First impression

Končí sice týden, ale něco začíná.  Do našeho kosmetického koutku jsme si totiž pořídily opět pár kousků, které by mohly zaujmout také vás. Pojďme se tedy na ně podívat blíže:


Make-up Catrice Photo Finish: Tento produkt je pro mě novinkou, ačkoliv na trhu není. Sama jsem se o něm dozvěděla teprve nedávno a jelikož jsem od značky Catrice ještě žádný produkt doma neměla, rozhodla jsem se ho zkusit. Stihla jsem ho od koupě sice použít jen dvakrát, ale zatím jsem spokojená. Vzhledem k tomu, že bych Catrice přirovnala ke značce jako je třeba Essence, pak určitě nečekejte zázraky, ani já jsem je nečekala. Je fakt, že make-up sice krásně voní, ale pro pleť vyloženě s nedokonalostmi to moc není. Krycí schopnost je střední. Na skleněném obalu je napsáno, že vydrží až 18 hodin, nedokážu posoudit, tak dlouho jsem na sobě make-up zatím neměla, nicméně tomu moc nevěřím. Na pleti je ale velmi příjemný, působí na světle přirozeně a pokožka je krásně hladká. Mám odstín 004 Sun Beige.
Spokojenost: 70 %


Lak na nehty Miss Sporty Lasting Colour: Tady je asi potřeba říci, že si normálně nehty nelakuji. Jsem na to hrozně líná a tento lak na nehty se mi dostal pod ruku jako dárek. Na první pohled mě ale barvička velmi zaujala. Je v nude odstínu číslo 3085. Má široký štěteček, který usnadňuje aplikaci, takže nalakování máte za pár minut bez zbytečných přetahů. Lak slibuje výdrž až 10 dnů - já ho mám třetí den a pořád skvěle drží, ačkoliv sem tam se mi maličku už oprýskal. I tak bych ho ale doporučila.
Spokojenost: 80 %


Oční stíny Mary Kay: Stejně jako lak na nehty, také tyto oční stíny jsem dostala jako dárek. Omlouvám se, zapomněla jsem nafotit i štěteček, nicméně stíny mě dost zklamaly. Vzhledem k tomu, že se jedná o MK, čekala jsem, že ta kvalita už bude trochu jinde. Tak například nejsvětlejší stín nemáte vůbec šanci na oči dát - po nanesení nejsou vidět ani na štětečku, natož na očích, tudíž pigmentace strašná. Ostatní tři jsou v pohodě, ale i tak bych si představovala, že to bude lepší. Design pouzdra je sice hezký - květinový vzor (na fotce to není moc vidět), ale podruhé bych je už asi nechtěla. Mám odstíny s názavem Créme Brulée.
Spokojenost: 30 %


Štětec na nanášení tekutého make-upu Mary Kay: A to nejlepší na konec. Z tohoto štětce mám snad největší radost.  Nanášení make-upu s ním je jedna radost, krásně rozetře i do těžko dostupných míst a hlavně VŮBEC nesaje. Tato fotka je pořízená dokonce i po použití a jak můžete vidět, štětinky nejsou od make-upu ani obarvené, takže ušetříte na make-upu a nemusíte se bát, že by půlka vašeho produktu zůstala v štětci. Na internetu jsem si nedávno objednala štětec od Sigmy - Duo Fibre E50, tak ho s tímto pak budu moci porovnat.
Spokojenost: 90 %

Jaký máte názor na značku Mary Kay vy? Máte zkušenosti s make-upy od Catrice?

2 komentáře:

  1. ten makeup od catrice jsem si taky nedávno koupila a musím přiznat že jsem celkem spokojená:) akorát jsem čekala více krytí:( a výdrž taky nic moc.. jinak zatím nejlepší co jsem měla:) a skvělá vůně!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...