Je vše, co je zdarma, tak úžasné?

Přeji všem krásné středeční odpoledne,
během dneška jsem měla neustále tendence tvrdit, že je čtvrtek, jsem tedy krapet posunutá a už bych ráda víkend, ovšem věřím, že nejsem jediná. Abych tu nepsala věty zbytečně okolo, ráda bych se dostala k tématu, o kterém jsem vám chtěla napsat. Tento článek bude možná trochu netradiční. Konkrétně bych vás ráda seznámila s několika pár věcmi, které jsem v posledních dvou měsících měla šanci vyhrát. Ano, čtete správně, jsem vcelku soutěživý typ a když mě to popadne a nudím se, sem tam vyplním nějakou tu soutěž. A abych to uvedla na pravou míru, ve skutečném životě moc soutěživá nejsem, snažím se tak, abych byla spokojená jen se svým "vlastním umístěním". Kolikrát jsem si říkala, štěstí ve hře, neštěstí v lásce, ono na tom něco málo bude, ovšem je vždy.

A teď k věci, veškeré věci, které vidíte na fotkách, jsou věci, které jsem měla možnost vyhrát za poslední dva měsíce. Upozorňuji předem, že se nechci chlubit, ale vzhledem k tomu, že některé věci jsou takové, že by je možná řada z vás ráda vyzkoušela, myslím, že nebude od věci, když vám o nich řeknu svůj názor. Jinými slovy, zda jsem spokojená, že mi něco takového přišlo či nikoliv. Ono se sice říká, že člověk by měl být rád za každou věc, ale zas já si říkám, proč bych měla vyhrát něco, o co nestojím, když to může vyhrát člověk, který po tom touží? Někdy máte tendence snažit se vyhrát hlavní výhru, ale zbude na vás jen ta poslední, kterou nevyužijete. To se v mém případě nestává. Musím tedy říct, že třeba poslední výhra, co mi přišla, bylo CD Jennifer Lopez. Osobně musím říct, že mi teď jen leží u CDéček, ale zas si říkám, co jednou nevyužiju já, využijí třeba mé děti, nebo sestřiny děti, kdo ví?

Pravdou je, že už jsem za svůj život vyhrála opravdu mnohokrát, připadá mi, že mám na takové věci štěstí. Jediná věc, kterou jsem snad ještě nezkusila, si je vsadit (což je možná trochu škoda!). Jsem ale zastáncem toho, že peníze člověka uspokojí na chvíli, ovšem ty pravé hodnoty lze najít pouze v lidech. Nechci tím, ale říct, že nejsou důležité. Třeba pro mě osobně peníze představují určitý druh svobody, takže? Teď už asi k věcem, které jsem získala/vyhrála zdarma, resp. většinou za nějakou fotku či odpověď. Shodou okolností je možná vtipné to, že většinu věcí, které uvidíte na těchto fotkách, jsem vyhrála skrz Cosmopolitan. Asi mám nějaké "cosmické" období, ovšem nic netrvá věčně, že? A teď už tedy k věcem a něco o nich!



1) Tak a jsme u čísla jedna. Tyto stíny jsem vyhrála v nějaké soutěži s Cosmopolitanem. Přišel mi balíček, který obsahoval tyto stíny, krém na konečky na vlasy, krém na obličej a rtěnku. Musím říct, že vyhrát tento balíček bylo skvělé, všechno prakticky využívám, až na tu rtěnku. Tyhle stíny zn. Sephora v odstínu My Boyfriend's Jeans nr. 94. Musím říct, že tyhle stíny jsou  naprosto úžasné, krásně se třpytí, na fotce mohou působit možná hodně světle, ale ve skutečnosti mi trochu připomínají půlnoční oblohu plnou hvězdiček. Jsou opravdu skvěle pigmentované. Jediné, co mi vadí, je manipulace s nimi, a to z toho důvodu, že mi je ČP prostě "rozbila", jsou tedy rozdrobené, a když je nanáším na štěteček, nebo prst, mám to naprosto všude! Jinak ale určitě doporučuji si je pořídit, nebo nějaké podobné. Bohužel netuším, kolik takové stíny stojí, ale myslím, že pod 100,-Kč to nebude, tak i tak, jsou vážně úžasné!

