NEW MEMBERS: LANVIN, GUCCI AND CHRISTINA AGUILERA

Zdravím vás dámy,
předtím, než se vrhnu na tento krátký článeček, bych vám ráda a srdečně popřála do Nového roku 2015 nejen plno zdraví a štěstí, lásky, ale také plno spokojenosti a splněných přání. Věnujte se lidem, kteří se věnují i vám, mějte radost ze života, mějte svou cenu a především hrdost a nezapomeňte si jít za svými cíly, protože to je nejdůležitější.
Já letošní Silvestr hodlám oslavit poklidně, za poslední dobu jsem dostala snad nejvíce nabídek, jako kdy jindy, ač jsem vždycky měla plán jasný, letos bylo to rozhodování skutečně těžké, nicméně, člověk se rozkrájet nemůže a pak, není to poslední den, kdy je co slavit, že? A nyní už k článku.

Jak název vypovídá, článek bude o parfémech, resp. o mých nových miláčcích, kteří mi rozšiřují mou parfémovou rodinku. V současné době mi na poličce stojí Beyoncé Heat, Just Cavalli od Roberta Cavalli a Lanvin Eclat D´Arpege a Beyoncé Rise, ty malé vůničky od essence nyní nepočítám. A protože já jsem doslova parfémový maniak, prostě mi to nestačí. Rozhodla jsem si tedy dva nové pořídit a jeden jsem dostala k Vánocům. Postupně vám je tedy představím.
Mezi první (pro mě) luxusní parfémy patří samozřejmě růžový Gucci Envy Me. Řekla bych, že ten název je doslova výstižný, člověk vám prostě tak skvělou vůni musí "závidět" - myšleno v dobrém, samozřejmě. Tuhle vůni jsem chtěla už dlouho, ovšem nikdy jsem se nějak nedokopala k její koupi, protože mě osobně voní hrozně moc parfémů a pak si vyberte jeden, pokud jich nechcete pod stromeček padesát. Hrozně těžké. Když jsem si psala "Ježíškovi", požádala jsem ho, aby mi donesl jeden z parfémů, mezi kterými byl i Gucci (podotýkám, že seznam obsahoval asi patnáct parfémů a toaletek). Jsem nakonec opravdu ráda, že se mi objevil pod stromečkem právě Gucci Envy Me, ta vůně je naprosto božská, luxusní a okouzlující, jen vím, že až mi začne docházet, těžkě to oplakám. A velkým plus je, že tváří této božské vůně je má nejoblibenější topmodelka - Češka, Hana Soukupová. Ta kampaň je naprosto úžasná a já jsem pyšná jak na ni, tak na celý tento výtvor, takže ji jednoduše miluji.


Dále mi do sbírky přibyl parfém od Lanvina, konkrétně Jeanne. Tuhle vůni kdysi kupovali rodiče starší sestře poměrně na slepo, říkala jsem si, že to může být průser, nicméně jsem zjistila, že u značky Lanvin to průser není nikdy. Opravdu jsem očichala už celou řadu vůní, ale žádná mě nezklamala. Lanvin má prostě něco společného v každé vůni a rozhodně to dělá radost! Takže, já jsem z Jeanne nadšená. Vtipem je, že jsem si až donedávna myslela, že Lanvin je chlap (návrhář), když mi sestra řekla, že je to vlastně "Jeanne Lanvinová", byla jsem mile překvapena (už chápu smysl matky s holčičkou na každém parfémku). Jednoduše, Lanvin Jeanne miluji stejně jako nesmrtelný Eclat D´Arpege, který mi pomalu, ale jistě dochází, začínám z toho být poměrně nervözní a uvažuji o tom, že si jej zase pořídím. Flakónek Jeanne je romantický, elegantní, čistý a krásný, prostě božské.


 A do třetice všeho dobrého, mou další novinkou u By Night od Christiny Aguilery. Osobně mám vážně raději vůně od návrhářů než od celebrit, nicméně Christina společně s Beyoncé to prostě umí. Musím říct, že By Night patří opravdu mezi ty nejvíce povedené. Od CH.A. jsem měla už Secret Potion, který mi ale bohužel po pár týdnech přestal vonět. Postarala jsem se tedy, aby si našel novou majitelku a já si tak vesele užívám s By Night, která je prostě smyslná, vášnivá a úžasná.

Jinak kdyby vás zajímalo, kde parfémy nakupuji, tak já osobně kamenné obchody nemusím, co si budeme povídat, ty parfémy tam jsou šíleně předražené, preferuji tedy internet, nicméně si dávám dost pozor, kde co koupit, protože i e-shopy mívají padělky. Osobně tedy prakticky s celou rodinou nakupujeme na parfums.cz, mají neuvěřitelně nízké ceny, parfémy jsou originální a dodání je také super, jsem spokojená, takže můžu doporučit.

A co donesl Ježíšek pod stromeček vám za nového voňavého miláčka?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...