SPOTŘEBOVÁNO "2"



Zdravím vás poslední červnový den,
protože jsem minule psala, že články spotřebováno, jsou poměrně populární, pokračuji dneska druhým dílem, kdy se zaměřím na dva produkty a dva vzorečky. A protože není žádný důvod ke zdržování, jdu rovnou na to.

1) ZPEVŇUJÍCÍ PÉČE NA DEKOLT A POPRSÍ – DERMACOL ENJA PUSH-UP
Tento krém na poprsí je v pořadí druhý, který jsem kdy měla. Poprvé jsem si koupila kdysi krém od Avonu, jenže já jsem na to tělové mazání docela líná, a proto to dopadlo tak, že mi ¾ tehdejšího kelímku zůstaly ležet v koupelně. Jenže čím jsem starší, tím se snažím o své tělo a pleť pečovat o něco víc, proto když nám byl k zrecenzování poslán tento krém na poprsí a dekolt od Dermacolu, byla jsem docela ráda a dalo by se říct, že jsem ho i poměrně pravidelně používala. A jak jsem byla spokojená? Popravdě, já nevím jak se pozorují účinky těchto produktů, ale protože jsem poměrně mladá, tak prostě dekolt pevný mám a prsa taky, nemůžu tedy moc posoudit to, zda jsem zaznamenala zpevnění, ovšem co jsem zaznamenala byl fakt, že produkt je poměrně lepivý, na mě lepivý a také se  mi po něm dělala vyrážka. Druhý den, když jsem se večer sprchovala, jsem ještě cítila, jak mám prostě mazlavý dekolt, takže nevím, jak moc se vpíjí. Určitě bych do něj neinvestovala.  Bohužel.

2) MICELÁRNÍ VODA OD BIODERMY – SÉBIUM H2O
Pokud jste četli první dál článku spotřebováno, pak už víte, že micelárky od Biodermy jsou mými miláčky. Tahle taky, nejen že dobře odstraňuje nečistoty, ale zároveň je po ní pleť hezky jemná. Co se výskytu akné týče před a použití, nemohu moc soudit, protože na něj netrpím, rozhodně ale můžu říct, po použití se vám nevytvoří. Nemám s ní jediný problém a budu ji používat dál. Mým největším favoritem je ta z růžové řady, ovšem do téhle taky není škoda investovat.

3) DENNNÍ HYDRATAČNÍ KRÉM AQUALIA THERMAL
Dámy a na toto pozor. Pokud jste měly za to, že značka Vichy je prostě jen předražená, tak už tak nepřemýšlejte. Značka Vichy je sice dražší, ale za to nabízí opravdu kvalitní produkty v péči o pleť. S tímto vzorečkem krém jsem byla opravdu moc spokojená, vůně je nádherná, pleť je krásně hydratovaná, jemná a nevysušuje se. Může říct, za mě, že je to jeden z nejlepších krémů, které jsem kdy měla. Navíc ze setkání s Vichy a bloggerkami jsem si odvezla jedno celé balení a už se nemůžu dočkat, až ho otevřu! Do Vichy se prostě investovat vyplatí, není to jen produkt v hezkém obalu.

4) SÉRUM NA ROZTŘEPENÉ KONEČKY – DOVE
Tento vzoreček byl myslím v nějakém časopise, a protože ráda zkouším nové věci, rozhodně neskončil v koši. Já osobně jsem docela skeptická, co se takových produktů týče, zejména těch, co jsou levné, protože podle mě prostě nefungují. „Voala“, byla jsem mile překvapena. Toto sérum nejen že krásně voní, ale skutečně jsem měla pocit zacelenějších, „zdravějších“ konečků. Aplikace je jednoduchá a jen s tímto vzorečkem jsem na své dlouhatánské vlasy jej použila cca 3x. Myslím tedy, že balení dlouho vydrží.

1 komentář:

  1. Ten Dermacol jsem měla a byl super, já naopak na sobě pozoruji účinky, i přítel si vždy všimne, ty prsa jsou takový plnější. :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...