BURGIT, ART and TETESEPT

Ahojda holky,
máme tu konec měsíce října, což znamená, zřejmě i u vás, že ve škole začínají zápočty, dokončují se projekty a tak podobně, je to docela makačka a času je málo, nicméně i přesto jsem si našla chvilku, abych vás informovala dnes o 4 skvělých produktech, které jsem měla možnost během září vyzkoušet. Konkrétně se jedná o koupelové soli Tetesept, krém na nohy Burdit a v řadě poslední vám chci také ukázat jeden krásný náhrdelník. A nebudeme to příliš okecávat a rovnou se do toho pustíme!

KOUPELOVÉ SOLE TETESEPT
Jako první kosmetický produkt, se kterým vás dneska seznámím, je produkt v péči o tělo. Nevím jak vy, ale já jsem značku Tetesept donedávna neznala. Abych vám o ní ve zkratce řekla, jedná se o německou firmu Pharma Gmbh, která se specializuje na produkty jako jsou tělová mléka, sprchové gely, ale také v ní najdete produkty vhodné k péči o svaly a klouby nebo produkty, které skvěle využijete při koupání. Já osobně jsem měla možnost vyzkoušet dvě koupelové mořské soli. Jako první jsem vyzkoušela koupelovou sůl pro zdraví, resp. pro uvolnění. Tato koupelová sůl obsahovala levanduli a citrónovou trávu. Musím říct, že já koupelové sole moc nepoužívám, nicméně jsem je moc ráda zkusila a byla jsem i spokojená. Tato levandulová měla krásnou oranžovou barvu, přičemž i moc hezky voněla. Je fakt, že jsem po té koupeli cítila tak nějak lépe, uvolněněji, tak akorát do postýlky. Druhou koupelovou sůl, kterou jsem měla možnost vyzkoušet, byla sůl, kteerá odstraňuje škodliviny z těla a zjemňuje pokožku. Tato sůl měla lehce limetkovou barvu a opět koupel s ní byla příjemná a uklidňující. Musím říct, že mi možná vyhovovala o něco více, než ta první. Rozhodně podle mě jsou tyto koupelové sole lepší než ty, které přehnaně voní a jsou různě nabarvené. Tetesept má navíc nově v řadě koupelovou mořskou sůl s kokosovým mlékem a mandlovým mlékem, které budu během následujících dní také testovat, takže se o nich určitě zmíním, zejména mě lákají příchutě!

BURGIT KRÉM NA ZROHOVATĚLOU POKOŽKU
Jako druhý produkt bych vám ráda doporučila krém na zrohovatělou pokožku Burgit, který je skutečně super. A proč je super? Jednoduše proto, že je levný, je ho poměrně dost a taky proto, že skutečně funguje! Účinně totiž odstraňuje drsnou a ztvrdlou kůži, přičemž já musím potvrdit, že ano, že výsledky se skutečně dostavují. I když já vyloženě ztvrdlou pokožku na nohách nemám, taky se mi někdy stane, že mám suché paty. Jednou dvakrát stačí namazat Burgitem a skutečně je vidět zlepšení! Jediné tedy, co mě osobně nevyhovuje, je jeho parfemace, která mi vyloženě smrdí, takže nedoporučuji používat pokud se ještě někam chystáte, ale hezky před spaním. Našla jsem, že jeho cena by se měla pohybovat okolo 60-99,-Kč, což je myslím skvělá cena na to, že vážně pomáhá.

 RUČNĚ VYRÁBĚNÝ NÁHRDELNÍK FREMDFORMAT
Tanto krásný náhrdelník jsem dostala a musím říct, že jsem z něj nadšená. Je sice jednoduchý, nicméně se mi moc líbí jeho "starožitný" vzhled a také nápis "Hardcore happiness". Co vám o něm můžu říct, je jen asi to, že se vyrobil pod značkou FremdFormat (http://fremdformat.de/de/), kde najdete i další krásné kousky, určitě doporučuji se na stránky juknout, netuším zatím, zda jde objednat do Česka, ale můžete to zkusit.

To je pro dnešek vše a přeji krásný víkend!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...