Voňavé NEW IN: Signorina (Salvatore Ferragamo) & Love Spell (Victoria´s Secret)

Zdravím vás na konci února,
v dnešním článku bych vás ráda krátce informovala o dvouch voňavých novinkách, které přibyly v mé voňavé poličce. Pokud blog sledujete pravidelně, nebo jste už četly nějaké články o parfémech, jistě víte, že je to tak trochu moje úchylka, mohla bych jich mít stovky a potrpím si zejména na ty vyhlášené, takže nejsem příliš drogérkový typ, vlastně vůbec. Nebudu příliš zdržovat a povím vám, které dvě novinky mám doma, a proč mi voní a proč je doporučuji.

1. Savlatore Ferragamo Signorina Eau De Parfum
Jako první bych vám ráda představila parfém od Salvatore Ferragamo - Signorina. Na tento parfém jsem poprvé narazila v nějaké kamenné parfumérii. Vůně mě zaujala nejen svým jednoduchým, elegantním a nadčasovým designem flakónku, ale také tím, že krásně voní - samozřejmě. Tato vůně dle mého názoru není určena příliš mladým slečnám, ale spíše už dospělým ženám, které vědí, co chtějí. Pochválit musím také výdrž, protože skutečně parfém cítím ještě druhý den. A pro ty, které příliš nefandí parfémované verzi, je tu i toaletní voda, která je o něco jemnější a celkově na mě působí trochu svěžeji (také voní krásně). Vůni mám ve 30 ml, ta se dá pořídit okolo +- 600,-Kč, což je za tak boží parfém skutečně "nic". Parfém moc ráda dopuručuji, určitě jej očmuchejte, až budete moci.

2. Body mist sprej Love Spell od Victoria´s Secret
Druhou voňavou novinkou je pro mě body mist spray od VS. Popravdě jsem si vždycky přála nějaký od VS vyzkoušet, ale neměla jsem možnost. Z toho důvodu jsem si nedávno dva zakoupila. Možná se ptáte, proč tedy mluvím pouze o jednom a ne o dvou. Původně jsem si kromě Love Spell koupila také body mist Strawberry & Champagne - tento body mist mi ze začátku moc voněl, ale pak nějak vonět přestal, použila jsem ho pouze párkrát a tak jsem jej levněji prodala. Já osobně musím pochválit design lahviček, ve kterých body mist je. Design se mi moc líbí, působí na mě hravým, veselým, ale stále "luxusním" dojmem. Sprej stříkám především do vlasů a tak celkově do "vzduchu", kterým prolítnu. Používám jej spíše když jdu třeba do školy, nebo někam do města, vyloženě na události si pak nechávám parfémy. Co se týče Love Spell, tak tato vůně je krásně broskvová, poměrně výrazná a výdrž je tak 50%, večer ji ještě cítím, ale druhý den logicky ne, nejedná se o parfém, tak co bychom chtěly :-) Myslím si, že spreje od VS nejsou vůbec drahé (pohybují se okolo 250-300,-Kč), což mi při 250 ml přijde dost, protože nespotřebujete při nástřiku velké množství. V budoucnu se chystám určitě vyzkoušet nějaké další spreje od VS. Pokud máte nějaké tipy, určitě mi je napište.

BTW: Nekupuji parfémy ani spreje v kamenných obchodech, protože marže je šílená, to jistě víte, a protože jsem už několik let nadmíru spokojená s obchodem parfums.cz, nakupuji vůně a parfémy jedině tam. :)

Krásný konec února a fajn březen.
AN




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...