Vyzkoušela jsem novinku: ROSALIAC CC KRÉM od LA ROCHE-POSAY

Ahoj dámy,
doufám, že vás podzimní počasí moc netrápí a prvními školními dny proplouváte prozatím snadno. Já osobně ano, nicméně mě trápí nachlazení, což není nic moc. I tak ale můžu říct, že se máme se ségrou dobře a dnes vám opět přinášíme další recenzi na novinku Rosaliac CC krém, který má na svědomí lékárenská značka La Roche-Posay.
Nevím jak vy, ale já osobně jsem docela dost velkou fanynkou lékárenské kosmetiky, opakuji to neustále a budu to opakovat znovu, protože to tak prostě je. Proto jsem vždycky ráda, když se moje kosmetická výbava rozšíří o další skvělý produkt. S produkty La Roche-Posay mám malou zkušenost, zejména např. s micelární vodou nebo poměrně novým produktem Effaclar. V dnešním článku bych se však výhradně chtěla věnovat novince Rosaliac CC krém.

Nový Rosaliac CC krém je vlastně vůbec první CC krém v lékárnách, tudíž ho lze považovat za unikátního nováčka. Ráda bych vám na začátek řekla nějaké základní info k tomuto novému produktu, přičemž následně si povíme něco o tom, jak jsem s ním spokojená a zda bych ho doporučila.

Je prokázáno, že 6 z 10 českých žen trápí citlivá pleť, která je spojena se začervenáním. I já osobně můžu říct, že do této skupiny patřím, někdy mám pleť bílou jako stěna a někdy rudou jak rajče. Začervenalou a citlivou pleť je tedy nutné v případě používání make-upu, či jiného sjednocujícího krému, korigovat, resp. korigovat barevné nerovnosti.

Světoznámá značka La Roche-Posay tedy přišla s unikátní novinkou v podobě CC krému, který začervenání koriguje, kryje a zklidňuje. Než vám povím tedy hlavní úkoly tohoto malého zázraku, ve zkratce by se dalo říct, že se jedná o denní CC péči, která krom korekce barevných nedokonalostí a krytí začervenání, působí jako ochrana proti slunečnímu záření s SPF faktorem 30.
Mezi hlavní úkoly Rosaliac CC krému patří (jak už jsem ale mnohokrát zmínila): krytí začervenání - dlouhodobá, korekce začervenání a nedokonalostí. V angličtině "coverage and correction" = právě takto vznikl název CC krém.

JAK HODNOTÍM ROSALIAC CC KRÉM?
Abych byla zcela upřímná, na tuhle novinku jsem se moc těšila, protože já osobně ani tak nepoužívám make-up jako spíš různé BB krémy a tak podobně. Novinka CC mě proto nadchla a těšila jsem se až ji vyzkouším. Když mi produkt přišel domů, moje prvotní dojmy byly zcela pozitivní, vzhled Rosaliac CC krému je pro kosmetiku La Roche-Posay poměrně typický - jednoduchý, moderní, minimalistický design. A protože i obal je důležitý a musí zákazníka nadchnout, dávám jedničku. Nyní si povíme o tom hlavním - jsem spokojená nebo nejsem?
Pokud jste už četli nějaké recenze, troufám si tak na oko říct, že byly kladné, nebo alespoň mé dnešní hodnocení tohoto produktu bude kladné. Ptáte se proč? Tak jako první úkol, a ten hlavní: korekce, sjednocení a lehké krytí splňuje naprosto na jedničku. Opravdu musím pochválit příjemnou, krásně vonící nemastnou texturu. Co bych dále ocenila je, že na obličeji nevytváří nevzhledné mapy - a to i v případě, pokud si nanesete opravdu malé množství. Navíc se dobře roztírá. Co se odstínu týče, já osobně jsem v zimě docela bledule, a proto nemůžu mít žádný odstín alá "medium" a tak podobně. Tento je neutrální, dokonce bych řekla, že na obličeji není až tak výrazný, jako jiné, "světle" tvářící se krémy a make-upy. Jsem zastáncem faktu, že by tento krém mohl být ještě o stupíneček světlejší, nicméně to na mém celkovém hodnocení vzhledem k jiným pozitivním vlastnostem krému neubírá.
Další věc, která se mi líbí je, že krém pleť nevysušuje, dokonce mi přijde, že ji hydratuje a netvoří se po něm akné.

Za mě tedy, když bych měla produkt zhodnotit na stupnici od jedné do desíti, přičemž jednička je nejhorší a desítka nejlepší, dávám 9,5 bodů (ten půlbod je kvůli tomu, že bych si přála ještě o trochu světlejší odstín), nicméně zatímco jsem krém vždycky měla, nikdo ani nepoznal, že nějaký krém mám, tudíž je jeho "viditelnost" nízká, což je super, nemám totiž ráda, když je make-up nebo krém na pleti příliš výrazný, prostě vidět, takový ten efekt masky.

A kde že novinku Rosaliac CC krém seženete? Jak už jsem psala výše, k dostání bude v partnerských lékárnách, přičemž jeho doporučená prodejní cena je 449,-Kč. Neděste se ale, protože jeho množství vám vydrží opravdu dlouho. Oproti klasickým krémům a make-upům, tento má až 50 ml a jak už jsem zmínila, stačí opravdu  malilinkaté množství, což znamená, že si myslím, že tak půlroku vydržet může (ovšem záleží na tom, jak častou používáte).

Pokud vy máte s touto novinkou nějaké zkušenosti, určitě budu ráda, když se semnou podělíte.
Pro tuto chvíli je to ode mě vše, přeji vám krásný zbytek týdně a hezký víkend.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...