Je libo kokosové mléko od značky Balea?


Suchá pokožka dokáže opravdu hodně pozlobit. Nejen, že nevypadá hezky na pohled, ale zároveň také nepříjemně pne, loupe se, a když si nedej bože oholíte část těla, kde máte právě onu suchou pokožku, katastrofa je na světě. Pokožka pak štípe, nepříjemně pne, krvácí a tvoří se pupínky a infekce. A právě z toho důvodu jsem velkým fandou hydratačních tělových mlék, která se postarají o to, abych pokožku suchou neměla, ale naopak byla krásně hebká a provoněná.

Německou značku kosmetiky Balea mám opravdu ráda. Netvrdím sice, že se jedná o jednu z nejkvalitnějších, to určitě říci nemohu, ale na druhou stranu Balea má opravdu hezké produkty, krásně voňavé a některé limitky mě občas doslova nutí zkupovat je na kilogramy. No, dostaňme se k jádru článku. Nad regálem s tělovými mléky jsem stála opravdu dlouho, osobně mám strašně ráda slaďoučké vůně, takže meloun, kokos, pistácie, vanilka a jiné sladké vůně u mě určitě vyhrávají.


Z toho důvodu jsem nakonec popadla toto 400 ml velké balení hydratačního tělového mléka Balea Bodylotion Cocos and Sheanuss. Obsahuje extrakty z kokosu a rostlinné oleje, které pokožku krásně hýčkají, hydratují a naopak kokosová vůně se postará o to, že vám pokožka bude vonět po použití i druhý den. Tak a teď, co je na tom vlastně pravdy? Opět, moc se mi líbí balení, které je velké, tedy hodně dlouho vydrží. Zatímco některé produkty mají hustší konzistenci, toto tělové mléko je poměrně dost tekuté, možná až moc, ale koneckonců, to ničemu nevadí. Vůně je opravdu příjemná, slaďoučká, ovšem jsem nečekala, že mi po čase začne malinko vadit. Přeci jen, nenásilné a jemné vůně jsou asi pro pravidelné používání kosmetiky lepší, tato kokosová mě po čase docela omrzela, avšak tělové mléko hodlám rozhodně vypotřebovat – a zde je proč:

Proč je dobré si ho koupit?

Jak už jsem zmínila, pokud máte rádi sladké vůně jako já, určitě by vás mohlo toto mléko zaujmout. Pro pravidelné používání je ale kokosová vůně poněkud násilná a někomu by to mohlo, stejně jako mně, začít po čase vadit. Nicméně tělové mléko opravdu skvěle hydratuje. Pořídila jsem ho za akční cenu 39,- Kč, což je vzhledem k velikosti balení opravdu za pakatel. Pokožka je krásně heboučká a hydratace je i tak za nízkou cenu opravdu skvělá. Tělové mléko se hodí pro suchou pokožku, což já sice nemám, ale i přesto mi s „normálním“ typem pokožky velmi vyhovuje.


 Co by vás mohlo odradit?

Kokosová vůně, která se po čase stává vtíravou a další věc, která mě na mléku překvapila poměrně nepříjemně, byla špatná vstřebatelnost. Musíte s ním opravdu opatrně, protože pokud si do ruky vytlačíte více, budete roztírat hooooodně dlouho. Navíc tělové mléko na kůži vytvoří takový velký bílý film (asi jako když se natíráte hutným opalovacím mlékem), které se do pokožky musí opravdu pečlivě vtírat. Mně osobně to nijak extra nevadí, jelikož s výsledky jsem spokojená, ale chápu, že pro ty, kteří chtějí právě se vstřebatelností produktů ušetřit čas, to asi nebude to pravé ořechové.

Do budoucna si Balea tělová mléka budu ráda pořizovat dál, ovšem příště dám určitě přednost nějaké čisté a nenásilné vůně, spíše než té sladké a zřejmě se mrknu i po něčem, co se rychleji vstřebává.

Používáte také tělová mléka značky Balea? Který byste mi doporučili?:-)

3 komentáře:

  1. Já ho mám moc ráda, právě mě překvapilo, jak skvěle hydratuje. Když jsem poprvé viděla tu vodovou konzistenci, tak jsem se docela zděsila, ale je fakt super :-) Vůně mi nevadila. Podle mě Balea v nabídce lepší tělové mléko nemá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vecičky od Balei mám veľmi rada :)

    Rada by som ťa pozvala na giveaway u mňa na blogu Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyskusaj Vital s bielym cajom. Pekna ale jie az tak silna vona, nie je tekute a hydratuje, no ci by stacilo pre suchu pokozku neviem, moja je normalna.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...