2) Tyto stíny, ačkoliv to možná vyzní vážně komicky, jsem také vyhrála s Cosmopolitanem, nemám ale páru za co to bylo, protože mi nepřišel žádný dopis. Stíny jsou značky Make-up Studio - Professional Make-up. Jsou v odstínu Eye-am-brilliant. Zrovna po návštěvě školy líčení Surface jsem si říkala, že tedy snad super, že mi takové stíny přišly, protože zásadní rozdíl mezi drogeristickou a profesionální kosmetikou je v pigmentování. Stíny se mě osobně moc líbí, na fotce může tmavší stín působit šedě, ale je opravdu tmavý, taková stříbřitá černá. Druhý odstín je jemňoulince fialkový. Koukala jsem na netu na tuto značku a opravdu mají své oficiální stránky. Tyto stíny vyjdou na 490,-Kč a slibují:
"Na rozdíl od klasického typu, jsou tyto oční stíny vypalované a ne lisované. Výsledkem jsou velmi intenzivní a super zářivé stíny, které se nerozprašují. A při aplikaci na mokro jsou výsledky úžasné. Dva odstíny v jednom balení."
Já osobně jsem je zatím nevyzkoušela, protože mám "načatých" stínů doma opravdu hodně. Počkám si tedy, až mi dosti podobně barvičky dojdou a pak se do nich pustím. Myslím si, že cena nemusí být pro každou z vás příliš přijatelná, ovšem ze školy líčení jsem se naučila, že jsou věci, na kterých se opravdu šetřit nemá. Pokud by to někoho zajímalo, můžete se na jejich oficiální stránky mrknout ZDE! Máte některá z vás zkušenosti s touto značkou?

CLICK PRO CELÝ ČLÁNEK!!! :)



3) Třetí produkt, o kterém bych vám ráda něco napsala, je intimní gel Chilly intima. Určitě každá z vás viděla tu nenásilnou a nevnucující se reklamu s hezkou modelkou. Když jsem ji viděla, říkala jsem si, že to musí být fajn doma mít jiný, než třeba z Avonu. "Vuala", přišel mi od Cosmopolitanu domů - konkrétně jsem ho vyhrála v testovacím klubu. A co bych o něm řekla? Začala bych asi zápory a překvapím možná všechny slečny a ženy, které o jeho koupi uvažují. Nemá žádné zápory, tedy já jsem žádné nenašla a zbytek ženské populace v naší rodině také ne. Ne gelu je nejlepší jeho složení, není moc hustý, ale není vodový. Musím říct, že krásně voní a třeba konkrétně tento příjemně chladí. Takže si po jeho použití připadáte opravdu "svěží". Gel navíc krásně voní a řekla bych, že i dost dlouho vydrží. Mám ho doma tak měsíc stále je. Je vhodný také při menstruaci, což mnohé z vás ocení. Já mu dávám jedničku a určitě to není naposled, co mi leží v koupelně. A pokud se nepletu, existují i jiné varianty tohoto gelu, než jen tento mentolový, myslím si, že bude pak ještě jiný a třeba neparfémovaný.

4) Sluchátka. Sluchátka značky Creative HQ-80 jsem vyhrála díky tomu, že jsem do jedné soutěže poslala fotku našeho pokoje. Hlavní výhrou pak byla třeba televize nebo notebook. Já jsem si ale hlasy nesháněla a prostě jsem to nechala náhodě. Nutno říct, že nejmenší, řekla bych cenou útěchy, byla taková ta tvarovací plastelína. Takže jsem za sluchátka byla ráda, protože mi u mé mp3 hraje už jen jedno. Když mi přišly, vypadaly skvěle. Tyto sluchátka však nejsou klasicky "na hlavu", ale za hlavu. Problém je, že je to asi na hlavu velikosti fotbalového míče, protože mě ten "držák" vzadu prostě odstává, což mi nevyhovuje. Tyhle sluchátka se vlastně díky stočeným "úchytům" dají za uši a tak nepadají. Bohužel, přesvědčila jsem se, že jsem spíše na pecky, které se také lépe skladují. Když někam jdu, mám malou kabelku, nemohu si sebou vzít tyhle sluchátka, protože se prostě nevejdou. I přesto si myslím, že je využiju. Další věc, se kterou nejsem příliš spokojená je ta, že jsou poměrně hlasité. Hlasitost se samozřejmě dá ovládat, ovšem nesnáším, když má hudba je "slyšet" a může tak rušit okolí. A vzhledem k tomu, že vždycky, když jsem s nimi poslouchala, dočkala jsem se od ségry věty "zeslab si to". Takže jaký je závěr? Jsou hlasité, mohou rušit okolí, ale jinak hrají výborně a jsou kvalitní. Koukala jsem na netu, že jsou k dostání již od cca 200,-Kč, což se mi zdá jako skvělá cena. Máte je některá?


