Premiérový článek - letní vlny


Ahojda všem,

jsem moc ráda, že se kromě zdlouhavého nastavování menu a celkové úpravě stánek dostávám také k článku, který je na Journal of Twins premiérovým :-). Možná je zvláštní, že náš první článek nepopisuje naše bydliště, zájmy a celkově to, co nás charakterizuje. Nebojte ale - o takový článek rozhodně nepřijdete ;-) Toto rádoby představování se bych ale nechala na příště.

První článek bych moc ráda věnovala právě vlasům. Proč? Protože právě vlasy patří mezi naše každodenní "útrapy". Určitě to sami znáte. Já i ségra jsme odjakživa preferovaly spíše delší vlasy, kterých se ani do budoucna rozhodně nehodláme vzdát. :-) A právě z toho důvodu bych vám ráda ukázala, jak si naprosto jednoduchým způsobem vytvořit letní vzdušné vlny (kterým mimochodem nemusíte dosáhnout s kily gelu a tužidlem). Díky Bohu, to jde mnohem jednodušeji.;-) Zapomeňte na natáčky a dlouhé čekání, doba jde do dopředu a s ní i nové přístroje (naštěstí ;D).


Vím, že každý samozřejmě preferuje jiný styl takových "plážových vln", ale já nějak nehovím vzhledu alá pudl, takže preferuji přesně to, co vidíte na fotce. :-) Nechci aby to vyznělo, že tvoření takových vln je něco bůh ví jak složitého, ale sama z vlastní zkušenosti vím, že čím více informací o tom, jak účesy tvořit, tím méně času to pak zabere. Asi zde ani nemusím zmiňovat, že takovým základem k vytvoření těchto vln je umytí vlasů (pokud možno uhlazujícím šampónem) a následné použití masky (v případě že máte poškozené vlasy). Před vyfoukáním vždy používám sprej od značky L´Oreal Studio Line- Hot Curl (akorát se omlouvám, nevím proč jsem vám vyfotila zrovna ten na rovné vlasy ;D). Sprej nádherně voní, chrání vlasy proti teplu a skutečně účes mi pak krásně vydrží v požadovaném tvaru, takže doporučuji. Pro perfektní výsledky já vlasy ještě předtím žehlím, přičemž používám žehličku značky Remington, která je určená k vytváření hned čtyř různých účesů. Nástavec žehličky má dokonce vsouvací hlavicy, díky které si pak můžete vytvářet vlny různé velikosti. Žehličku jsem dostala ani ne před rokem k Vánocům a nemůžu si ji vynachválit. Vždycky mi přišlo vytváření účesů s žehličkami strašně složité a preferovala jsem kulmu, ale teď na ni nedám dopustit. ;-) No a ke konci toho kulmování nesmí chybět ani sprej pro lesk vlasů Nivea Diamond Gloss. Gely ani laky nepoužívám, protože i když výrobci vždy tvrdí, že vlasy neslepí, mně přijde, že to dělá každý.


Určitě plánujeme natáčet videa, kde vám názorně ukážeme, jak se takové vlny jednoduše tvoří a vyjímkou nejsou ani fotografie postupů :-) Ale jak se říká, nic není hned.

A co mě by zajímalo? Máte s touto žehličkou od Remingtonu zkušenosti, popř. s nějakým z těchto produktů? Jakým způsobem si vytváříte vlny vy? Zabere vám to hodně času? :)

Přeju všem krásný zbytek podvečera

AnetNelly

4 komentáře:

  1. Remingtonku jsem chtěla vždycky zkusit, tak snad někdy v budoucnu. Zatím jsem na ni vždy slyšela jen chválu a líbí se mi i po designové stránce=)

    OdpovědětVymazat
  2. hezkej blog :-) líbí se mi více než ten předchozí, takže se těším na špoustu nových článků :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vidíš, tyhle produkty neznám :D
    Značku remington mám ráda, podle mě je jednou z těch lepších na trhu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Remingtonku vlastním a je fajn, jenom mám gramlavé ruce a stále s ní neumím pořádně pracovat.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...