VLASY aneb barva, péče a vše okolo toho


Ahoj holky,
v dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o téma, které zajímá asi většinu z nás. Často se mi stává, že se mě někdo zeptá, jak to dělám, že mám vlasy tak dlouhé, kvalitní a pěkný odstín. Tím se nechci nějak chlubit, ale já osobně jsem na své vlasy pyšná, a proto jsem se rozhodla, že vám napíšu, jak se o ně starám, jak je to s barvou a odstínem a celkovou péčí.

Na začátek bych chtěla říct, že nemám vlasy prodloužené, ani jsem nikdy nepoužila žádný keratin nebo nic podobného. Dle mého jsou umělé vlasy jedním slovem "faux-pas", nejen, že je to hrozně vidět, ale fakt to už není moderní a já vždycky říkám, že i kratší nebo krátké vlasy můžou být krásné, jde jen o to, jak se o ně staráte a jak je upravíte. Ale nyní se už vrhněme na téma "moje vlasy".

První co vás možná zajímá je barva, asi vás překvapí, nebo možná nepřekvapí, že moje vlasy barvené nejsou. Mám pouze melíry a to klasickým peroxidem a zesvětlovačem. Mám šikovnou kadeřnici v Hradci Králové, která se o ně vždy krásně postará, tudíž se nemusím být, že by byly vlasy potom nějak žluté nebo šedivé. Vlasy si nechávám melírovat, resp. dodělávat melíry na odrostech cca jednou za dva až tři měsíce (a ano, někdy jsem to nechala i čtyři a pět, ale teď už to tak nenechávám).

Co se péče týče, myslím, že nic extra nepoužívám, moje rutinní péče o vlasy vypadá tak, že si myju vlasy klasickými šampóny - většinou používám výživné na lámavé nebo poničené vlasy, případně někdy použiju i na objem, ale to málokdy. Kromě šampónu používám také balzám na vlasy, nebo masku - a to skutečně při každém umytí. Jednak je to pro mé vlasy při rozčesávání menší utrpení, ale taktéž i vlasy potřebují výživu. Šampón i kondicionér používám tak, že nechávám působit cca 2-3 minuty, aby to za něco stálo - někdy i déle. Většinou je kondicionér/balzám/maska ze stejné řady, jako šampón, ale není to pravidlem, ráda to střídám, aby si vlasy "nezvykly" a bylo to účinné.

Po umytí nechávám vlasy většinou přirozeně uschnout, ale samozřejmě alespoň rozčešu hřebenem - zásadně miluju Tangle Teezer a nepoužívám kartáč s kolečkama na konci, jestli víte co myslím, protože takový hřeben mi vždycky vytrhá spoustu vlasů. V případě, že vlasy fénuji, tak do vlasů nastříhám ochranný sprej proti teplu od značky Got2Be - Guardian Angel, krásně voní a já doufám, že to má nějaký efekt. Někdy použiju ale také sprej s mnoha oleji (nepamatuji si název ale má zlato-černý obal a je z Avonu). A někdy také hydratační sérum nebo zesvětlovací sprej od Baley s peroxidem. Je to různé, ale většinou jak jsem řekla - přirozené uschnutí.

Vlasy si žehlím nebo kulmuji tak max 1-2x týdně, moc to nepřeháním, snažím se vlasy moc neničit, už jen to melírování jim dává zabrat. Stejně tak to nepřeháním s mytím vlasů - denní mytí vlasů jim spíše škodí, než prospívá, proto mu vlasy 2x týdně (někdy třikrát), je to různé. Když vím, že jsem doma většinu týdne, tak stačí někdy i 1x, ono těm vlasům taky prospívá když jim chvíli dáme pokoj od kosmetiky. Ovšem nechodím s totálně mastnou hlavou, to nikdy, prostě jednoduše, když vidím, že by to chtělo už umýt, jdou pod vodu, když vidím, že to ještě den vydrží, tak je ještě nechám.

A to je asi tak vše co se týče nějaké mé péče o vlasy. Během denního nošení (např. po žehlení) vlasy nelakuji, nepoužívám žádné spreje zpevňovací nebo gel, vůbec. Lak na vlasy používám jen v případě, když mám vlasy natočené, aby to vydrželo, což je tak 1-2x do měsíce. Protože ať chci nebo ne, stejně mi při vyčesávání laku vypadá hromada vlasů.

To je vše, příkládám nějaké fotky a určitě mi napište jak se o své vlasy stáráte vy.
Krásný den
A.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...