Novinka od Garnier: Řada Color Resist



Přeji krásný čtvrtek,
v dnešním článku bych vám ráda pověděla o báječné nové produktové řadě od Garnier Fructis. Je určená pro barvené a melírované vlasy a musím říct, že je fakt skvělá, protože jsem měla možnost ji vyzkoušet. Než začnu, tak bych chtěla pochválit Garnier za to, že totálně změnila design svých produktů, které jsou podle mě na pultech nyní víc vidět – nejen že jejich design je modernější, ale celkově jsou hezčí a viditelnější.

Nová řada Color Resist je vlastně sourozencem dalších produktových řad v péči o vlasy. Vy možná budete znát např. oranžovou produktovou řadu Goodbye Damage, o které jsme vám kdysi také psaly a hlavně, jsme ji vyzkoušely. Ta je jen tak mimochodem určená na vlasy poškozené a oslabené. No ale zpět zase k nové červené řadě Color Resist, která, jak už jsem řekla, je určena pro všechny, které mají vlasy jakkoliv nabarvené a melírované. A protože já mám melíry a sestra se barví, je to pro nás jako dělané.

CO NOVÁ ŘADA COLOR RESIST ZAHRNUJE?
1) Šampon na vlasy Color Resist - První věc, kterou musím tomuto šamponu pochválit je fakt, že opravdu nádherně voní, stejně jako celá řada. Mezi vlastnosti šamponu patří fakt, že má pomocí předcházet předčasnému vymývání barvy a dodává vlasům intenzivní lesk. Obsahuje aktivní látky z oleje z lněných semínek a zanechává vlasy lesklé, vyživené, jemné a vyhlazené.

2) Balzám na na vlasy Color Resist – Balzám má dost podobné účinky jako šampon s tím rozdílem, že by měl vlasy pořádně vyživit, zacelovat jejich strukturu – což má za následek, že barva vydrží déle a je intenzivnější na pohled. Navíc zamezuje blednutí a vymývání barvy, posiluje vlasy, činí je hebkými a posílenými.

3) Kondicionér na vlasy Color Resist - Balzám vs. kondiconér, dalo by se říct, že se jedná prakticky o to samé s tím rozdílem, že kondicionér navíc chrání vaši barvu před sluncem a prodlužuje trvanlivost vaší barvy opravdu dlouhodobě - až na 10 týdnů.

4) Péče pro blond vlasy Color Resist Blond Booster - A tady je překvápko speciálně pro majitelky blond vlasů. Tato unikátní péče neutralizuje nežádoucí žluté tóny a odlesky ve vlasech, posiluje je, vyživuje a zjemňuje. Blond vlasy jsou zářivé a na pohled "viditelnější". Já osobně tento produkt prostě zbožňuju. A fialové pigmenty obzvlášť.

Nové řadě od Garnier dávám určitě prozatím 5 hvězdiček, protože jsem z řady nadšená. Uvidíme, jestli mě do budoucna nezklame.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...