VICHY IDEALIA OČNÍ PÉČE

Pěkné odpoledne dámy,
dnes bych vám ráda pověděla něco o (už né tak úplně) novince, kterou mám doma poměrně dlouho, nicméně jsem se k jejímu použití dostala teprve nedávno. Konkrétně se jedná o oční péči Vichy z řady Idéalia. Já osobně jsem měla už možnost z této řady kromě klasického krému vyzkoušet také sérum a musím za mě říct, že se jedná o jedny z nejlepších produktů, které jsem měla možnost vyzkoušet, pro mou normální až smíšenou pleť naprosto ideální. Když se mi tedy do ruky dostala tato péče, byla jsem nadšená.

Všichni víte, že zezačátku má člověk tak trochu předsudky, nebo já alespoň ano, u produktu si říkám "to bude děsný" nebo naopak "to bude skvělý" a pak taky konkretizuji. U tohoto produktu jsem očekávala, nebo jsem si naivně (ani nevím proč), myslela, že se jedná o klasický druh korektoru, čistě jenom korektoru, prostě mě nějak nenapadlo, že se jedná o péči, která řeší celou řadu problémů. Při prvním otevření jsem byla tedy dost překvapená. Ale než začnu hodnotit účinky produktu, ráda bych okomentovala vzhled, který je pro Vichy klasický - luxusní, moderní, objevuje se zde minimalizmus a taková ta čistá krása. Produkty Vichy se vždycky snažily o to, aby své zákaznice upoutaly pohledem a působily opravdu luxusně. No co dodat, opravdu se jim to daří. Vzhled produktu, když to tak vezmu, ale není tak důležitý, nyní bych se totiž ráda přesunula k tomu hlavnímu - co Vichy Idéalia oční péče dokáže a co naopak nedokáže, jak slibuje?


Jako první věc, kterou bych hned na začátek vyzdvyhnula, je jednoduchost aplikace, to je opravdu na jedničku, při otevření na mě vykouknul jakýsi gumový aplikátor, který je na pleti opravdu příjemný a má nahradit prsty (přiznejme si, že to nenahradí, nicméně aplikace s nim je příjemná a já využívám obojího - prstů i gumového aplikátoru). Co se konzistence týče, zhodnotila bych to na  krém, který rozhodně není hustý, spíš takový řidčí, ale rozhodně se neroztéká. Tato luxusní oční péče je určená všem typům pleti, stejně jako všem věkovým kategoriím a obsahuje vitamin B3, kofein a rozjasňující pigmenty.

Co se balení týče, toto je 15 ml, nicméně můžu potvrdit, že vydrží opravdu dlouho, protože při aplikaci stačí opravdu malilinkaté množství, protože oční okolí není velké, logicky není potřeba tuna. Tenhle roztomilý zázrak má za úkol obnovit krásu pohledu. Za prvé - neutralizuje kruhy pod očima. Zde bych ráda podotkla, že při pravidelném používání mi skutečně přijde, že se moje kruhy pod očima zdají být méně výrazné, nicméně nepočítejte s tím, že po použití produktu vám kruhy pod očima zmizí, protože krém není dostatečně hustý, tónový a celkově pigmentovaný natolik, aby kruhy pod očima zakryl, já tedy ještě rozhodně po použití Vichy Idéalia oční péče používám korektor, bez něj se prostě neobejdu. Ale jak jsem řekla, skutečně při pravidelném používání se mi zdají být méně a méně výrazné, teď to ale trochu flákám, což se projevuje. Za druhé, zvládá vyhlazovat drobné oční vrásky - je mi 21 a vzhledem k tomu, že o svou pleť docela pečuji, stejně jako používám i oční krémy, tak se mi vrásky zatím vyhýbají, nicméně ty jemné a drobné oční linky a vrásky se mi zdají být po použití takové "vygumované", když to tak řeknu. Za třetí: rozjasňuje stíny způsobené očními váčky. Nevím, nechci být pesimistická, ale krom již výše zminěného mi přijde, že se nic moc jiného neděje, ano, skutečně mi připadá, že má tato oční péče v sobě jakýsi "odlesk", ale nic, co by mě položilo.

Oční péče krom již zmíněného také hydratuje oční okolí a rychle se vstřebává - pomocí prstů vklepávám a mohu potvrdit. Dále musím potvrdit také to, že tato oční péče není mastná, což oceňuji.
Sečteno podtrženo, s toutou oční péčí jsem spokojená na 80 % (20% ubírám proto, že bych ocenila vyšší krytí, nicméně si opět musíme zdůraznit, že se nejedná o korektor, nýbrž o PÉČI!), takže joo, v klidu by mohl dostat i těch 100 %. Tuhle luxusní péči seženete jak v lékárnách, tak na internetu, počítejte cca s cenou okolo 5-6 stovek, ale protože dlouho vydrží, lze to považovat za dlouhodobou investici (poměrně).

Máte už nějakou zkušenost s oční péčí Vichy Idéalia?

1 komentář:

  1. Já jsem zatím od Vichy zkoušela jen nějaký jejich BB krém a micelárku. A ani z jednoho jsem si na zadek nesedla.

    Maru Giveaway o sadu Konad Care

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...