Nesuď knihu podle obalu aneb "Top Secret" péče o vlasy



Ahoj holky,
v dnešním článku bychom se s vámi rády podělily o naši vůbec prvotní zkušenost s používáním produktu, aniž bychom věděly, jaký je značky, či na co je určený. Koncem dubna, začátkem května, nám ten nejtajemnější odesílatel poslal ten nejtajemnější balíček. Náš úkol byl jasný. Balíček otevřít (a přitom se příliš nebát), okoukat produkty a následně je vyzkoušet.
Když nám balíček dorazil domů, ze samotného obalu jsme byli nadšené, protože je neskutečně tajemný, hravý a zábavný. Nemohly jsme se proto dočkat, až produkty, které nebyly charakterizovány jediným písmenkem, vyzkoušíme. Jejich jediná charakteristika zněla:  nr. 1 a nr. 2 - tedy použít jako první a použít jako druhý. Jak jednoduché, že?

Samozřejmě součástí takového balíčku byl i dopis, ve kterém nám tajemný odesílatel píše, že jsme se staly součástí tajemného experimentu. Četla jsem nějaké diskuse o tom, že tento balíček dostaly i jiné bloggerky, přičemž se řešilo, že některé z nich používat nechtějí (aneb "co když mi vypadají vlasy"). Já osobně se toho tedy vůbec nebojím, naopak jsem ráda, že máme možnost konečně zkoušet něco, aniž bychom mohly produkt dopředu soudit dle toho, jaké je značky, či jaký má obal design a tak podobně.
Co bych vám ještě řekla, s čím jsme byly na začátek informované, je fakt, že tyto produkty jsou určené na vlasy. Ano, číslo jedna je šampón a číslo dvě je následná péče. Ihned jak to bylo možné, jsme produkty otevřely a pustily se do tajemného testování neznámého. A jak to dopadlo?


Osobně musím říct, že kdyby se v obchodě objevovaly pouze produkty, které by měly takový design a ani slovo o tom, na co jsou tyto produkty cíleně určené, byl by to zmatek. V tomto případě je to ale obrovská zábava. Jako opravdu první věc, kterou bych chtěla neskutečně pochválit, je vůně, a to jak šampónu, tak následné péče. Musím říct, že vůni těchto produktů jsem si okamžitě zamilovala, připadá mi, že se jedná o směs květin a tropického ovoce, možná i nějakých olejů, ale je to vážně báječné. Doufám že se teď nepletu, ale tak trochu mi to připomíná vůni, které mají i produkty řady Goodbye Damage od Garnier. Nejdřív jsem si myslela, že se možná jedná o další novinky z této řady, ale víte co? Já to stále nevím, ať je to cokoliv, voní to fakt božsky. U celé řady produktů na vlasy se mi stává, že mi produkt voní, nanesu jej na vlasy, ale po usušení vlasů už jej necítím a tady se to fakt nestane. Vlasy voní ještě pár dní i po umytí.


Co se konzistence produktů týče, tak to je klasika. Jsou poměrně řídké, ale to je v pohodě, dostatečně pění a mají růžovou a smetanovou barvu. Teď by vás však asi zajímalo, co produkty vykouzlily. Je to velice jednoduché. Protože jsem vůbec netušila, na co jsou produkty určené, byla jsem nadšená, co po umytí uvidím. Jednoznačně musím říct, že jsem nadšená z toho, že po umytí touto péčí jsem měla vlasy opravdu krásně hladké, jemné a byly takové "zklidněné". Rozhodně nedošlo k efektu krepatění, protože to se mi taky stává dost často, že pak vypadám vážně jako čarodějnice. Další věc, kterou musím pochválit je, že jsem měla vlasy krásně lesklé, tak přirozeně a zdravě, což u šampónu oceňuji. Vlasy navíc působí na dotek i na pohled mnohem zdravěji.

Abych to shrnula, tohle tajemné testování mě moc bavilo, i ségru. Je to super zkoušet něco, co nemůžete hodnotit dopředu (a lá "tuhle značku nemusím, to má hrozný design" apod.). Pokud se vám někdy naskytne taková příležitost, určitě do toho jděte. A protože jsem majitelkou melírovaných vlasů, nejčastěji používám kosmetiku na vlasy, která je určená pro ty poškozené a bez obejmu. I tak jsem ale byla ráda, že jsem měla možnost si tohle vyzkoušet. V současné době už je v lahvičkách možná tak na dvě-tři umytí, rozhodně víc ne, protože u nás mezi ženskýma, se to prostě neztratí.
Děkuji tajemnému odesílateli za možnost zkoušet testování tajemných produktů, hodnotím je na jedničku!
Mějte se krásně!
Anetnelly

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...