Úžasná řada péče o pleť La Roche-Posay EFFECLAR


Dnes určitě potěším ty slečny, které mají pleť se sklony k akné a zároveň mají pleť citlivou, která používáním kosmetiky proti akné snadno vysychá. Tato řada pro mastnou/aknózní a zároveň citlivou pleť se jmenuje Effeclar a na trh ji uvedla společnost La Roche-Posay, kterou všechny jistě moc dobře znáte.

Jelikož se jedná o lékárenskou kosmetiku, řadí se mezi ty kvalitnější. Já jsem byla s kosmetikou z lékárny vždy velmi spokojená a produkty od LR-P jsem měla vždycky ráda. Aknózní pleť nemám a mastná už je taky dávno za mnou, ale jako majitelka smíšené pleti jsem se nemohla dočkat, až tyto produkty vyzkouším. Také mně se totiž stávalo, že když jsem použila například mycí gel na obličej pro mastnou pleť, tak se mi hrozně vysušila, nepříjemně pnula a výsledek byl nakonec vlastně ještě horší a kůže trpěla. S touto řadou se mi to ale zatím nestalo.

Doma mám z řady Effeclar hned tři produkty - mycí gel pro aknózní a citlivou pleť, zmatňující hydratační emulzi a korekční obnovující péči proti nedokonalostem a stopám po akné. Rozhodla jsem se vám představit všechny tři produkty zvlášť a krátce shrnout, jak jsem s nimi spokojená.

Mycí gel La Roche-Posay Effeclar

Tento čistící gel s průhlednou texturou je úžasný. Voní lehkou a nenásilnou parfemací a na obličej ho stačí nanést opravdu maličko, jelikož úžasné pění. Odstraňuje nečistoty, uvolňuje póry a čistí je a zároveň toleruje citlivou pleť, tedy ji nevysušuje ani nijak nedráždí. Je zcela bez parabenů a obsahuje termální vodu. Musím říct, že jsem s ním vážně moc spokojená, jelikož po umytí s ním je pleť skutečně znatelně čistá, jemná a vůbec ne vysušená. Balení je velké, takže i dlouho vydrží.

Zmatňující emulze La Roche-Posay Effeclar MAT

Tento produkt jsem dostala jako dáreček k svátku v únoru a stále ho mám, opět tedy bych chtěla pochválit skvělou výdrž produktu, vůni a hlavně účinky. Perfektně se vstřebává, pleť je zmatněná, hydratovaná a póry mémě viditelné. Je vhodná jako podklad pod make-up, ale takto jsem ji použila jen párkrát. Používá se jak ráno, tak i večer, ale já spíše preferuji její použití večer a na den používám přímo hydratační krém. Koho navíc trápí lesknoucí se pleť a začervenání tak na to je taky super. Dobře pleť sjednocuje a určitě můžu říct, že je i rozzářenější.


Korekční obnovující péče proti nedokonalostem a stopám po akné Effeclar Duo+

Zatím jediný produkt, který nedokážu pořádně hodnotit, jelikož jsem se k jeho používání ještě pořádně nedostala. Mezi jeho účinky ale patří odstraňování nedokonalostí pleti, čištění ucpaných pórů a boj proti stopám po akné. I tato péče obsahuje termální vodu z La Roche-Posay. Po 8 dnech pravidelného používání slibuje výrazné snížení nedokonalosti, tak jsem na to zvědavá.

Celkově mi řada Effeclar ale skutečně sedla a ochotně bych ji doporučila dál, věřím tedy že mě ani tato korekční péče nezklame.

A co vy, máte s nějakým z těchto produktů zkušenost? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...