To jsem netušila! Vy jo?


Chtěla bych vám všem popřát krásné čtvrteční odpoledne,
musím přiznat, že jsem dnes psala jeden článek na druhý blog, kam se domnívám, že jsem napsala, že je středa. Holt jsem se asi ještě neprobrala po včerejší pařbě, nebo se mi prostě nechce do školy, co myslíte?
Ráda bych s vámi ovšem probrala jedno téma, jedná se o parfémové novinky, o kterých jsem popravdě ani netušila, že existují a já bych je moc ráda vyzkoušela. Které to jsou?

1.       Omamné parfémy zpěvačky Beyoncé

A to není žádný vtip. Projížděla jsem takhle internet a v jednu chvíli mě do očí doslova praštil nápis parfému, o kterém nevím. Samozřejmě, jak z názvu vypovídá, jde o parfém od zpěvačky Beyoncé. Tak pro pořádek, většina z vás možná netušila, že tahle slavná zpěvačka má na kontě už 5 parfémů, ovšem nám je známá především její prvotina Heat – vášnivý parfém, který udělá z každé ženy tu neodolatelnou. Už jsem se možná kdysi zmiňovala o tom, že tento parfém jsem dala kdysi starší sestře k Vánocům a sama jsem jím byla doslova posedlá. Druhý parfém, o kterém možná víte, protože je k dostání jak na internetu, tak v kamenných obchodech, je energický parfém Heat Rush. Vůně s oranžovým, roztomilým flakónkem mě doslova okouzlila na první pohled. Dalo by se říct, že v sedmém nebi jsem byla tehdy, když jsem si k vůni přičichla! (To snad není možné, je to první celebrita, která má parfémy a voní mi doslova všechny!). Jo, parfém Heat Rush je jemnější, jinou verzí Heat. Musím říct, že je vysoce energický, ale i přesto elegantní a hodí se ke každé živé bytosti. Tyhle dvě vůně u nás v ČR dostaly věhlasnou reklamu, ovšem trochu mě mrzí, že česká média nepropagují ani její další kousky.


Tak za prvé, většina z vás ani možná netuší, že kráska pojmenovala svůj třetí parfém názvem „Pulse“. No, samozřejmě jsem měla obrovskou radost, když jsem si k němu mohla přičichnout v DM. A opět – nezklamal! Nutno podotknout, že mi trochu připomíná odlitek z vůně CK – IN2U, ale i přesto, voní prostě božsky. Jak už jsem psala v jednom z minulých článků, tento parfém patří mezi mé oblíbené a já bych si ho jednou chtěla pořídit. Čtvrtý parfém, o kterém dozajista nebudete mít vůbec „šajna“, je parfém Pulse Summer Edition. Léto je sice u konce, ovšem já si myslím, že tento parfém stojí za vyzkoušení. Jediné, co mě mrzí je, že jsem na něj zatím nikde nenarazila, ovšem mohu vás ujistit, že se s ním můžete setkat na internetu – a dokonce si ho i objednat. Osobně mohu doporučit TENTO e-shop, odkud už jeden parfém mám – jsou tam totiž levné a mají i to, o čem jste nikdy nesnili.
 A jaký je vlastně Pulse Summer Edition? To, že má naprosto dokonalý flakón, už asi nemusím zmiňovat, ovšem když jsem koukala na recenze, nebyla jsem zklamaná a jsem si jistá, že i tato vůně vás přivede k šílenství. Pokud ji některá z vás vlastní, určitě mi sem napište, docela by mě to zajímalo! Mezi nejzajímavější ingredience tohoto parfému patří např. hruška, pepř, mandarinka nebo orchidej. Zároveň, málem bych zapomněla říct to, že zpěvačka patří mezi ty celebrity, jejichž parfémy mají šťávu a každá reklama je doslova „dech beroucí“ – nikdy ne nudná, ale vždy poutavá a tak trendy!


Teď ale k tomu pátému parfému, o kterém jsem ani netušila, že existuje. Říká vám něco název Midnight Heat? Né? Tak to jste asi pozadu, jako jsem do dneška byla já. Jedná se skutečně o pátý parfém, který má tato zpěvačka na účtu. Řada Heat má tedy třetího sourozence – fialový flakónek s mně neznámou vůní. Nemusím ale opakovat, že jsem z ní nadšená jen od pohledu a ráda bych si k ní někdy v budoucnu přičichla. A které tóny tohoto parfému jsou nejzajímavější? Tak třeba černý tulipán, dračí ovoce nebo švestky. A jaké parfémy v posledních dnech zaujaly vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...