Recenze: Bělící pásky Crest Supreme Professional



V minulosti jsem vám tu psala recenzi na bělící proceduru značky White Pearl, která na mé zuby absolutně nefungovala, a kromě toho mi gel z nástavců pořád nepříjemně vytékal, takže se ve výsledku ani nedivím, že nemohl pořádně k zubům přilnout. Nyní jsem se konečně odhodlala investovat do bělících pásků značky Crest, které se těší samým kladným recenzím. A jaká je tedy ta moje?

Crest Supreme Professional

Značka Crest pochází z Ameriky a nabízí hned několik druhů těchto belících pásků – řady jako Vivid, Glamorous White, Supreme Professional a mnoho dalších. Já jsem si koupila balení pásků Supreme Professional, a ačkoliv se jedná o úplně nejstarší řadu značky Crest, zároveň je také jednou z nejoblíbenějších a nejsilnějších – právě proto jsem zvolila tuto.

V balení naleznete (záleží, jak velké si koupíte), celkem 84 pásků – jedná se o maximální balení, za které ale nedáte méně jak 2200,- Kč. Bělící pásky obsahují  14 % peroxidu, tudíž se nemusíte bát, že by se opět jednalo o produkt, který sice slibuje vybělení zubů, ale peroxid neměl žádný. Zde bych ráda poukázala na to, že až si příště budete v obchodě kupovat nějaký produkt na bělení, kouknete se do ingrediencí, zda obsahuje peroxid, pokud ne, nekupujte to, protože nic jiného než peroxid (když nepočítám bělení v lékařských ordinacích), vám totiž zuby prostě nevybělí.


Jak jsem spokojená?

V první řadě jsem uvítala fakt, že se jedná o pásky a ne o žádný gel, který pak má člověk po celé puse, ale jen ne na zubech. Pásky se klasicky na zuby přiloží a nechají 30 minut (já nechávám hodinu) působit, každé balení obsahuje pásek na spodní a na horní zuby, ale jsou tak široké, že je v pohodě i stříhám a dělám si tedy z balíčku dvě bělící kúry, pak vám balení vydrží ještě déle. Gel z pásků samozřejmě tedy nevytéká, krásně přilne k zubům a jsem i překvapená, že ačkoliv mají tolik procent peroxidu, mé zuby po nich nejsou vůbec citlivé. Už po 3 aplikaci jsem zaznamenala, že mé zuby jsou znatelně bělejší. Zejména pak špičáky a zuby po stranách jsem měla poměrně dost zažloutlé, tudíž právě na nich jsem se rozhodla pozorovat ten největší rozdíl.

Abych ale skutečně porovnala, zda pásky bělí, rozhodla jsem se na úplném začátku bělící procedury bělit jen horní zuby, jelikož dolní mi ani při mluvení ani při smíchu nejsou skoro vidět. Po zhruba 4 aplikacích na horní zuby, jsem se začala stydět za svoje dolní, jelikož horní začaly být krásně bílé a s dolními jsem se mohla jít tak akorát zahrabat. :D Pak jsem samozřejmě začala bělit i dolní a už mám všechny zuby krásně bílé. Teď je to zhruba 10 dní, co zuby bělím a jsem prostě nadšená!! Zuby mám bělejší o 4 odstíny určitě. Omlouvám se, že nepřikládám fotografii rozdílu, ale bohužel jsem před a po nějak pozapomněla na článek vyfotit.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...