Řasenka False Lash Wings od L´Oreal Paris - recenze

 Dnešní článek se bude věnovat takové menší recenzi. Řasy si maluje v dnešní době snad každá holka, ale je pravdou, že ne vždy je snadné najít tu nejlepší řasenku. Nám se to ale konečně povedlo.

Určitě si pamatujete na tu krásnou reklamu od L´Oreal (která skutečně patří k těm nápaditějším) na řasenku False Lash Wings. Když jsem ji poprvé uviděla, říkala jsem si: "Páni, tu musím vyzkoušet, vypadá vážně super, určitě bude dobrá," kolikrát jsem se ve svém prvním dojmu u řasenek zmýlila, ale tato řasenka dokázala opak - jinými slovy JINOU UŽ NECHCI!

Už na první pohled láká ke koupi, design obalu je sice jednoduchý - stříbrno-černý, ale provedení celkově budí působivý dojem. Ani pořádně nevím, zda se prodává ve více odstínech, ale já mám doma odstín Noir Black. Černá je skutečně dost. Jejím hlavním úkolem je vytvoření speciálního efektu, díky kterému pak budou řasy vypadat jako motýlí křídla. To by měl vytvořit speciální kartáček, který má na jedné straně zkosené a vystouple štětinky. Je vážně skvělý. Řasy jsou extrémně černé, úžasně natočené a slibovaný efekt skutečně vytvoří. Tvůrci řasenky se snažili, aby po jejím nanesení řasy působily jako umělé nebo chcete-li extrémně husté a dlouhé - s tím musím také souhlasit. Navíc kartáček řasy hezky oddělí, takže se nemusíte obávat ani nevzhledného slepení.


Mám takový dojem, že se jedná vůbec o první řasenku od L´Oreal, kterou mám doma a nemůžu si ji vynachválit. Celkově s výrobky od L´Oreal jsem byla vždycky spokojená a tato řasenka se určitě zapíše na můj TOP list. Kromě toho je její velkou výhodou fakt, že nemusíte používat kleštičky na řasy, protože i bez jejich použití řasy skutečně hodně natočí, zvýrazní a prodlouží. Dokonce kvůli ní nemůžu nosit dioptrické brýle, jelikož se mi řasy pak otírají o sklíčka, jak jsou dlouhé ;D.

Pro srovnání jsem vám tedy řasy vyfotila. První fotka je bez řasenky a druhá s jejím nanesením. Upozorňuji, že skutečně na druhé fotce jsem nepoužívala žádné kleštičky, abyste viděli, že řasenka skutečně funguje. :-)


Celkově hodnocení:
Prodloužení: 100 %
Černá barva: 100 %
Výdrž: 90 %
Natočení:
100 %
Slepení: 80 %

Za kolik: 429,- Kč v drogerii Dm. Nejedná se zrovna o nejlevnější řasenku, ale jak už víte, za kvalitu se holt platí. Sama jsem byla velmi překvapená, že je řasenka takto drahá. Věřím, že pokud se ale trošku plácnete přes kapsu a domů si ji odnesete, nebudete litovat.:-)

Máte ji doma také? Podělte se s námi o váš názor!

2 komentáře:

  1. tak ta mě hodně láká, řasenky jsou podle mě nejlepší kosmetika do které se dá investovat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji mám za 300Kč. Nesnáším způsob nanášení, ale je nejlepší z řasenek, co jsem zatím vyzkoušela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...