A zas to bělení - bělící pásky Crest Glamorous White

Ahoj všem,
vím, že o bělení zubů tu už pár článků bylo, nicméně si myslím, že je to téma, které nepřestane být zajímavé - stejně jako si všichni přejem, aby naše zuby nepřestaly být bílé. Už jsme se vám svěřily se svými zkušenostmi s bělícím gelem White Pearl (modré balení), poté jsme mluvily o bělícím systému White Pearl (červené balení), stejně jako jsme si pověděly o bělících páskách Crest Supreme. A v dnešním článku se podíváme na zoubek bělícím páskám od Crestu, tentokrát na produkt Glamorous White.

Na začátek bych chtěla říct, že mám bělící pásky od jedné známé z Ameriky, tudíž vám nemohu říct, že bych je kupovala někde na internetu a doporučit konkrétní obchod, nicméně to, co můžu skutečně potvrdit, je fakt, že Crest je značka, která prostě umí zázraky! Nedávno jsem si tedy od kamarádky mé ségry koupila bělící pásky Crest Glamorous White a byla jsem velmi zvědavá, zda se o nich jen tak krásně mluví, nebo jsou vážně tak úžasné. No, co si budeme povídat, Crest ví, co dělá.
Veškeré produkty značky Crest získaly nové modernější balení, možná jste v minulosti znali produkt Advance Vivid - tento produkt byl právě pojmenován nově jako Glamorous White. Já osobně jsem si koupila 10 pásků s tím, že jsem si myslela, že budu muset vypoužívat všechny, než budu mít zoubky opět nádherně bílé. K mému překvapení, jsem měla zuby krásně bílé už po použití pouhých třech pásků! Je teda fakt, že na mé zuby jsou pásky poměrně velké, tudíž si je ještě stříhám na půl, tím pádem nemám 10 pásků, ale rovnou dvacet a už se těším až je všechny dopoužívám.



Právě v tu chvíli, kdy člověk vidí, že bělení zubů funguje, se to stává závislostí. Já osobně jsem nechávala místo 30 minut působit pásky hodinu, někdy i déle. Co vám můžu říct je, že hodina je strop, raději to vážně nepřekračujte, o čem jsem se přesvědčila i já. Zaděláváte si na citlivost zubů, která je naprosto nesnesitelná. Jednou jsem nechala působit cca víc než dvě hodiny - nějak jsem na to zapomněla a pak jsem si užila cca 8 hodin ukrutné nepříjemné citlivosti, takže používat opravdu dle návodu, překračovat max. 30 minut, déle ne a nezapomínejte používat speciální zubní pastu pro citlivé zuby.

Jinak jsou pásky Crest naprosto úžasné. Bohužel jsem si klasicky zuby nevyfotila před a potom, nicméně už teď vím, že se nejedná rozhodně o mé poslední balení, protože tak bílé zuby, to je prostě bomba! Výhodou je, že to není dlouhý proces a nádherně vybělené zuby můžete mít už za dva týdny. A nemusíte utrácet x tisíc korun, dle mého jsou pásky Crest na to, že skutečně fungují, poměrně levná záležitost (okolo 1500,-Kč, - i méně, záleží na produktu).

Pokud máte s bělícími pásky Crest zkušenost, určitě se s ní podělte, za mě má jedničku s hvězdičkou a dokud nevyzkoušíte, neuvěříte. Super také je, že s nimi můžete dělat cokoliv, mluvit, pít, nebo i lehce jíst, prostě drží jako přikované.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...