Já osobně miluji články o tom, co je ve světe krásy a parfémů nového - jaká značka uvedla na trh nový parfém, jaký je nejnovější vlasový trend nebo které známé značky uvádí novinky na své pulty. Proto jsem se rozhodla vás tentokrát obdobným způsobem informovat také já. Můžeme začít...
NEJŽHAVĚJŠÍ LETOŠNÍ VLASOVÝ TREND?
Ombré už je dávno OUT, teď frčí barvy. Někdo by řekl, že růžové vlasy
jsou přeci totálně mimo, ale není tomu tak, růžová barva na vlasech
začala být trendem a nejen na konečkách. Proč byste si měli do obchodu
skočit pro růžovou?
Trendy, konkrétně ty vlasové letos mluví jasně. Nesmí být nuda. Žádné
jednobarevné odstíny, ve kterých vás každý přehlédne, ale naopak syté
barvy, které jsou vidět již na dálku. A taková je právě růžová!
Nemluvíme tu o fosforové růžové, se kterou budete vypadat jako byste
právě vylezli z cirkusu. Mluvíme tu o pastelové růžové, která je
nenásilná, přirozená a hravá. Do takové růžové můžete zakomponovat i
odstíny fialové, což ve výsledku působí ještě více trendy.
Proč ale vlastně takový trend vzniknul? Předchůdcem tohoto trendu byl
odstín blonďaté, která se začala vymývat – tedy postupně vznikal odstín
světlé blond aš šedivé, která začala působit jako lehce fialová a lehce
fialová nakonec postoupila v růžovou. Blond vlasy vypadají krásně,
pokud jsou vidět, ale přirozeně a když do nich dáte ještě růžový
odstín, zazáříte.
Kromě toho, s růžovou barvou budete trendy obecně co se nošení barev
týče. I když se každoročně podzim ladí spíše do tmavých odstínů, jako je
vínová, tmavě modrá, hnědá či zelená, růžová stále frčí a objevuje se
na světových módních molech. Oproti jiným barvám je totiž pastelová
růžová velmi jemná, přirozená a jen tak se neoukouká. Nevytváří efekt
pěst na oko a sluší jak světlým, tak i tmavým typům.
H&M MÁ PRO SVÉ FANOUŠKY POŘÁDNOU NOVINKU!
Značka H&M nabízí svým příznivcům stále něco nového. Tentokrát se
rozhodla, že svým zákazníkům nabídne nové oddělení produktů, které se
jmenuje BEAUTY. Co tato nová sekce bude obsahovat?
Pro H&M se jedná o další možnou podporu vlastního prodeje. Značka již mezi svůj sortiment již v minulosti umístila kosmetické produkty, avšak tentokrát se bude jednat zcela o odlišnou a vylepšenou řadu, která ponese právě název BEAUTY.
Pro H&M se jedná o další možnou podporu vlastního prodeje. Značka již mezi svůj sortiment již v minulosti umístila kosmetické produkty, avšak tentokrát se bude jednat zcela o odlišnou a vylepšenou řadu, která ponese právě název BEAUTY.
Jak už jsme zde jednou zmínili, dříve byla řada kosmetických produktů
v H&M zcela běžná, postupně však vymizela a dnes se vrací ve
velkém. Hlavním rozdílem nových produktů od těch starých bude především
kvalita a cena. H&M se letos na své produkty chce zaměřit právě po
kvalitní stránce, která se projeví hlavně na ceně – čím kvalitnější
produkt, tím pochopitelně dražší. Chce si tak své zákazníky připoutat a
chce, aby si zákazníci k této nové řadě vypěstovali důvěru a nadšení.
Nová obměněná sestav BEAUTY bude tedy nejen cenově vyšší, ale lišit se
bude i svým složením.
BEAUTY
sekce bude obsahovat kompletní potřebu produktů nejen pro denní, ale
také večerní líčení. Mezi produkty budou patřit řasenky, make-upy,
produkty na obočí, rtěnky, korektory, tvářenky nebo také bronzery.
Produkty budou lechce svým designovým balením připomínat některé kolekce
značky Chanel nebo Dior. Chybět na pultech ale nebude ani pečující
kosmetika, která bude svým složením daleko lepší a zároveň i svým
designem budit dojem opravdu kvalitní a zároveň dobře vypadající
kosmetiky.
MÓDNÍ DŮM LANVIN PŘEDSTAVUJE SVŮJ NOVÝ PARFÉM
Ano, módní a kosmetická značka Lanvin, která se proslavila také svými nádherně voňavými parfémy, na trh uvádí novinku. Jmenuje se Éclat de Fleurs a voní po květinách.
Éclat de Fleurs má svého předchůdce v parfému Éclat d´Arpége, který byl inspirován čistou mateřskou láskou Jeanne Lanvin, kterou chovala ke své dceři Marguerite. Ze stejného důvodu se poté zrodila i Éclat de Fleurs, která má představovat čistotu a ženskost. Květinové tóny jsou obohaceny také ovocnými tóny, které se splétají do zářivé komopozice, která má navodit atmosféru slunného odpoledne, kdy člověk dostává plno elánu a energie si užít krásný slunečný den.
Éclat de Fleurs má svého předchůdce v parfému Éclat d´Arpége, který byl inspirován čistou mateřskou láskou Jeanne Lanvin, kterou chovala ke své dceři Marguerite. Ze stejného důvodu se poté zrodila i Éclat de Fleurs, která má představovat čistotu a ženskost. Květinové tóny jsou obohaceny také ovocnými tóny, které se splétají do zářivé komopozice, která má navodit atmosféru slunného odpoledne, kdy člověk dostává plno elánu a energie si užít krásný slunečný den.
Čím barevnější složení parfému tím lepší – přesně takové je složení parfému Éclat de Fleurs. V úvodu ucítíte jemnou hrušku a hned po ní závan květinového srdce, který se postupně uvolňuje. Otevírá náruč třpytivé vůně frézie, která se rozvíjí do smyslné růže a následně jasmínu sambac. Nastupuje sladké bílé pižmo a krémové santalové dřevo.
Další novinky příště! :-)
Photo Source: Pinterest.com
Kozmetiku v predajni H&M som si všimla, ale túto novú ešte nie, tak sa na ňu teším a som úprimne zvedavá. Od H&M nedám dopustiť na malinovú pleťovú masku, ktorá dokáže vyčistiť čierne bodky a tiež na rúž paradoxne tiež malinovej farby, len ten pery dosť vysušuje.
OdpovědětVymazat