Vyzkoušely jsme: Rozjasňující tónikum Sanoflore Eaux Florales



Přeji vám pěknou neděli,
v dnešním článku bych vám ráda představila produkt, který jsme se ségrou dostaly jako dárek k narozeninám od naší báječné sestřenky Martiny. Tímto jí ještě jednou děkujeme. Jedná se vlastně o rozjasňující tónikum značky Sanoflore. Na začátek bych chtěla říct, že jsem velkou fanynkou přírodní kosmetiky a té, která vlastně pracuje na základě výborných znalostí o pleti, jako je např. právě oblíbená Bioderma.

Tento produkt mě od začátku zaujal svým jednoduchým, ale přesto zajímavým obalem. Co se značky Sanoflore týče, tak jsem ji doposud neznala a až nedávno jsem zjistila, že se pod touto značkou nachází celá řada skvělých přírodních produktů, jako je např. micelární voda, deodorant, čisticí pěna, krémy na pleť, balzám na rty či krém na ruce. Doufám tedy, že toto tónikum není poslední produkt, který od této značky mám. No a nyní už k dnešnímu zhodnocení.

SLIBOVANÉ ÚČINKY
Na začátek by bylo určitě vhodné si zase povědět něco o tom, co produkt slibuje. Jedná se vlastně o květovou vodu antické růže, která má za úkol zjemňovat, hydratovat, tónizovat a regenerovat. Navrací pleti svěžest mládi, obnovuje její životní energii, zanechává ji revitalizovanou a zářivou. Za velké plus považuji to, že tónikum je určené pro citlivou pleť. Opakuji už po několikáté, že já jakožto majitelka smíšené pleti, toto oceňuji, někdy ji mám totiž mastnou, někdy šíleně suchou a někdy prostě podrážděnou.
Krom již zmíněných účinků navíc tónikum z antické růže bojuje proti stárnutí a je plné aktivních látek rozpustných ve vodě a neobsahuje syntetické parfémy.
99 % všech ingrediencí je přírodního původu a pochází z ekologického zemědělství.

POUŽITÍ
Pleťové tónikum lze aplikovat pomocí vatového tampónku či ho lze prostě nastříkat na obličej a nechat uschnout. Já osobně jsem prostě stříkla na obličej a bylo to, vatový tampón jsem nepoužívala.

MOJE HODNOCENÍ
Musím říct, že toto pleťové tónikum vážně krásně voní, vůně antické růže jsem si oblíbila nedávno, když jsem byla mladší, tak mi nevoněla. Je pravdou, že tónikum pleť skvěle osvěží, rozzáří a hydratační účinek mohu také potvrdit. To je asi vše, co jsem po několikanásobném použití z tónika vyčetla, takže kdybych jej měla doporučit, asi bych řekla, že se jedná o fajn produkt, ale zas si nemyslím, že je to něco, bez čeho se obejdete. Určitě bych ho však doporučila mít doma, a pokud ten, tak alespoň nějakou termálníči dermální vodu. Všechny tyto produkty se totiž pro osvěžení, rozjasnění a hydratování prostě hodí.

Máte zkušenost s produkty Sanoflore či s tímto tónikem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...