Vichy setkání blogerů (Praha 24.5.2014)

Ještě jednou vám přeji překný den dámy,
protože jsem se 24. května 2014 zúčastnila pražského setkání blogů s kosmetickou značkou Vichy, rozhodla jsem se vám samozřejmě napsat reportážní článek, jak to probíhalo, co jsem se dozvěděla. Můžeme hned začít.
Akce se konala v 11 hodin v pražském sídle společnosti L´Oreal, které je jedním slovem - skvostné! Honosné, no prostě nádherné. Hned na začátku nás Vichy tým přivítal výborným Wlecome drinkem z čerstvých pomerančů a minerálky. Poté jsme zaujaly svá místa, přičemž mě trochu mrzelo, že jsem na setkání neměla nejmenší tušení, kdo blogerky jsou, a to proto, že jsem jednoduše žádnou z nich neznala - to však neznamená, že jejich blogy nejsou známé.
Nejdříve nám Vichy tým krátce kosmetickou značku představil. Něco vám o ní řeknu tedy i já. Velkou výhodu Vichy je, že tato kosmetická značka neodkazuje ženy na dokonalou pleť - jelikož dokonalost neexistuje, nýbrž na ideální pleť, protože každá žena touží mít pleť podle svých představ. Já osobně mám s kosmetikou Vichy drobné zkušenosti, ovšem teď se to nejspíš změní. Po krátké prezentaci o Vichy, kdy nám tým pustil zajímavé prezentace a videa, nám představil 3 novinky, které jsme si s holkama v roztomilých letních taškách odnesly domů.

Které novinky to jsou?
1) Idéalia oční krém
Tento malý růžový zázrak, tato novinka od Vichy, má sice malé balení, ale za to dokáže opravdu velké věci. Jeho hlavním cílem je pohled žen obnovit a rozjasnit. Super je, že se specializuje na několik nejčastějších problémů, jako jsou kruhy pod očima, vrásky v okolí očí, oční váčky, známky únavy, bledost nebo suchost. Ideália pleť v okolí očním rozjasňuje, hydratuje, regeneruje, osvěžuje a je hypoalergenní. Nemůžu se proto dočkat, až jej použiji!
2) Neviditelný ochranný sprej na opalování Capital Soleil
Že jste ještě neviděli produkty na opalování od Vichy? V pohodě, já je totiž taky viděla prvně a hned mne zaujaly. V našich plážových taškách se také objevil tento neviditelný sprej s SPF 30. A protože se v létě ráda opaluji, tak jej určitě využiju. S příležitostí, že se tu zmiňuji o tomto produktu, bych vás ráda upozornila na to, že Vichy nově vyrábí pro děti úžasnou pěnu, která má oranžovou barvu a voní - a teď pozor - jako marshmellow bonbóny! Nekecám, když jsem si pěnu zkusila na ruku, měla jsem co dělat, abych ji nesnědla! Je naprosto úžasná a děti si s ní určitě vyhrají. Dále jsem se zajímala o to, jak je to s opalováním. Když se člověk namaže krémem či sprejem = neopálí se. Tak to podle Vichy týmu vůbec není, protože člověk se opaluje pořád, jen to možná bude o něco déle trvat. Navíc se doporučuje se nejdříve namazat třeba 50+ a během dne lze ochranu snižovat, obrácený postup se moc nedoporučuje, vzhledem k tomu, že v dopoledních hodinách je slunce nejintenzivnější.
3) Krém Aqualia Thermal
Jsem majitelkou smíšené pleti, která si dělá co chce - je dehydratovaná, někdy mastná, někdy suchá, a proto jsem moc ráda, že budu moci vyzkoušet tuhle novinku, která obsahuje termální vodu!

To jsou tři novinky, které nám byly na setkání představeny! Co se programu týče, pak nám Vichy tým věnoval obrovský čas na dotazy a povídání. Musím poděkovat celému týmu za krásné dopoledne. Bylo to moc fajn, stejně jako bohaté občerstvení. Samozřejmě se nám také naskytla možnost si prohlédnout všechny produkty od Vichy - řadu Normaderm, make-upy atp. Prostě cokoliv.
A protože Vichy značce věřím a podle mé sestry, která pracuje v lékárně, se jedná o značku vysoce oblíbenou, dobře prodávanou, na ni nedám dopustit. Není totiž známá jen svými dobrými produkty, ale také kvalitou a moderním-luxusním designem, který se v lékárnách rozhodně neztratí.

Ještě jednou děkuji celému Vichy týmu za krásné dopoledne, naprosto jsem si ho užila a teď už se můžete kochat fotkami z akce!
































1 komentář:

  1. Od Vichy jsem měla vzoreček makeupu a ten byl super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...