Recenze: Micelární voda Beauty Purify od Diet Esthetic

Ahoj holky,
v dnešním článku bych se vám ráda svěřila se svojí zkušeností s micelární vodou Beauty Purify od značky Diet Esthetic. Já osobně, pokud náš blog pravidelně sledujete, micelárky miluju. Nemám ráda odličovací mléka, stejně jako nemám ráda parfémované odličovací vody, prostě micelárky vedou. Konkrétně tuhle jsem vyměnila s jednou slečnou na Vinted, zajímalo mě, jaká bude. Samozřejmě mám zkušenost s celou řadu micelárních vod od Lirene přes La Roche-Posay až po Biodermu. Musím osobně říci, ze u mě nějvíce vedou micelární vody právě od těchto "lékárenských značek". Ne proto, že jsou dražší, že jsou z lékárny, ale jednoduše jsou prostě nejlepší. Nejlépe odlíčí a pleť mě potom nepálí, není červená, podrážděná, prostě spokojenost. A abych nezapomněla, mezi mé nové miláčky se řadí i micelárka od Eucerinu.

A nyní už věci. Jak jsem řekla, tuhle jsem sehnala na Vinted (dřívějším VV - Votočvohoz). Byla jsem opravdu zvědavá, jaká bude, nicméně než jsem ji obdržela, trochu jsem brouzdala po internetu, protože jsem byla prostě zvědavá. K mému překvapení, jsem se dočkala spíše negativních ohlasů. Prostě a jednoduše, tahle micelárka štípe v očích, je jako kyselina. Musím říct, že jsem se hodně bála, když mi přišla domů, nicméně co člověk, to jiný názor, takže jsem se do testování prostě a jednoduše pustila.


Ještě předtím, než vám řeknu, jak jsem byla spokojená, vám povím nějaké obecné informace. Tato micelární voda je určená pro citlivou pleť, je vhodná k odstraňování make-upu, ale i nečistot, pleť by po aplikaci měla být svěží, čistá, jemná a dokonale hydratovaná (a jakože na tom si já osobně dost zakládám!). Použití je klasické - micelární voda se nanese na vatový tampónek a jemně s ním odličujete a čistíte. Po použití není nutné pleť ještě oplachovat. Dále, co mě imponuje, je fakt, že tato micelárna není testována na zvířatech, už proto dostala malé významné plus. No, nyní k tomu nejdůležitějšímu. Jak jsem byla spokojená?

Micelární voda má objem 250 ml, balení je klasické v plastové nádobce, dle mého poměrně pěkného vzhledu. Co se účinků týče - a to je nejdůležitější. Za 1) voda skutečně dobře a rychle odličuje, už tak získává velké plus 2) nevysušuje, poměrně dost hydratuje 3) pleť po ní není podrážděná nebo mastná. Řekla bych tak, že poměrně splňuje vše, co jsem od ní očekávala. A nyní vám povím něco k tomu, zda skutečně tak štípe, nebo neštípe. V součsné době jsem tam v polovině používání a musím říct, že jsem donedávna nezaregistrovala, že by mě nějak v očích pálila, nebo štípala. Ono co si budeme povídat, je to kosmetický produkt, tudíž je jasné, že z toho oči (pokud se vám do nich dostane), radost mít nebudou. Až při posledních dvou používání jsem zjistila, že skutečně, když se dostane do očí, docela pálí, je tedy nutné ji používat opatrně a odličovat opravdu jemně, na oči netlačit, prostě aby se vám nedostala do očí, jinak si myslím, že je super a já jsem s ní spokojená.

Za mě dávám tedy micelární vodě Beauty Purify od Esthetic Diet zhruba 4 hvězdiček z pěti, na mé favority to nemá, nicméně nemůžu říct, že bych si ji klidně nepořídila znova.

Máte zkušenost s micelárkou od Esthetic Diet? A jaká je vaše nej nej?

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...