5) Zvláčňující obnovující krém Vital Balance Cream od Dermacolu mám také od Cosmopolitanu - ten byl přibalen ke stínům, stejně jako vyobrazený balzám na rty Labello Hydro Care. Musím říct, že z obou přípravků jsem nadšená. Ráda bych nejdřív řekla, že jsem ještě ani jeden nepoužila. Balzám z toho důvodu, že jsem ještě nedopoužívala Sensitive od Baley a navíc mám v zásobě ještě 1x Sensitive Balea, 1x melounový balzám od Avonu a pak nějaký balzámek od Evropské společnosti (taktéž výhra). Takže, předpokládám, že budu při výběru dalšího balzámu postupovat podle doby spotřeby. Z vyhraného balzámu na rty jsem nadšená, protože opravdu potřebuji, aby mé rty byly hydratované. Nesnáším, když se mi na nich loupe kůže a vypadá to, že jsem se týden nenapila vody. Takže, jedině spokojenost. Navíc značka Labello je má oblíbená. Co se obnovujícího krému týče, já a Nell máme tendenci věci, které nepotřebujeme nebo jich prostě máme moc, také dávat třeba ještě starší sestře nebo mamce. Tento krém však není pro pleť naší mamky tak mi řekla, ať si ho nechám. V současné době mám však "otevřených" několik krémů od Biodermy a Nivey. Na tento krém se tedy dostane až v průběhu několika měsíců. Nejvíc se mi líbí, že krém je pro smíšenou pleť a je vhodný jak na den tak noc. I přesto mě zajímá, zda má některá z vás s tímto krémem zkušenosti? :)


6) Číslo šest náleží této rtěnce již ze zmíněného balíčku od Cosmopolitanu. Tato rtěnka je od značky Essence, odstín Femme Fatale a možná to tak z fotky nevypadá, ale ve skutečnosti je ještě tmavší, proto mi moc nevyhovuje. Pravdou je, že jsem ji zkoušela jen na ruce, a protože spíš místo rtěnek mám raději balzámy, zřejmě tento odstín nikdy nevyužiji. Jediná rtěnka, kterou jsem kdy opravdu nosila, je od Rimmelu by Kate Moss. Takže, ještě uvidím, jak s touto rtěnkou naložím. Mamka ji nechtěla, teta taky ne, ségry taky ne, ale zas mi přijde škoda, aby mi doma ležela. Měl by případně někdo o tuto rtěnku zájem? Třeba jako výhru? :)


7) Tak z této výhry mám snad největší radost. A abych byla upřímná, nevyhrála jsem přímo tyhle botičky, ale poukaz. Opět s Cosmopolitanem. Vyplnila jsem jednoduchou otázku, odeslala a do pár týdnů mi přišel poukaz na 500,-Kč v Deichmannu. Já osobně jsem zatím byla se všemi botkami odtamtud spokojená, a když se mi naskytla si nějaké koupit, neváhala jsem ani den a už jsem měla vybráno. Tyhle botičky stály 699,-Kč, takže jsem ve finále doplácena, ale 200,-Kč je nic, že? Jsem s nimi opravdu spokojená, chtěla jsem si koupit nějaké na podzim, které budu ale moci nosit už teď, kdy si z nás počasí dělá doslova legraci. Botičky jsou šíleně pohodlné, mají platformu a klínek. Mohu v nich být opravdu 15 hodin celý den a nohy mě skoro vůbec nebolí. Nedávno jsem však zjistila, že je vše o chůzi. Pokud spěcháte, máte tendenci rychleji chodit, tlačíte si víc na "bříška" pod prsty. Z toho bývají odřené, a proto to potom tolik bolí a pálí. Botičky osobně nosím už teď a nemohu si je vynachválit. Vyhrála některá z vás někdy taky něco takového? :)

Tak a to je pro dnešek vše, doufám, že jsem Vás moc nenudila. Pokud se vám typ tohoto článku líbí, moc ráda v nich budu pokračovat, protože je toho ještě opravdu kopa :-) Zatím přeji všem krásný den a nezapomeňte mi napsat, co jste kdy vyhrály vy a jak se vám to líbilo!! :)

2 komentáře:

  1. já vždycky měla štěstí jen na ty kosmetické výhry a balíčky :) třeba dvakrát po sobě se mi podařilo kdysi vyhrál ve Stylissimu na Óčku velkou krabici přípravků na vlasy :) jednou jsem teda vyhrála dres české fotbalové reprezentace do 20ti let, asi tak 3 roky zpátky, když jsem ještě byla do fotbalu zažraná :) a poslední mou výhrou byl Ladybox :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to ti tedy závidíme :) a můžeme se zeptat, kde se takový LadyBox dá vyhrát?:) slyšely jsme o něm a vždycky vypadal krásně :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...