Souboj gelů na obličej - vyplatí se investovat hodně peněz?

Dnešní článek jsem takto nenazvala jen tak pro nic za nic. Vím, že jsme vás totiž často nabádali k tomu, že kolikrát ani nezáleží, jak je kosmetický produkt drahý, protože skvěle můžete pořídit i s tím levnějším. Za tím si stojíme, ale opravdu se toto tvrzení dá implementovat také při koupí čistících gelů na obličej? Odpověď si přečtěte.

Rozhodla jsem se porovnat tři čistící produkty na pleť, přičemž každý z nich je jiné značky. Jedná se o čistící gel na obličej značky Avon pro citlivou pleť (používá mamča, ale přeci jen jsem ho chtěla s dvěma dalšími porovnat), dále od Garnier Pure Active a nejdražší z kategorie - značky Vichy Normaderm. Produkt z Avonu je určený pro citlivou pleť a řekla bych, že i možná  pro suchou, vzhledem k tomu, jaké k němu mám hodnocení. Ostastní dva produkty jsou zase vhodné pro smíšenou pleť nebo pleť s akné.

1) Avon Naturals gel pro citlivou pleť

Začala bych tedy tím nejlevnějším, pokud je v katalogu Avon zrovna akce, dá se sehnat i za skvělých 39,- Kč, mamka si ho kupuje furt dokola a je s ním spokojená. Používá ho pro odlíčení a umytí obličeje naráz. Vzhledem k tomu, že má suchou pleť, tak jí vyhovuje. Když jsem ho zkusila já, pleť nebyla za a) ani perfektně čistá a za b) se mi po něm udělaly docela dost pupínky. Řekla jsem si, že náhoda je blbec a tak jsem mu zkusila dát šanci ještě dvakrát, ale se stejným výsledkem. Nechci rozhodně tvrdit, že bych si ho nepořídila, protože ucpává póry a je levný, tudíž nekvalitní, spíše jen poukázat, že pokud výrobci skutečně uvádí, že se jedná o produkt pro citlivou pleť, tak by také měl být na takový typ pleti používán. Produkty, které jsou určené pro jiný typ pleti než jsou používány, pak dokážou totiž na obličeji vytvořit pěknou neplechu. Za mě tedy NE! Za mamku, která má citlivou pleť ANO.

2) Garnier Skin Naturals Pure Active

Tento produkt jsem dostala jako dárek, mám pocit při nějaké předváděčce před školou a celkem jsem se i těšila, až ho vyzkouším. Přeci jen stříbrná barva gelu mě samozřejmě nadchla jak malé dítě, když dostane kolo. Ve složení se píše, že obsahuje aktivní uhlí a kyselinu salycilovou (toho jsem se poměrně obávala, všechny produkty s touto kyselinou jsou známé tím, že poměrně dost vysušují pleť). Ani tentokrát tomu ale nebylo jinak. Musím říct, že na odlíčení make-upu rovnou je super, stejně tak bych i řekla, že poměrně dobře pleť vyčistí - i když 100 % to taky není. Co mi ale vážně vadí, je pak pnoucí a suchá pleť po použití. Přípravek bych určitě nedoporučila holčinám, co mají smíšenou pleť, jelikož na t-zónu sice super, ale na suché tváře hřebíček do rakve. Jako nejlepší varianta by asi byl pro slečny, které mají skutečně mastnou pleť a dělající se pupínky právě kvůli ucpaným pórům.


3) Vichy Normadern Tri-Activ Cleanser

Opět produkt, který mi byl darován. Jelikož mám značku Vichy ráda, věřila jsem, že tenhle se osvědčí nejlépe. A taky že jo. Produkt funguje nejen jako čístící gel, ale zároveň ho lze použít i jako masku nebo peeling, jelikož v sobě obsahuje hrubé částečky. I zde jsem měla trochu strach z vysušování, ale naštěstí se nic takového nekonalo. Po použití byla pleť opravdu krásně čistá, póry zmizely a celkově pleť působila jasnějším a rozzářenějším dojmem. Líbí se mi zde i vůně a hlavně to, že stačí gelu nanést opravdu maličko a krásně se "rozetře" po celém obličeji, tudíž s ním i hodně ušetříte.

Verdikt: Pokud se budete rozhodovat, zda si na obličej koupit (v případě, že máte mastnou či smíšenou pleť) nějaký levnější produkt nebo investovat do dražšího, určitě bych doporučovala tu druhou možnost. Levné varianty kolikrát póry dokonale nevyčistí a nebo vysušují.

Za mě je to pro dnešek vše. Pokud vy máte nějaký oblíbený produkt na čištění pleti, dejte mi vědět! :-)

5 komentářů:

  1. Mě Garnier vyhovuje víc,mám po ní hebkou plet :)

    OdpovědětVymazat
  2. V pondělí si musím nějaký koupit, můj mnentální Oriflame už dochází. Problematickou plet, nemám a zatím mi žádný neplechu nedělal, takže zrovna vrážet peníze do gelu se mi nechce. Mrknu po nějaké Balee apod. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Garnier peeling a jsem s ním mega moc spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, pomohl mi si vybrat!

    OdpovědětVymazat
  5. A já bych nešla ani do jednoho :-) za sebe můžu doporučit Clinique, ten (mně) vyčistí a odlíčí pleť tak, jako to neuměl nikdo předtím :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...