Miláček parfémů - Nový Rise od Beyoncé


Jak jistě víte, každý má své úchylky, někomu ruinují zdraví a někomu zase trochu peněženku. My jsme naštěstí ten druhý případ. Z toho důvodu nám prostě nemohlo uniknout, že se na trhu objevil nový parfém zpěvačky Beyoncé, který dostal název Rise.
Reklamu na tento "zlatavý" parfém jste mohli vidět už několikrát v televizi, nejedná se sice o nejoriginálnější a dech beroucí reklamu na novou vůni, avšak určitě navnadí alespoň ke zvědavosti, jak voní. Alespoň u nás to tak bylo. Jakmile jsme měli možnost, k vůni Rise jsme si přivoněli v obchodě a doslova jsme se do ní zamilovali. Čím vás může okouzlit?

Tak určitě tím, že oproti parfémům zpěvačky, jako je třeba Heat, Midnight nebo Beyoncé má zcela jiný flakon. Osobně se mi moc nelíbí, když jdou vydávány parfémy jedné značky, které se, co se flakonu týče, liší pouze barevným provedením a názvem. Parfém tak postrádá na originalitě. U Beyoncé Rise se tento stereotyp naštěstí tentokrát nekonal a zpěvačka uvedla na trh vůní, která zaujme flakonem ve tvaru lektvaru, který doplňuje uzávěr ve tvaru kráteru/krystalu.

Moc se mi líbí také krabička. Nejsem sice sběratelem krabiček od paréfmů, ale tento se mi opravdu líbí a ještě donedávna jsem ji měla v pokojíčku vystavenou. Co se ostatních vůní od Beyoncé týče, vždycky mi voněly tak nějak všechny a zatím jsem nenarazila na žádnou, která by mi vyloženě smrděla. Tuto Rise bych však bez výčitek zařadila mezi ty luxusnější a propracovanější. Pokud to tak s parfémy Beyoncé půjde dál, máme se jistě na co těšit.

A co v sobě tento parfém skrývá za kouzlo?

Hlavní složkou je Zlatá orchidej, kterou doplňuje zlatavá meruňka. Zpěvačka sama tento parfém popisuje jako zářivý, plný optimismu a síly. Jedná se o květinovou vůni, která také hraje tóny italského bergamotu i osvěžujícího bazalkového sorbetu, květu frézie a nechybí ani přírodní jasmín sambakový. Smyslný základ je tvořen dřevitými akordy, kašmírovým pižmem a extraktem z vetiveru.

Parfém používáme téměř každý den a zatím nám ho každý chválí. Určitě bych ho doporučila i co se výdrže týče, jelikož na sobě cítíte opravdu celý den (a když ne vy, tak vaše okolí určitě).

Pokud byste si ho chtěli pořídit, sežnete ho například v drogeriích DM, 50 ml za zhruba 900,- Kč (na internetu ji však najdete mnohem levnější od 500,- Kč).

1 komentář:

  1. Aaa, vyzerá super, musím ju omrknúť :)) Možno keď mi dojde midnight, tak prejdem na túto :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...