Recenze: Lékárenská péče o vlasy Revalid


Věřte nebo ne, ale ono se opravdu vyplatí nakupovat v lékárně. Teď ale nemám na mysli léky, ale kosmetiku, konkrétně tu vlasovou. Nedávno jsem si tam totiž zakoupila vlasové produkty značky Revalid a jsem z nich prostě nadšená! Co dokážou?

Jak už jsem zde nastínila, Revalid je lékárenská kosmetika, která pečuje o zdraví vlasů hned několika způsoby. Revalid je značka pocházející ze Švýcarska a jak už tomu v té kosmetice bývá, co je vyrobeno Švýcary, to je většinou opravdu kvalitní. V lékárnách si kromě produktové řady na vlasy můžete zakoupit Revalid tvrdé tobolky, které pomáhají vrátit nehtům a vlasům jejich pevnost a zdraví.

Nyní už se ale přesuňme k Revalid posilujícímu, proteinovému šamponu a koncidionéru. Jedná se o revitalizující řadu, která je speciálně vyvinuta k péči nejen o vlasy, ale i o vlasovou pokožku. Vlasy myje opravdu jemně, důkladně a zároveň o ně během mytí pečuje a posiluje je. Obsahuje několik ošetřujících bohatých složek, jako je extrakt z ovsa, pšeničné proteiny a panthenol - všechny tyto přírodní složky podporují sílu vlasů a navracejí jim "život". Do složení ale patří i alantoin, který zklidňuje vlasovou pokožku.


Jaké jsou mé poznatky?

Za prvé, šampon velmi jemně a decentně voní, což se mi zejména na lékárenské kosmetice opravdu líbí. Přehnané vůně vlasových produktů jiné značky mě kolikrát dokážou naopak odpudit. Revalid na svém obalu již tradičně, jak to Švýcaři dělají, poukazují na fakt, že produkty byly vyrobeny ve Švýcarsku, což opět dokazuje fakt, že je tento národ na své produkty hrdý. A taky má být proč!

Nevěděla jsem upřímně, co od posilujícího šamponu očekávat, jelikož jsem si říkala, že zřejmě budu muset vypotřebovat celou láhev, aby byly výsledky vůbec vidět. O to více jsem byla překvapená, když jsem si vlasy umyla jednou a všimla jsem si hned několik následujících poznatků: 1) vlasy byly neuvěřitelně heboučké, 2) vypadaly zdravě, neponičeně (ani konečky!), 3) krásně se leskly. Byla jsem z účinků šamponu a kondicionéru po prvním použití skutečně nadšená. Už dlouho jsem po klasickém umytí šamponem neměla takovou potřebu pořád na vlasy sahat. :D Je vážně super, stejně jako kondicionér, díky kterému se vlasy pak skvěle rozčesávají.

Závěrem


Revalid? Pokud chcete zdravé, pevné, lesklé a hebké vlasy, tak rozhodně ano! Revadlit stojí alespoň za vyzkoušení. Já si ho do budoucna rozhodně koupím znovu, protože zdravé vlasy stojí za to mít! :-)

2 komentáře:

  1. Ja som ho chcela vyskúšať ,keď mi začali poriadne padať vlasy, ale v zložení som našla silikóny myslím ,tak ma to odradilo od nákupu :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  2. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost ziskovosti

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...