Pomocník č. 1: Bepanthen Plus - Hojivý krém

Zdravím vás a přeji vám pěkné léto,
jistě si ho užíváte naplno, i když jak to tak bývá, tak v naší republice to prostě nebude žádný zázrak, pár slunečných dnů se ale přeci jen najde. A protože léto sebou přinášíme kromě krásných momentů i nepříjemné situace, jako je třeba spálení na sluníčku apod., připravila jsem tento článek.

Na začátek všeho bych chtěla říct o čem tedy je. Tento článek se bude týkat produktu jménem Bepanthen Plus - Hojivý krém. Asi jako první věc, co vám povím, je to, jak jsem k němu přišla. Samozřejmě si takové produkty sama od sebe jen tak nekupuji a nikdy by mě to nenapadlo. Před rokem jsem si ale byla nechat udělat malé tetování a jako správný plašan jsem nemyslela na nic jiného, než na to, že zhojení kůže musí být pomocí opravdu kvalitního a dobrého krému, a tak jsem utíkala do lékárny, kde mi ségra poradila, co si koupit. Po tetování jsem od tatéra samozřejmě mastičku dostala, takže jsem kupovat nemusela, i tak jsem ale za tento zázrak moc vděčná, proč vám povím následovně.

Ještě k úvodu vám povím, co o Bepanthenu píše výrobce. Jedná se o desinfekční a hojivý krém, který má za úkol vyčistit a zahojit drobná poranění, škrábance nebo třeba i jizvy. Krém má 30 g, ale na to, že ho stačí malé množství, si myslím, že je perfektní. Vím, že v lékárně se dokonce prodává i dětský krém Bepanthen pro děti, který si myslím, že musí být také boží. No a nyní k věci, proč jsem s ním tak spokojená?

Osobně bych řekla, že tento krém má mnohostranné využití. Já osobně jsem ho používala nejen na tělo, ale i na obličej. Konkrétněji řečeno, na obličej jsem ho používala tehdy, když se mi udělala vyrážka, pupínek nebo cokoliv, co červenalo a bylo mi nepříjemné. S upřímností musím říct, že jsem jednu dobu měla obličej jak po výbuchu, všude samé boláky a vyrážka a nekecám, když řeknu, že hojivý krém mi obličej spravil takřka za noc a já jsem měla pleť druhý den neuvěřitelně v dobrém stavu. Kromě pleti ho používám ale i na tělo, např. když mě štípne nějaký hmyz. Nedávno mě štíplo nějak hmyz tak, že mi otekla celá ruka, opět jsem používala Bepanthen a měla jsem ruku do pár dnů spravenou. Stejně tak jej používám na spáleniny, protože se mi letos povedlo se také pěkně spálit několikrát od sluníčka, a tak jsem mazala a mazala a přicházela úleva.

Pokud máte zkušenost s produkty Bepanthen i vy, dejte mi vědět, já můžu říct, že za mě maximální spokojenost a u hojivého krému pak obzvlášť!





1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...