Recenze: Suchý šampon od Baley

Pěkný večer,

o značce Balea se tu poměrně dost objevují články, a to z toho důvodu, že produktů od této německé kosmetické značky máme docela celkem dost. Od tělového mléka až po sprchový gel či právě v tomto případě suchý šampon.

Balea suchý šampon je na trhu poměrně dost dlouho, avšak za tu řádku let už stihnul několikrát změnit design obalu a celkový vzhled. Na fotce je ještě starší vzhled – tmavě zelený, přičemž teď můžete tento suchý šampon koupit v obchodě ve světle modrém balení.

Kde ho koupíte: Pořídíte ho v kterékoliv drogerii DM.

Za kolik: Cena je různá, často je na něj akce, seženete ho v rozmezí od 69,- Kč do 79,- Kč.


Normálně se v obchodech pohybují suché šampony od 39-149,- Kč. Existují samozřejmě i dražší varianty v závislosti na tom, jakou značku si koupíte. Toto je pro mě osobně zlatý střed, není to nic předražené a výsledky jsou skutečně skvělé. Když se podíváte na internet na různé recenze, zjistíte, že ta moje bude velmi podobná.

Jak jsem s produktem spokojená?

Suchý šampon si kupují už asi třetím rokem a dalo by se říct, že zrovna tento pořád dokola. Měla jsem suché šampony také od značky Schauma, Swiss, Syos, ale tento je opravdu jeden z nejlepších.

Jelikož je suchý šampon ve spreji a nejedná se o klasický "pudr", který musíte ručně do vlasů zapracovávat, jedná se o skvělou variantu, která vám ušetří čas a je daleko pohodlnější než konkurenční produkty. Jednoduše se nanese do vlasů, nechá chviličku působit a poté se z vlasů vytře ručníkem a vykartáčuje. Na internetu jsem četla dost o tom, že tento šampon rozhodně není vhodný pro tmavé vlasy, ale mně osobně žádné bílé fleky nedělá, takže ho i jako majitelka černo-hnědé barvy vlasů můžu v klidu používat. 

Bohužel celodenní efekt umytých vlasů vám sice nepřinese, ale i tak bych řekla, že vydrží skutečně dlouho. Vůně je taková zvláštní, nic extra to bych chtěla vychvalovat, ale ani se nejedná o něco, co by mi vyloženě "smrdělo".

Vlasy jsou po použití Jemné, krásně vzdušné a zbaveny mastnoty. Tento efekt vám vydrží několik hodin, ale jak už jsem jednou napsala, opravdu 24 hodin nečekejte, to si myslím, že nedokáže snad žádný suchý šampon. Musím zde pochválit také výdrž, která není vůbec špatná. Pokud ho používáte zhruba jednou týdně, jako já, v pohodě vám vydrží i tři měsíce, ale záleží také na tom, jak moc ho používáte a kolik si toho na vlasy stříkáte. 

Osobně vůbec nedoporučuji používat suchý šampon velmi často (4krát týdně a více), jelikož to pro vlasy ani pro pokožku hlavy není vlastně nic přirozeného.

V minulosti jsem vždy dávala nejvíce přednost právě suchému šamponu od Syosu, který mi připadal jako totální jednička, ale tento od Baley se mu v klidu může postavit, jak výsledkem, tak i hlavně cenou.

Máte také zkušenosti s Balea Trend It Up suchým šamponem?:-)

1 komentář:

  1. Ja som sa z neho dusila, neviem ako je to možné, skúšala som ho aplikovať viac dní a stále rovnaký efekt.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...