IN LOVE: LIP BUTTER and LIPSTICK

Přeji vám krásný květen dámy,
v dnešním článku bych vás ráda inspirovala, nebo vám jednoduše dala tip. Já jsem se totiž nedávno znovu zamilovala, ale do chlapa teda ne - z toho už jsem vyrostla ( :-D ), nicméně jde o to, že jsem nedávno bloudila drogérkou a zjistila jsem, že je to skutečně místo, kde prostě vydržím šíleně dlouho. Skutečně dokážu běhat po drogérií třeba hodinu a půl a vůbec mi to nepřipadá, že by to bylo nějak dlouho, je to tam prostě takový můj ráj.
No a jak jsem tam tak pobíhala, tak jsem zjistila, že mám novou vášeň. Novou vášeň, kterou jsem neskutečně posedlá - a to jsou rtěnky a tzv. máslíčka na rty. Já osobně jsem totiž nikdy nebyla příliš velký fanoušek rtěnek, jednoduše jsem je nepoužívala. Vlastně jsem nepoužívala ani lesky, ani balzámy. Pak jsem se samozřejmě zamilovala do lesků na rty a přišly i balzámy. Postupem času jsem ale zjistila, nebo spíš nedávno, že lesky vlastně ráda nemám, a to z několika důvodů. První důvod je, že lesky na rty lepí, ať chceme nebo ne, prostě více či méně lepí a nemluvě o tom, když začne foukat vítr a všechny vlasy se vám nalepí na rty - bezva pocit!
Kromě toho, že lesky lepí, mi prostě vadí to, že se poměrně dost třpytí (většina) a odráží světlo. Prostě jsem zjistila, že nemám ráda lesklé věci, spíše jsem na ty matné. Z toho důvodu vypadávají lesky na rty ze hry. Ano, vím, že jsou na trhu i matné, ale přeci jen už kvůli konzistenci a výdrži si raději koupím rtěnku. A protože jsem si zamilovala i balzámy, musela jsem se nechat unést v drogérce tzv. lip buttery. Tedy máslíčky na rty, která působí jako balzám, lesk a rtěnka v jednom. Přiznám se, že to, že se trochu lesknou mi až tak nevadí, není to prostě lesk jako takový, ale spíše takový máslíčko (a kor když voní vanilkově).
A protože měl Astor brutální výprodej - a pořád má (pro ty, co to netuší tak po celé ČR Astor končí v DM drogériích takže je na vše tak 70 % sleva, což se sakra vyplatí). Zašla jsem tedy tam a vyzkoušela hned několik máslíček a okamžitě jsem se do nich zamilovala. Co se týče pigmentace, je docela dobrá, a jelikož je to ve spojení s balzámem, takže naprosto ideální kamarád. Koupila jsem si tedy hned tři s tím, že dneska jsem si koupila čtvrté. Odstíny můžete vidět na fotkách a nově mi tedy přibyl ještě odstín "Hug Me". Naprosto úžasné je to matné máslíčko v té berry barvičce.


No a kromě máslíček jsem zjistila, že jsem šíleně zamilovaná do tmavých rtěnek, tedy nejen do tmavých prostě obecně do rtěnek. A tak jsem si hned koupila několik ve výprodeji s tím, že i dneska mi přibyl jeden nový odstín, a to konkrétně Just For Fun. Určitě na něj mrkněte. Dříve jsem si koupovala samé rtěnky a lesky, které měly růžovou barvu, ve skutečnosti jsem ale zjistila, že mi sluší spíše tmavé odstíny, než odstíny růžové. Což teda potvrzuje hlavně mé okolí. A co vy, máte raději rtěnky nebo lesky? A co říkáte na máslíčka na rty?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...