Výzva jménem "mé vlasy a Revitalon Forte"

Ahoj holky,
přeji vám krásný konec listopadu, v dnešním článku bych se ráda zaměřila na vizuální oblast "mého já", kterou řeší snad každá slečna, dáma či paní. Tou oblastí jsou moje vlasy. Nedávno jsem se totiž zapojila do príma výzvy na webu blogerky.cz, přičemž tento článek je tedy taktéž věnován nejen Vám, ale i právě samotnému webu, a to proto, že bych byla ráda, kdyby se tato recenze dostala k co nejširší skupině holek, a to proto, že jsem spokojená. A s čím, že jsem spokojená? Pojďme si to říct.

Pro rekapitulaci znovu, zapojila jsem se do výzvy na blogerkách s tím, že bych měla zájem vyzkoušet 30-denní kúru, která se jmenuje Revitalon Forte. Pokud jste o tomto produktu již slyšely, tak jedině dobře, pokud však ne, pojďme si shrnout nějaké základní informace.

Revitalon Forte = komplexní program pro vaše vlasy
Asi vám je jasné, že všechny chceme mit krásné vlasy. Ale krásné vlasy jsou dokonalé na pohled a dotek pouze tehdy, když jsou zdravé, silné a je jim dodáváno vše co potřebují. Nevím jak vy, ale já zrovna nežiju tou nejlepší životosprávou, kdy bych svému tělu dodávala to nejlepší potřebné, a proto je nutné vláskům trochu pomoci. Jsem velkým fanouškem výživových a jiných doplňků stravy, ačkoliv přiznávám, že jen tak něco nepozřu. Co se týče mých vlasů, jsem na ně celkem dost pyšná, hýčkám si je a troufám si říct, že jsou jednou z mých předností, a to je právě důvod, proč jsem dala šanci Revitalonu Forte.

Revitalon Forte je tedy doplněk stravy, který má za úkol vyživovat vlasy od kořínků až po konečky. Díky tomu, že Revitalon Forte vyživuje vlasy od kořínků, tak přirozeně přispívá k udržení stavu zdravých vlasů, a to pomocí unikátní kombinace rostlinných extraktů, vitamínů a minerálních látek včetně aminokyselin, které působí uvnitř organizmu.

Já jsem měla možnost vyzkoušet měsíční kůru 30 kapslí, přičemž kromě tohoto balení seženete v lékárnách také 90denní kůru s 30 denní kůrou zdarma. Třetí a poslední variantou je 90denní kůra s dárkem, což je luxusní náramek. Abych byla upřímná, na tomto produktu se mi nejvíce líbí to, že obsahuje opravdu velké množství účinných látek, kterých je až 18. Můžeme si je zde vypisovat, ale to je asi zbytečné, na okraj můžu zmínit např. tyto:
- biotin - udržuje vlasy a pokožku zdravé
- měď - zachovává přirozenou barvu vlasů
- aminokyseliny - pracují jako základní stavební kámen pro tvorbu bílkovin, které tvoří strukturu vlasů a nehtů
- dale take zinc, seven, vitamin B6, vitamin C, pivovarské kvasnice atd.

Nevím zda to víte, ale já jsem majitelkou poměrně dlouhých melírovaných vlasů, které se snažím příliš nezatěžovat, ale už samotné melírovaní, občasné žehlení, foukání, kulmování a česání vlasům vyloženě neprospívá, a proto jsem jim chtěla dopřát něco, co by tyto deformační účinky zmírnilo. Právě proto jsem chtěla vyzkoušet Revitalon Forte.

Určitě mohu s klidným srdcem říct, že když mi balíček přišel, byla jsem nadšená, už delší dobu jsem totiž po něčem pokukovala. Balení obsahuje poměrně větší bílé kapsle, nicméně jejich polykání mi nedělalo absolutně žádný problém. Revitalon Forte se užívá po jídle, přičemž se doporučuje zapít dostatečným množstvím tekutin, přesně takto jsem to dělala i já a užívala jsem většinou v odpoledních hodinách, tedy po tom největším jídle.

I přesto, že jsem Revitalon Forte, tedy měsíční kůru ještě nestihla dobrat celou, musím říct, že i tak jsem z tohoto produktu poměrně dost nadšená. Proč? Je to jednoduché - nemám pocit, že bych polykala kapsle zbytečně. Opravdu mám pocit, že jsou moje vlasy silnější, na první pohled vypadají také krásněji, jsou příjemné na dotek a hlavně co, tak mi nepadají. To samé platí i o konečcích, které se mi tolik netřepí a to i přesto, že jsem během užívání kúry absolvovala melírování vlasů. I tak to vlasy zvládají mnohem lépe, než za normálních podmínek. Co musím také zmínit a je super pro diabetiky, že kapsle neobsaují cukr, takže je může užívat skutečně každý :)

Sečteno a podtrženo, tohle nejsou vyhozené peníze a jakože já nejsem typ člověka, co by si myslel, že každá kapsle všeho možnýho pomůže, ale tohle mi připadá jako poměrně dobrá bomba, která mým vlasům neskutečně svědčí. A jak jsem již řekla, na vlasech si poměrně dost zakládám a Revitalon Forte mi pomáhá zmírnit všechny negativní následky, které si dnešní chaotický a moderní život žádá.

Pokud byste potřebovali více informací o produktu, určitě mrkněte na www.revitalon.cz, kde najdete veškeré informace a zároveň se můžete přiučit i tomu, že Revitalon má v řadě kromě kapslí také aktivační šampón, kondicionér a vlasový stimulátor, což jsem možná neměla vědět protože až půjdu zas do lékárny tak se moje peněženka zblázní :-D

Pokud s produktem máte zkušenosti určitě mi to písněte a já bych chtěla poděkovat webu blogerky.cz za to, že jsem měla možnost tento super produkt vyzkoušet a určitě s ním nemám tu čest naposled, doufejme.

Mějte se krásně a užívejte blíží se Vánoce :)
AN


1 komentář:

  1. máš nádherne vlasy!!! málokedy vidím naozaj pekné blond vlasy a žiadne kuriatkovské žlté odfarbené :) super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...