Fytofonatana Stem Cells - sérum proti očním váčkům

























Krásnou středu všem, věřím, že kosmetická řada Fytofonatana Stem Cells je pro vás určitě nová. V čem je ale jiná a výjimečná?

Know-how FS spočívá v tom, že používá peptidy a Triostem3 Complex, který obnovuje pleť aktivací našich vlastních kmenových buněk.

FYTOFONTANA STEM CELLS představuje nejvyšší kategorii kosmetických přípravků pro péči o pleť. Řada Fytofontana Stem Cells obsahuje rostlinné kmenové buňky, získávané ze švýcarského jablka.

V té souvislosti bych vám dnes ráda představila dnešní produkt od této značky, a sice Fytofontana Stem Cells EyeBag - Sérum s kmenovými buňkami proti očním váčkům. Toto sérum obsahuje kombinaci účinných látek, které napomáhají stahování váčků pod očima. Sérum také samozřejmě obsahuje kmenové buňky a tetrapeptidy a antiedematickým účinkem, který otok pod očima redukuje. Po několika týdnech používání jsou pak otoky zmírněny a méně viditelné.


Pokud tedy bojujete se vzhledem oteklých váčků, určitě bych vám sérum doporučila. Díky kmenovým buňkám se pokožka rychle regeneruje, stejně jako mimické vrásky. Fytofontana Stem Cells EyeBag sérum tedy výborně funguje také pro vypnutí pokožky, podporuje její pružnost a vitalitu.

Produkt mohou používat jak muži, tak i ženy. Já jsem aplikovala vždy maličké množství přípravku na okolí očí - zejména večer. Musím říct, že produkt tedy náááádherně voní! Má velmi tekutou konzistenci, takže ho stačí nanést opravdu  málo a dlouho vydrží. Vyhovovala mi i praktická pumpička, díky které jsem nemusela tedy namáčet prsty dovnitř. I design balení vypadá velmi pěkně. Co se výsledků týče, přišlo mi, že sérum také velmi dobře fungovalo na moje kruhy pod očima, nevím, zda to mělo nějakou souvislost, ale věřím, že mi sérum celkově "otevřelo oči" a projasnilo pohled.


Pokud vás toto oční sérum zaujalo, můžete ho nyní koupit za akční cenu na krasa.cz! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...