Můj milovaný Stipple Brush od Elfu


V jednom z aktuálnějších článků jsem vám ukázala, jaké produkty jsem si objednala z oficiálního e-shopu Elf kosmetiky. V článku jsem vám mimo jiné slíbila, že vám napíšu také článek o tzv. Stipple Brush - univerzálním štětci na make-up, který jsem si doslova zamilovala.

Štětec si v e-shopu můžete koupit za nádherných 97,- Kč a osobně mě překvapuje, že tak šikovný a kvalitní štětec nestojí více. Na youtube jsem na něj viděla nejprve hned několik recenzí - zejmén slečen z Ameriky, které si štětec hrozně chválily. Jedna z nich dokonce srovnávala štětec od MAC, přičemž o této značce všechny jistě víte, že je opravdu hodně drahá a tento Stipple od Elfu. Který ji připadal lepší? Ano, určitě už tušíte, že i k mému překvapení, zvítězil štětec za necelých sto korun.


Z toho důvodu jsem si štětec objednala a rozhodla se, že se o jeho pozitivech přesvědčím na vlastní kůži. Ze stránek mi přišel hezky zabalený v silikonovém pouzdře a součástí bylo i ochranné pouzdro na štětinky. Jsou syntetické, od spodní části jsou černé a mezi nimi i kolem nic jsou bílé. Často tento štětec můžete na internetu nalézt také pod názvem "duo fibers brush" - štětec s dvojitým vláknem. No a teď už tedy k jeho hodnocení...

Štětinky jsou na dotek krásně jemné a zpočátku mě to až zarazilo, jelikož jsem měla strach, že se štětcem kvůli jejich jemnosti nepůjde vůbec pracovat. Naštěstí se tento efekt nedostavil. Štětec se používá tak, že se na hřbet ruky vytlačí troška make-upu - rozetře tak, aby při naklepávání na štětec pokryl make-up všechny konce štětinek. Poté se make-up na štětci vklepe do pleti a následně krouživými pohyby roztírá, zapracovává a sjednocuje. Opravdu můžu říct, že vytvoří nádherný "air brush look", make-up je do pleti perfektně zapracován, takže je na pleti jako neviditelný, ta je i krásně hebká, sjednocená a splňuje i maximální krytí. Jestli bych ale na tomto štětci měla vychválit ještě něco, tak rozhodně fakt, že s ním hrozně ušetříte na produktu, většinou jsem musela (u pumpičkových make-upů) stlačit dvakrát, abych jím pokryla celý obličej, ale se stipple štětcem stačí opravdu jen jednou a kolikrát mi na hřebu ruky i dost zbyde.


Co se mytí týče, používám olivový olej a klasické mýdlo na ruce - dám na malý talířek, vše spojím a pak s štětcem v této směsi kroužím, nakonec opláchnu teplou vodou a je to. Opravdu jednoduché - fotografie byly dokonce pořízené již po jednom umytí a štětinky byly opět krásně bílé. Osobně si ale myslím že je to i kvůli tomu, že štětec opravdu minimálně saje, takže ho nemáte plný make-upu a tedy ani jeho mytí netrvá příliš dlouho.

Štětec můžete ale kromě klasického tekutéto make-upu používat také na rozmazání jednotlivých produktů do ztracena - např. bronzeru nebo tvářenky, pokud se objeví ostré hrany nebo viditelné rozdíly mezi nanesením jednotlivých produktů. Já s ním ale používala i tvářenku a rozjasňovač - tyto produkty jsem do pleti pouze vklepala a opět, výsledek byl naprosto úžasný!


Závěrem - pokud si z ELFU budete objednávat, na tenhle štětec rozhodně nezapomeňte, je to doslova skvost za neuvěřitelné peníze a já věřím, že stejně jako stovky dalších holek, včetně mě, také vy s ním budete nadmíru spokojené. :-)

1 komentář:

  1. Po tomhle štětci už delší dobu toužím, zkoušela jsem ho jednou a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...