Barvení s L´Oreal Paris

I na první pohled lidé, kteří nevypadají, že si barví vlasy, si vlasy skutečně barví - jako já. Většina z nich se dohaduje, zda je naše přírodní barva hnědá nebo blond (ačkoliv většina z nich hlasuje pro blond, což já nějak furt nemůžu pochopit :D), nicméně já bych ji nazvala jako "zvláštní, ošklivá a špinavá". :D


No a proto si barvím vlasy i já. Pro náročné, naše přírodní barva je špinavá blond, ale já jako zastánce lesklých vlasů hezkých barev si vlasy barvím i přesto, že to nepotřebuji.
Už dlouho jsem favoritem barev na vlasy od L´Oreal - především těch pěnových. Vlasy mám až do pasu, tudíž to je jeden z důvodů, proč si ale rozhodně nenotuji s barvami klasickými, nýbrž používám ty pěnové. Stačí v mi v klidu koupit jedno balení, které vystačí na celé moje vlay a kolikrát i zbyde. 

Už víc jak rok jsem si zamilovala tuto barvu od L´Oreal Paris - Sublime Mousse by Casting v odstínu 415 Jemný ledový kaštan. Hrozně dlouho jsem hledala takovou barvu, která nebude ve výsledku na mých vlasech působit ani moc světle, ale ani černě a našla jsem ji. Pěna se velmi jednoduše nanáší - jako šampon, takže si ji v klidu a pohodlí domova barvím i sama. Stačí prostě nanést, promasírovat a je hotovo. :-) Ve výsledku sice stojí jako dvě klasické barvy na vlasy, ale sami to určitě znáte, že když si něco oblíbíte a jste s tím spokojené, pak už nemáte potřebu zkoušet něco nového. 


 Tato barva je dlouhotrvající, ačkoliv mně připadá, že už po 2 týdnech není výsledek tak barevný jako na začátku (a to i s použitím přípravků pro barvené vlasy), i přesto se ale držím stereotypu a kupuji si ji pořád. Kromě toho, že se mi z vrchní čásit hlavy vymývá daleko rychleji než bych chtěla (kadeřnice to odůvodňuje tím, že mám svůj pigment hodně silný), tak bych ji nic jiného nevytkla.

read more..


 Balení klasicky obsahuje lahvičku s oxidačním činidlem, barvící emulzi, rukavice, závěrečnou péči a uzávěr s pupmičkou, kterou se pak barva jednoduše nanáší. No a součástí je samozřejmě také velmi přínosný návod a i nějaké tipy pro krásné vlasy.

Fotografie je focena před barvením a po, fotografie jsou focené na rychlo, takže chápu, že ty bych si za rámeček asi nedala. :-D No nicméně pro porovnání barevného výsledku určitě stačí. :-)


 Kde ji seženete: V drogeriích DM, Rossmann
Za kolik: Zhruba 152,- Kč


Jaká je vaše nejoblíbenější barva na vlasy? :) Máte už zkušenost se Sublime Mousse?

2 komentáře:

  1. Já jsem si barvama s drogérie barvila vlasy dříve, teď radši jdu ke kadeřnici, kde to je sice podstatně dražší, ale jelikož nemám kvalitní vlasy, tak se bojím si je barvit sama:D Ale tahle tvoje barva se mi moc líbí:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jemný ledový kaštan je prostě krásná barva. Jednou jsem si ji koupila, pak zase jinou, pak jsem se k ní opět vrátila a už jinou nekoupím...dokud mě neomrzí. Ale v mém případě bude asi lepší vydržet u jedné barvy, když to střídám, vyskytnou se mi po domácím barvení pruhy v jiným odstínu, ať se snažím sebevíc nanést to stejnoměrně.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...