Téma: Zuby a péče o ně


Zdravím vás děvčátka,
v dnešním článku bych vám ráda krátce řekla, jak pečuji o své zuby aneb co dělám proto, aby byly krásně bílé a hlavně - zdravé.
Jak můžete vidět na fotce, jsou to všechny produkty, které tak nějak pravidelně používám na zuby. A vezměme to rovnou od základu. Jak jistě víte, tak základem zdravých a krásných zubů je to, že budou čisté. Ano, budete se divit, ale v mém okolí je celá řada lidí, kteří mají zuby prostě hrozné a já tohle nikdy nepochopím, jak to těm lidem nemůže vadit. Ale na druhou stranu, každého vizitka, že? Takže, já osobně si čistím zoubky 2x denně, vzhledem k tomu, že pořád a ráda jím ( :-D ), tak ani není možné to dělat víckrát. K čištění zubů používám elektrický kartáček Braun Oral B. Dostala jsem jej k Vánocům a povím vám, že je naprosto skvělej! Navíc hlavice vydrží 3-4 měsíce, takže to neznamená, že se vaše peněženka často prohne, vůbec. A to, jak jsou zuby krásně hladké a čisté, to snad ani nemusím zmiňovat. Já osobně mám ten 3D White s tím, že má časovač, takže po dvou minutách vás kartáček speciálním pohybem a zvukem hlavice upozorní, že už to "stačí" (tedy pokud to stačí i vám).

Co se týče používání zubní pasty, extra si nepotrpím na tu nejdražší, navíc mi kdysi jedna známá blogerka řekla, že zuby by se neměly čistit barevnými zubními pastami, které prý způsobují šednutí zubů. Co je na tom pravd netuším, ale já osobně jsem si oblíbila zubní pastu CREST, která má bělící účinek. To, zda má vám nepotvrdím, protože mám zuby hodně bílé, nicméně jsem s ní spokojená a toto obrovské balení (seženete na parfums.cz za top cenu), vydrží opravdu dlouho! A jak říkám, moje péče o zuby u zubní pasty nekončí. Popravdě od přednášky o ústních vodách je už zásadně nepoužívám, protože je to tak nějak zbytečný - proč, to je na další článek, třeba někdy povím, nicméně používám ještě na bělení zubů zubní pásky Crest.

Zubní pásty, resp. bělící pásky Crest je naprosto nejlepší produkt, který jsem kdy měla. Mám je z Ameriky a konkrétně je to ten typ Professional Effects. Vybělí zuby naprosto neskutečně a uvidíte, že vaše okolí si toho bude všímat. Vzhledem k tomu, že nemám velkou pusu a ani teda široké zuby, ještě si pásky půlím, takže jedna krabice mi vydrží neskutečnou dobu a prostě jen doběluju když se mi zachce. Obsahují myslím 14 % karbamid peroxid, takže produkt, který skutečně funguje.

Jak se o své zuby staráte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...