Čistá láska: Tetesept & Sebamed

Přeji vám krásný den dámy,
nevím zda si pamatujete, jak jsem vám kdysi povídala o tom, že jsem se zamilovala do produktů značky Tetesept a Sebamed, které vyrábí společnost Merz a Sebapharma. Už jsem měla možnost se setkat se solemi do koupele a co se týče Sebamedu, tak v tomto případě už jsem vyzkoušela krém na obličej přes sprchový gel až po krém na ruce. V nyní jsem měla možnost se opět podívat na zoubek dvoum produktům, za které moc děkuji. O co se jedná?

1) SPRCHOVÝ GEL TETESEPT
Na začátek bych chtěla říct, že brandová značka Tetesept se specializuje na produkty v péči o tělo při koupání a sprchování. V jejich nabídce však naleznete i produkty typu tělová mléka nebo jiné dětské výrobky. A jak už jsem řekla, já jsem kdysi vyzkoušela naprosto úžasné sole do koupele - doporučuji ty pěnové, krémové a nyní jsem měla možnost zjistit, jaké jsou také sprchové gely. Nedávno mi doma přistál můj vůbec první fialový zdravotní sprchový gel "Uvolnění" - musím vám garantovat, že něco tak božsky vonícího jsem dlouho neměla. Konkrétně tento produkt by měl uklidňovat tělo a mysl proti stresu a neklidu. Obsahuje třezalkový olej a mučenkové květy. Balení je klasické, trochu na mě působí lékárnicky, což je jedině dobře.
K mému štěstí mi nedávno přišel také super box, ve kterém jsem obdržela sprchový zdravotní oranžový gel, taktéž "Uvolnění", už jsem měla možnost přičichnout a voní vážně božsky. No a o aby toho nebylo málo, na poličce mi přistál nově i sprchový gel červený "Svaly a klouby". Za mě nejlepší sprcháče vůbec, lepší než jiné značky typu "Fa" aj.




2) KONDICIONÉR NA VLASY SEBAMED
Už jsem zmiňovala, že produkty Sebamed patří  mezi mé "favourite", a to proto, že voní neskutečně "čistě" a připomínají mi takovou tu "dětskou" kosmetiku. Už jsem vyzkoušela od očního krému, přes intimní gel až po krém na nehty a nyní jsem měla možnost si i vyzkoušet kondicionér na vlasy, který  má za úkol vlasy regenerovat, vyživovat a obnovovat. Jednoduše je určen na poničené a lámavé vlasy. První věc, kterou vám určitě řeknu je, že opět voní božsky - čistě, kvalitně, miminkovsky, za mě velké plus - a to i po opláchnutí!
Po umytí jsem nezaznamenala nějaké velké rozdíly, ale to bude tím, že vlasy nemám příliš zničené, netvrdím, že je to top, ale určitě nejsou v katastrofálním stavu. Co musím uznat je, že konečny byly zacelené, vlasy na dotek hebké, uhlazené a nebyly rozlítané. Poměrně se i leskly a hlavně - se perfektně rozčesávaly, což u svého kondicionéru skutečně vyžaduji.

A kde produkty seženete? Tak například v DMku a za pár korun. Máte s nimi zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...