Maybelline NY New in: Pudr Affinimat a rtěnky Color Sensational

Přeji krásnou neděli děvčata,
v dnešní recenzi bych se ráda věnovala produktům od ženami a dívkami oblíbené značky Maybelline New York. Opět bych na začátek ráda zmínila mou zkušenost s Maybelline. Musím říct, že je vesměs kladná a že jsem zatím nenarazila na produkt, který by mě extra zklamal, spíše naopak Zejména super jsou podle mě make-upy od Maybelline (konkrétně Affinitone). Dobrou zkušenost mám ale i se rtěnkami (konkrétně odstín Coral Shock). Dnes se chci ale věnovat (novince - lze to tak říct?) z řady Affinixxx.

MAYBELLINE PUDR AFFINIMAT
Nový pudr od Maybelline s názvem Affinimat bych mohla nazvat jakým si nováčkem v kolekci Affini. Na začátek bych ráda řekla, že se mi opravdu moc líbí vzhled nového pudru, tedy design obalu, je jednoduchý, moderní a působí na mě minimalistickým dojmem. Opět o něco vyšší úroveň, než má třeba Rimmel, řekla bych. Co je vlastně na pudru Affinimat tak zvláštního/nového? Jedná se o novinku, která v sobě obsahuje mikro-houbičky (ano, to je tak rozkošné slovo), které aktivně pohlcují mastnostu a pleť je tak díky tomu matná. Když jsem ho vyzkoušela, trochu jsem se obávala, aby nevytvářel vzhledově viditelné "skvrny" - což se bojím už každého pudru, který jsem ještě nezkoušela. Ale bála jsem se zbytečně. Nový pudr Affinimat je skutečně na pleti přirozený a nevytváří skvrny alá "mouka". Já osobně mám odstín 10 Classic Ivory, který se pro moji světlou pleť opravdu bezvadně hodí! Jsem s ním spokojená. A určitě ho za můj dosavadní od essence nejspíše vyměním. Navíc doporučená prodejní cena 149,90,-Kč, mi nepřijde vysoká.



  
MAYBELLINE RTĚNKY COLOR SENSATIONAL
Používáte rtěnky? Já jak kdy, jednu dobu používám jen lesk, někdy jen rtěnky a v současné době třeba dost kombinuju rtěnku s oblíbeným leskem na rty. Rtěnek mám doma v součtu asi pět, moc jich není, protože si vystačím s mými oblíbenými výraznými odstíny. Od Maybelline, konkrétně kolekce Color Sensational už mám doma jednoho miláčka, je to růžovo-korálová rtěnka v odstínu 910 Shocking Coral a je vážně super výrazná. V současné době mi doma přibyly dva noví miláčci. Konkrétně odstín 527 Lady Red a 240 Galactic Mauve. Obecně rtěnky Color Sensational mají super zajímavý design obalu. Jednotlivě barevná víčka se mi líbí - vždy je tak nějak v podobné barvě odstínu rtěnky, což je super, že si tak nemůžete splést, kterou jste si vlastně chtěli sebou vzít do kabelky.
A teď, jak že jsem s nimi spokojená? Nemám ráda rtěnky, které na rtech nedrží, vytváří hrudky, vysuššují rty. Naštěstí u těchto rtěnek se to nestane. Rtěnky mají krásně sytou barvu, jsou vysoce pigmentované, hydratují rty, krásně voní a jsou na rtech příjemné. Pochválit musím i jejich dlouhodobou výdrž. Co se týče konkrétních odstínů, tak s Lady Red jsem spokojená. Červené rtěnky mám ráda, protože jsou výrazné a dokážou doladit i jednoduchý make-up nebo outfit. Druhý odstín třeba není můj šálek kafe, nicméně u tohoto odstínu záleží podle mě i na tom, kolik si rtěnky na nesete na rty. V jemném podání vypadá dobře, v silnějším bych řekla, že to nebude můj favorit, nicméně i tak můžu říct, že rtěnky Color Sensational jsou skvělé.

A pokud i vy občas tápete nad tím, kterou rtěnku zvolit, možná vám udělá radost rada od Margity Skřenkové, která nám poradila, které odstíny rtěnek se k vám budou hodit podle typu vaší pletí .




Pokud máš PORCELÁNOVOU PLEŤ:
Majitelky světlé pleti pozor! Pokud i vy máte pleť světlou či porcelánovou, která se špatně opaluje, doporučuje Margita, oficiální make-up artist pro Maybelline CZ/SK studené odstíny rtěnek s růžovým či modrým podtónem (viz foto). A co se make-upu (Affinitone) týče, skvěle se k vám bude hodit např. odstín 03 Light Sand Beige nebo 09 Opal Rose a pudr 10 Classic Ivory či 20 Nude Beige.


Pokud máš MEDIUM ROSE PLEŤ:
Medium Rose je odstín pleti, který se podle Margity v ČR vyskytuje nejčastěji. Tato pleť se dobře opaluje, i když na začátku hrozí lehké začervenání. A právě podle míry začervenání lze rozlišit, zda máte střední tón pleti s růžovým či béžovým podtónem. Slušet vám budou perleťové i matné odstín rtěnek (viz foto). Pleti s růžovějším podtónem sluší i přirozenější a zemitější odstíny. Co se make-upu týče, určitě zkuste třeba 09 Opal Rose, 16 Vanille Rose či 17 Rose Beige. Pudr by vám mohl slušet v odstínu 10 Classic Ivory či 20 Nude Beige, tak neváhejte popátrat v drogérii.


Pokud máš MEDIUM BEIGE PLEŤ:
Majitelky pleti s béžovým podtónem mají štěstí. Jejich pleť působí svěžím dojmem, a proto si můžete dovolit výrazné odstíny rtěnek (viz foto). Make-up doporučuje např. odstín 14 Creamy Beige, 17 Rose Beige, 24 Golden Beige či 30 Sand Beige. Co se pudru týče, vsaďte třeba na 20 Nude Beige, 30 Natural Beige či 40 Pure Beige.


Pokud máš TMAVŠÍ PLEŤ:
V létě se nikdy nespálíš? Tak to jsi pravděpodobně majitekou tmavé pleti, říká Margita. Co se rtěnek týče, můžete sáhnout po tmavších odstínech (viz foto). Vyhýbat byste se měli světlým a studeným odstínům. Jako make-up Margita doporučuje např. odstín 17 Rose Beige, 24 Golden Beige či 30 Sand Beige. Odstín pudru by mohl být 30 Natural Beige či 40 Pure Beige.


Doufám, že vám rady od oficiální MUA Maybelline CZ/SK přijdou užitečné a vy mi určitě napište, zda máte s rtěnkami Color Sensational dobré zkušenosti a co říkáte na nový pudr Affinimat.

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...