FAIRY LOOK

Hello everybody,

ZMĚNA: Vzhledem k tomu, že jsem natáčela Full HD, tak se mi soubory nechtějí poslat ani na mail, takže to pomalu dávám do úschovny na internet a až se mi to povede všechno seskupit, video uvidíte celé. Podařilo se mi pouze nahrát konec - to je líčení rtů, takže uvidíte už konečnou fázi. Moc se omlouvám, nějak mi to nedošlo, ty videa totiž mají každé přes 1 GB. Pokud máte nějaký tip, jak úspěšně taková videa poslat třeba na e-mail, sem s nimi. Nižší text je určený celému videu, budu se snažit to udělat co nejdříve, snad mě chápete.  

Jinak samotná tvorba v WMM mě stála tolik nervů, že jsem se na to musela vyprdnout a nechat to tak příšerně, jak to je, omlouvám se...ale nikdy jsem netvořila článek 4h !!

rozhodla jsem se přijít s trochu netradičním, možná tradičním článkem. Vzhledem k tomu, že na našem předešlém blogu holky neustále žádaly o to, abychom udělaly nějaký článek nebo video, jak se líčíme - je to tu. Video je hodně zrychlené, přeci jen jsem v tomhle docela amatérka, je to poprvé a příště to vychytám tak, aby bylo lepší světlo, viditelnost, pozice foťáku, kterým jsem natáčela atp. Celkové líčení trvalo zhruba 20 minut. Použila jsem klasicky dostupnou kosmetiku - dole jsem vám napsala seznam. Předem upozorňuji, že na videu mě vidíte neučesanou a zezačátku úplně nenalíčenou, tak se mě prosím moc nelekněte a užijte si video. Doufám, že budete alespoň trochu spokojené i když chápu, že je to asi špatně vidět. Měla jsem zrcátko docela daleko tak jsem občas musela použít malé.
Anet

PS: U líčení dělám hrozné grimasy, zejména jde-li o malování řas a bronzeru :-) Tak se prosím moc nesmějte, anebo můžete, alespoň vás to pobaví! :D

šaty: tally weijl
Tvář:
• Korektor Avon - ColorTrend (odstín Light)
• Make-up Avon - Ideal Shade (odstín Natural Beige)
• Pudr Dermacol - krajkový (odstín 01)
• Bronzer Rimmel (odstín 027 Sun Dance)

Oči:
• Stíny Avon - paleta True Color (odstín Tiger's Eye)
• Černé stíny Oriflame (odstín Midnight Black)
• Černý fix Oriflame (odstín Black)
• Bílé stíny Essence (odstín 01 Chill Out)
• Řasenka Rimmel - Lash Accelerator (odstín 001 Black)

Rty:

• Rtěnka Rimmel - kolekce by Kate Moss (odstín 05)
• Lesk na rty Essence (bohužel na tubičce už není vidět ani nápis, ale tento lesk je světlý - trochu dooranžová a je naprosto božský)

2 komentáře:

  1. Já na takové ty obrazové úpravy a konvertování videa používám program Free Media Converter. Je hrozně jednoduchý, freeware a seženeš jej na Stahuj.cz =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy nikdy video na email neposílala :-), takže s tím ti neporadím :-).
    Ale jinak ten lesk vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...