Recenze: Antiperspirant Rexona Maximum Protection

Dnešní recenze se bude opět týkat kosmetiky na tělo, a sice antiperspirantu, který je na trhu už nějakou chvíli, avšak pro někoho může být stále příjemnou novinkou. O novém krémovém antiperspirantu Rexona Maximum Protection už jste určitě slyšeli. Věřím, že převážně pozitivní ohlasy a mezi ně se tentokrát přidám také já.

Rexona uvedla na trh hned čtyři různé antiperspiranty, a sice fialový, růžový, modrý a zelený. Já mám růžovou verzi s názvem "Confidence" (v překladu sebevědomí), barevné provedení Rexony se nepatrně liší tím, pro koho je určené a z největší části hlavně vůní. Pro přehled - modrá Rexona je vhodná pro ty ženy, které mají rádi čisté a decentní vůně, zatímco zelená se zase hodí pro milovníky svěžích vůní. Fialovou zase využijí majitelky citlivé pleti a růžová je zase pro ty, které mají rádi příjemné ženské vůně.


 Tak, toť k přehledu a teď už k samotné recenzi. V čem vlastně spočívá účinné složení Rexony Maximum Protection? Značka slibuje, že se jedná vůbec o jeden z nejúčinnějších antiperspirantů, které zatím uvedla na trh. Obsahuje technologii Trisolid, díky které zabraňuje nadměrnému pocení a bojuje i proti vnějším vlivům, jako je vedro, fyzická aktivita a stres. Zabraňuje jak samotnému pocení, tak i zápachu a zároveň uvolňuje při pohybu svou vůni a pokožku hydratuje.

Jak jsem s produktem spokojená?

Upřímně, od Rexony jsem zatím měla zhruba tři antiperspiranty, a když společnost označovala tento antiperspirant jako opravdu nejúčinnější na trhu (a jeho cena nebyla zrovna nejnižší), řekla jsem si, že by to skutečně mohlo být něco, co opravdu funguje. A taky že jo!

Vůně Confidence mi v první chvíli dvakrát nesedla, ale nějak jsem si na ni po čase zvykla a dokonce se mi začala i líbit. Nejdříve jsem měla strach, že krémové složení antiperspirantu se bude špatně vstřebávat do pokožky, ale nic takového se nestalo - právě naopak. Po natření na pokožku se krém neuvěřitelně rychle vstřebal, vlastně okamžitě jakmile jej nanesete (z krémové konzistence se stane něco jako pudrová, která se do pokožky okamžitě vstřebá a vytvoří ochrannou vrstvu) a nezůstane žádný bílý film. Co se týče skvrn na oblečení, nijak jsem nezaznamenala, že by antiperspirant oblečení takto ničil – žádné žluté nebo šedé skvrny (naštěstí).


K účinkům: Musím říct, že tak dobrý antiperspirant jsem už dlouho neměla. Člověk se dokáže zpotit poměrně rychle, a jakmile se dostanu do stresové situace či je v místnosti vedro, okamžitě se začnu potit - u jiných antiperspirantů mi vadilo, že jsem měla i po jejich použití okamžitě mokré podpaží i když jsem vykonávala klasické činnosti - jako rychlejší chůze do školy apod. U Rexony Maximum Protection se nic takového nekonalo. Podpaží zůstává vždy krásně suché a jediné, co zaznamenáte, je vůně, kterou uvolňuje. Dokonce můžu říct, že skvěle působí i druhý den (ještě aby ne, výrobce slibuje funkčnost 48 hodin denně) a nevzhledné tzv. "koláče" už jsem opravdu dlouho neviděla.

Antiperspirant je vhodnější používat v noci, ale já ho v klidu používám i ráno než jdu do školy a kdykoliv, kdy zase potřebuji. Jak jsem řekla - vstřebává se okamžitě, takže nemusíte zdlouhavě čekat, než vám podpaží uschne.

Za mě tedy rozhodně jednička na trhu mezi cenově dostupnými antiperspiranty.

Jaký názor máte na řadu Maximum Protection vy? :-) Dejte nám vědět!

4 komentáře:

  1. To jsem jediná, které fungoval snad méně, než takové ty obyčejné antiperspiranty/deodoranty ve spreji? :(

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada lakave, ale jsem spokojena s dove.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ja som bola tak nadšená, že som si k tomuto dokúpila aj zelený:)

    OdpovědětVymazat
  4. Zelený voní překrásně! :-) A hlavně funguje daleko účinněji než klasické antiperspiranty od Rexony ve spreji!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...