Recenze: Sébium Global

Dnes vás zdravíme ještě jednou,
protože bych vám ráda pověděla něco o masce z řady Bioderma Sébium Global. Tento malý lze považovat za takového nováčka v rodince Sébium. I přesto, že se nejedná o produkt, který by byl na trhu pouhé dva měsíce, ale Bioderma jej představila prakticky před pár měsíci, takže jej lze považovat za jakousi novinku. Kosmetiky máme doma tolik, že nestíhám vše používat, ovšem je to tak měsíc, co jsem konečně Sébium Global otevřela, a to z jednoho prostého důvodu.

Nevím, jaký máte typ pleti vy, ale já jsem majitelkou smíšené pleti, což znamená, že se někdy probudím a mám ji mastnou, jindy ji mám suchou jak treska a sem tam se udělá nějaký ten pupínek. Co mě ale nejvíce štve, je, když se mi na obličeji tvoří nepříjemné vyrážky. Vypadá to asi tak, že mě vždy začne svědit obličej, a tak si to místo drbu až se mi vytvoří na obličeji ošklivá rozdrbaná rána, která vypadá jako pomalu hojicí se spálenina. Takže nic moc. Řekla jsem si dost, potřebuju něco, co mě takových problémů zbaví.


A protože Sébium Global není určený pouze pro aknózní pleť, byla to moje jasná volba. Nejdříve by však bylo vhodné vám říct, k čemu vlastně Sébium Global slouží: Jedná se vlastně o produkt, která intenzivně pročišťuje pleť a navrací ji jas a čistotu. Nejen že reguluje kvalitu a množství kožního mazu, navíc navrací pleti její přirozenou rovnováhu. Omezuje tvorbu nedokonalostí pleti a díky obsahu esterů AHA zamezuje tvorbě uhrů a vyrážek (vyrážek = to je přesně to, co jsem potřebovala). Dále snižuje začervenání ze zánětu, je nekomedonní. Výsledkem by měla být čistá pleť bez jizev. Působení na pokožce by mělo být příjemné.
Produkt jsem tedy nanesla na pleť poté, co se mi udělaly vyrážky. Říkala jsem si, že bude postaráno a já budu mít klid. Abych krém osobně zhodnotila, co určitě musím pochválit, je parfemace, která je taková čistá, svěží, opět na mě působí „lékárensky“, čemuž prostě fandím. Textura je neskutečně jemná, lehká a na pokožce příjemná, ovšem – a teď pozor, kdy jsem krém na pleť nanesla, musela jsem se chvilkama držet, protože mě začal nepříjemně štípat a svědit v místech, kde jsem měla právě ty vyrážky. Bylo to chvíli nepříjemné, potom to ustalo. Měla jsem tendence drbat se, ale vydržela jsem to.

Osobně si myslím, že se prostě jedná o reakci krému s postiženým místem, a protože jsou účinky tohoto krému vážně super, tak si snad na to ani nemůžu stěžovat. Musím říct, že po nanesením Sébium Global bude vaše pleť skutečně heboučká, což se mi moc líbí. Po používání (cca 3 dny), jsem viděla na pleti obrovské zlepšení. Moje pleť byla sjednocená, vyrážka se stáhla a bylo vidět, že se hojí. Pleť měla zdravou barvu a celkově byla svěží.
Kdybych krém měla zhodnotit na škále pěti hvězdiček, dostal by 4, jednu hvězdičku bych sebrala za to, že mě nepříjemně štípal v postižených místech, nebo ne štípal, prostě svědil. Ale jinak jsem s ním maximálně spokojená, takže se jedná o produkt, který se skutečně povedl.

Jaké máte zkušenosti s produktem Sébium Global vy? Máte rády zelenou řadu od Biodermy?



3 komentáře:

  1. Všude na něj čtu samé dobré recenze..takže si ho asi taky koupím..ikdyž nevím, jestli mně vůbec něco pomůže :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, asi si pro něj také zajdu:)
    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. podľa mňa je bioderma prehnane drahá :/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...