Top 3 březen 2016: Co jsem si zamilovala

Ahoj holky,
pomalu ale jistě se blíží konec března a já bych vám ráda představila tři produkty, které teď hodně používám a doslova jsem si je zamilovala. Samozřejmostí bude důvod, proč tomu tak je a jak to tak bývá, nebudu to moc dlouho okecávat a vrhneme se ihned na první z nich.


Top nr. 1: Rexona Maximum Protection
Nevím jak vy, ale já už jsem měla tu čest vyzkoušet nespočet deodorantů, antiperspirantů, včetně antitranspirantů, nicméně nic není tak boží, jako tento zázrak od Rexony. Abych to uvedla na pravou míru, deodoranty nepoužívám prakticky vůbec, a to proto, že jejich jediným úkolem je neutralizovat zápach. S pocením nemám příliš velký problém, ale občas se mi stane, že když jsem ve stresu, nebo někam opravdu spěchám a teď jsem nabalená, zahltí mě příšerné vedro a v takové chvíli se vždycky obávám, abych se nějakým způsobem nezpotila, což se mi občas stalo a samozřejmě v takové chvíli vás deodorant absolutně nezachrání. No, co si budeme povídat, ani některé antiperspiranty. Jak už jsem řekla, vyzkoušela jsem přes levné drogérkové až po lékárenské dražší, nicméně nic není tak TOP jako právě Rexona Maximum Protection. Věřte nebo ne, ale dala bych ruku do ohně za to, že toto je jeden z nejlepších produktů proti pocení vůbec, protože mi přijde, že jako jediný funguje. Co se týče aplikace, nemám příliš řáda kuličky, ani právě tento dávkovač, kdy "mažete" podpaží, a i z důvodu větší hygieničnosti nanáším vždy rukou krouživými pohyby. A výsledek? I v opravdu extrémních situacích, kdy jsem čekala, že se můžou objevit drobné kruhy opravdu nic. Na to, že stojí okolo 150,-Kč je to naprostá bomba. V současné době používám modrou variantu Clean Scent, která má příjemnou "čistou" parfemaci. Holky, pokud máte problém s pocením nebo prostě hledáte něco fakt spolehlivého, zapomeňte na spreje a kupujte tohle, protože to funguje na milion procent a Rexoně za to dávám palec nahoru - budu kupovat pořád dokola! P.S: Můžete si vybrat hned z pěti druhů, což je taky fajn (Stress Control, pro citlivou pokožku, svěží a pro spokojenost).


Tip nr. 2: Zmatňující pudr pro bezchybnou pleť Yves Rocher
I přesto, že mám několik oblíbených pudrů, jako je třeba od Astoru nebo Maybelline, musím dát jedničku s hvězdičkou také pudru od Yves Rocher, který mám pár týdnů. Konkrétně já mám odstín Rose Clair, který se z názvu může zdát, že je mírně dorůžova, což jsem naštěstí na pleti moc nezaznamenala, protože narůžovělý odstín na tváři nemám ráda. Pudr je velice šikovný, protože obsahuje praktické velké zrcátko, ale i mini štěteček, takže do kabelky super. Co se týče zmatnění, musím jedině pochválit, protože se opravdu koná dílo. Pudr je velmi velmi jemně namletý, takže se vám může občas zdát, že na štětec nejde nic nanést, z toho důvodu doporučuji používat jiný štětec, než je v tomto balení, nějaký hrubší. Super je, že pudr není na obličeji vůbec výrazný a nemáte pocit, jako byste se posypaly moukou, splňuje tedy efekt zmatnění a dodávám jeho "neviditelnost". V současné době vychází na nějakých 299,-Kč (ale nevím jak v obchodě), takže pokud hledáte fajn-lepší pudr, určitě skočte do YR, nebo mrkněte na internet, palec nahoru! A výhodou je, že si můžete vybrat až z 8 odstínů!


Tip nr. 3: Péče o pleť pro snížení přecitlivělosti a zvýšení tolerance Sensibio Tolerance Plus od Biodermy
Dnešním třetím a posledním hitem je krém na obličej od Biodermy. Možná vás překvapí, že zrovna já používám takový produkt, protože pokud sledujete blog, jistě víte, že jsem spíše na výživné a hydratační krémy, nicméně období března mě minulý rok dost trápila podivná alergická reakce okolo očí, kdy mi doslova natékaly a vypadal jsem balón. Z toho důvodu samozřejmě po navštívění alergologie zobu na jaře prášky + jsem se rozhodla svou pleť hýčkat něčím, co může případnou alergii taktéž potlačit. Sáhla jsem tedy na tuto péči od Biodermy, která zklidňuje, hydratuje a posiluje odolnost pokožky. Výhodou je, že krém je bez parabenů, parfemace a konzervantů. Abych řekla pravdu, tak z krému cítím takové ty "lékárenské" složky, ačkoliv je bez parfemace, což ve mně budí dojem "zdravého" produktu. Souhlasit musím s tím, že krém hezky hydratuje a jelikož stačí opravdu malé množství (textura je poměrně tekutá), vydrží si myslím pár měsíců. Jeho cena se pohybuje okolo 350-450,-Kč, což se někomu může zdát drahé, nicméně já asi úplně nikdy nebudu na ty levnější krémy, protože "obličej" máme jenom jeden, že? Za mě taky palec nahoru, doposud žádná alergická reakce jako minulý rok a třeba tomu skutečně krém dopomáhá.


To je odemně dneska vše a hezké jaro!
AN

3 komentáře:

  1. Tu Rexonu jsem si taky zamilovala, protože je to snad první věc, co působí i při sportu :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Rexona je dobrá, taky ji mám ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchodujte kdekoliv - Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...