Miluju parfémy, Gucci parfémy ♥

Ahojky,

musím říct, že většina mých oblíbených parfémů jsou značky, které bude snad každá z vás znát. Co se mi ale málo kdy stane je, aby se mi od jedné a té samé značky líbilo hned několik parfémů najednou. No, existují takové výjimky, avšak se jedná spíše o parfémy slavných celebrit. Například takové parfémy od Christiny Aguilery nebo zpěvačky Beyoncé jsou naprosto úžasné snad všechny. Znáte třeba její nový parfém Pulse? Je dokonalý!

Dnes tu ale nechci mluvit o parfémech, které vydávají slavné hvězdy. Chci se zaměřit spíše na takové, které jsou celosvětově známé a které si člověk asi každý měsíc jen tak nekoupí. Takže ano, jedná se spíše o ty dražší. Tím ale nechci říct, že je někde neseženete také jako levné parfémy. Co třeba miluji já? Já jsem si naprosto zamilovala značku Gucci. Nemyslím tím oblečení, ale jejich parfémy. Pamatuji si, když se taková česká topmodelka Hanka Soukupová poprvé objevila v kampani na parfém Gucci Envy Me, která  nejen, že měla něco do sebe, ale samotná vůně je prostě fantastická, podmanivá, jednoduše se do ní zamilujete, přesně tak jako já. Na Gucci Envy Me se mi hlavně líbil i vzhled flakonku, jednoduchý, ale stylový a originální - přesně jako samotná značka Gucci.


Nebudu vás tu každopádně "zdržovat" něčím, co už asi všichni dobře znáte. Chtěla bych spíše poukázat na letní novinku z řady Gucci - Gucci Flora By Gucci - Gracious Tuberose. Slyšely jste už o tomto parfému? Já ano. A na první pohled mě opět zaujal velmi hezky provedený flakonek a HLAVNĚ zelená barva. Ne často se stává, že má parfém zelenou barvu. Většinou je to spíše bílá, namodralá, růžová nebo žlutá, ale zelenou si myslím, zas tak často nenajdete. Už podle vzhledu krabičky i flakonku vám může dojít, že tato vůně je z řady květinovo-ovocných. Hlavu parfému tvoří citrusové tóny a mandarinka. Srdcem je Tuberóza a do základu byl přidán jemný fialkový list. Řekla bych, že se jedná o velmi nenásilnou vůni, která je něžná, svěží a čistá. Již teď ji můžete najít na pultech obchodů s parfémy, a jestliže preferujete spíše internetový prodej, naleznete ji taky naprosto bez problémů.

Prestižní značka má na kontě již mnoho parfémů, které můžete znát, avšak toto je novinka, která vám tyto poslední letní dny bude svou vůní nádherně zpříjemňovat. A až léto skončí, aspoň vám ho nenásilně připomene :-)

1 komentář:

  1. Tak miluju Gucci parfémy :) Zrovna mám doma Gucci by Gucci, která voní jako karamelizované hrušky, a přestože někomu se může zdát zbytečně přeslazená, mně přijde dokonalá :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...