Představujeme vám - chorvatské produkty BELUPO

Do rukou se nám nedávno dostali od společnosti BELUPO hned dva různé produkty, které bych vám zde dnes ráda představila a které určitě stojí za povšimnutí. Ještě předtím ale pár slov právě o BELUPO.

Přípravky chorvatské firmy Belupo jsou v České republice už tradicí. Nejčastěji můžete v lékarnách vidět od této značky přípravky hlavné z oblasti kardiovaskulárního systému, centrálního nervového systému, trávícího systému, ale také dermatologické přípravky - a jedny takové vám dnes představím i já.


Proč o nich mluvím?

Říkáte si, proč byste si měli číst článek o produktech, které si kupujete v lékárnách, že vás zajímá radějí kosmetika? Tyto dva přípravky s ní však úzce souvisí. Tak například pokud máte problém s padáním vlasů, což je nepříjemná záležitost a jednu dobu skutečně trápila i mně, věřím, že oceníte nějaké doporučení produktu, který je určený právě pro tento problém, což v tuto chvíli je....

Belohair 2 % kožní roztok

Když mi přišla krabička s tímto přípravek domů, vůbec jsem nevěděla, co s ní. Jasně, název Belohair mluvil sám za sebe, došlo mi, že bude mít co dočinění s vlasy, ale když jsem zjistila, že se jedná o pomocníka při padání vlasů, okamžitě mi ho mamka zabavila. Ne, že by jí vlasy nějak extra padaly, ale jelikož už taky není nejmladší (maminko promin :D) a vlasy v důsledku stárnutí řídnou, rozhodla se ho vyzkoušet.

Trochu jsem pátrala a zjistila jsem, že k dostání je také Belohair 5 % kožní roztok, já však dostala k vyzkoušení ten s menším procentem. Hlavní účinnou látkou Belohair je minoxidil. Oba dva produkty ale slouží k léčbě androgenní podmíněné alopecie jak u mužů, tak i žen. Jednoduše řečeno, k úbytku vlasů s mužskou formou plešatění. U žen se však alopecie projevuje jako vypadávání vlasů, jejich tenčení, jsou kratší i šedivější. Přípravek se tedy používá právě na tento problém. Dávkuje se 2x denně ráno a večer.

Co se úspěchů týče, výsledky se dostaví zhruba po 4 měsíčním používání. Pokud takový problém máte, určitě za vyzkoušení nic nedáte, recenze na produkt jsem četla a kladnější převažovaly. :-)


Druhým přípravkem, který ochotně testují i já sama, je Floceta sprej. Sprej můžu opravdu za sebe doporučit. Používám ho takřka na jakékoliv podráždění kůže. Například pokud vám na pokožce po holení vyskakují nepříjemné pupínky, chloupky zarůstají nebo vás kůže prostě po oholení nepříjemné pálí, tak Floceta je na to vážně super. Zklidňuje podrážděnou, začervenalou a citlivou pokožku během pár vteřín. Hezky chladí a regeneruje.

V létě ho můžete využít také při podráždění pokožky sluníčkem - tedy pokud se spálíte nebo pokud se vám třeba objeví nějaká alergie. Super je ale i jako první pomocník po nepříjemném holení, depilaci nebo jiných podráždeních pokožky. Osobně mi nevyhovovala vůbec zvláštní vůně, ale za to musím pochválit skutečně bleskové vstřebávání, pokožka je po použití heboučká, měkká a nečeká vás žádný mastný film.

Je k dostání ve velikosti 100ml, což si myslím bohatě stačí. Já ho používám pravidelně po holení a stále ho v něm mám opravdu hodně. Opět jsem při mém patrání o těchto produktech zjistila, že je k sehnání také gel, ale já osobně jsem si na spreje už tak nějak zvykla. :-) Za mě tedy tento rozhodně ano.

Co vy používáte na podráždění kůže? Máte doma nějaké produkty od společnosti Belupo?

1 komentář:

  1. Belupo poznám, ale nikdy mi nenapadlo zisťovať pôvod tejto značky, vďaka tvojmu článku už ani nemusím.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...