně tentokrát se budeme opět cíleně zaměřovat na určitý produkt. A tím produktem je sůl do koupele značky Tetesept. Tentokrát jsem měla možnost vyzkoušet si sůl do koupele "Muscle & Joint".
Musím znovu říct, pokud jste nečetli předchozí články, že nejsem velká fanynka solí do koupele, nejsou mi příliš sympatické, nicméně už po několikáté opakuji, že snad u Teteseptu je to výjimka. Ty naopak používám moc ráda a moc ráda se o ně dělím. Už jsem měla možnost vyzkoušet od Teteseptu několik solí do koupele, první byla mořská sůl do koupele pro uvolnění, druhá pro odstranění škodlivin z těla a dále jsem měla možnost vyzkoušet pěnové sole do koupele, což je naprostá bomba a doporučuji všem vyzkoušet. Tetesept konkrétně představuje dvě pěnové sole do koupele - s kokosovým ořechem a mandlovým mlékem. Já jsem byla nadšená z obou, nicméně mandlové mléko voní opravdu luxusně, takže se vám z té vany nebude chtít. Pěna je vážně bohatá a nemusí se bát, že by vás na kůže ve vaně dřela sůl, všechna se totiž rozpustí a vy můžete skvěle relaxovat! Dokonce jsem si teď všimla, že byla řada rozšířena o mangové mléko, což zní taky opravdu lákavě. A kde koupíte? Já už jsem je viděla nejen v drogérce v Tescu, ale také v DMku, takže snadno dostupné.

Poměrně a všech solí Tetesept se mi líbí, jak je sůl barevná, už jsem měla možnost vyzkoušet žlutou, zelenou, ale také klasicky narůžovělou a bílou no a tentokrát, jak jsem již řekla "Muscle & Joint", která  má barvu červenou - takže ano, i voda je potom červená, ale nemusíte se bát, není to nic hrozného. Sůl do koupele Muscle & Joint je určená pro uvolnění  relaxaci svalů a kloubů. Já osobně jsem ji použila v době, kdy jsem měla chřipnu a nebylo mi vůbec dobře, takže mi to poměrně pomohlo, hezky jsem si odpočinula a mé rozlámané tělo, stejně jako všechny svaly a klouby, dostaly také pořádnou dávku relaxace. Musím říct, že Muscle & Joint mi vážně příjemně voněla, popsala bych to jako: zdravě, hodně jsem z ní cítila eukalyptus.

Za mě mohu tedy mořské sole do koupele Tetesept hodnotit velmi kladně a vždy je ráda používám. V prodeji ve velkém balení po 750 g, v dárkovém balení po 100 g nebo jako jednorázové balení po 80 g.

Máte zkušenost se značkou Tetesept? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...