Letní péče o pleť s Biodermou


Počasí sice v současné době dvakrát nepřeje, to ale neznamená, že by každá z nás neměla mít ve skříni kvalitní opalovací krém, stejně jako ten hydratační. Z toho důvodu bych vám chtěla představit novinky od Biodermy, o kterých jste se již mohli dočíst na jiných blozích.

Bioderma uvedla na trh hned několik nových produktů včetně nového designu kosmetiky pro i po opalování. Určitě jednou z nejaktuálnějších novinek je tento nemastný prej na opalování Photoderm Bronz Brume Invisible SPF 30 (existuje ale i vyšší a nižší), který konečně přináší to, na co řada milovnic sluníčka čekala. V čem spočívá jeho výhoda? Jedná se o suchý olej, tedy se nedočkáte žádného mastného efektu /který třeba já osobně nemám ráda/. Oranžová řada stimuluje přirozené opalování a urychluje ho. Obsahuje jak UVA, tak i UVB ochranu, tedy jste na 100 % chráněné proti oboum typům záření. Aktivně pokožku chrání také proti solárním spáleninám a předčasnému stárnutí. Neucpává póry a je hypoalergenní.

Hodnocení: Osobně jsem si ho moc oblíbila, vyhovuje mi že "suchý" se mu neříká jen tak pro nic za nic, rychle se vstřebává a pokožka se opravdu nespálí. Krásně voní a opálení skutečně vydrží déle (čím vyšší ochrana, tím pomaleji se možná budete opalovat, za to vám to opálení ale vydrží mnohem déle). V lékárnách je to skvělá novinka, kterou bych zcela doporučila vyzkoušet - zejména pokud jedete někam za teplem. Jako bonus ještě - můžete ho použít i na vlasy.


K tomuto suchému oleji a opalování byl přidán také jeho kolega, což je intenzivní a zklidňující sprej na tělo Photoderm Aprés-Soleil SOS. Po nastříkání vytvoří na pokožce chladivou pěnu, která pokožku obnovuje, hydratuje a zklidňuje od spálení. Líbí se mi balení, které se společně s oranžovým krásně doplňuje.

Hodnocení: Jestli víte, že se na sluníčku snadno spálíte, není na škodu ho mít doma. Pokožka pak není tolik začervenalá, neloupe se a co je hlavní - je v průběhu působení dokonale chráněná :-)

A co hydratace?

Ačkoliv oba dva protukty hydratují, chtěla bych zde představit také tento hydratační a zklidňující krém pro dětskou pokožku z řady ABCDerm. Jelikož se každý večer mažu krémem, rozhodla jsem se vyzkoušet také tento. Dětská kosmetika mi byla vždy sympatická, a to proto, že neobsahuje žádné chemické a syntetické látky, ani parabeny a konzervanty. Stejně je na tom i tento krém od Biodermy. Má hutnou bílou texturu a příjemnou vůni (takové ty decentní které u dětských krémů znáte). V první fázi mi přišlo, že se špatně roztírá, ale to je pouze dojem, jelikož krém je skutečně hodně hutný. Po natření se pokožka dalo by se říct "leskne" nebo jednoduše je vidět, že jste se prostě namazali. Mně osobně se to líbí, vypadá totiž pak zářivě. :-))


Hodnocení: Kladné hodnocení bych dala také balení. Modré s tučňákem působí mile. Žádné přeplácené Disney obrázky a podobně - ačkoliv vím, že to děti milují. "Kolekce" péče o dětskou pokožku jsem si zamilovala a ještě že mám tento krém od Biodermy doma v zásobě, tento už mám po měsíci používání fuč. Závěrem bych tedy chtěla říct, že je super nejen na dětskou pokožku, ale také na tu dospěláckou pro každodenní mazací rituál :-)

1 komentář:

  1. Ja v lete nedám dopustiť na termálnu vodu v spreji, osvieži ma kdekoľvek na svete.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...